Modifitseeritud BJ40-ga võistlema?

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Modifitseeritud BJ40-ga võistlema?

Postitus Postitas P6tu »

Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud :P .
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4036&start=0
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud :P .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas P6tu »

boob kirjutas:
P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud :P .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

P6tu kirjutas:
boob kirjutas:
P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud :P .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada :roll:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas P6tu »

boob kirjutas:
P6tu kirjutas:
boob kirjutas: Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada :roll:
Selge...Siis tuleb mul sellega arvestada kui võistlusklassi masinaks teha...
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

P6tu kirjutas:
boob kirjutas:
P6tu kirjutas:Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada :roll:
Selge...Siis tuleb mul sellega arvestada kui võistlusklassi masinaks teha...
Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame :wink:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas P6tu »

boob kirjutas:Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame :wink:
Kas oskad mulle miskid vabaklassi nõuded/piirangud anda või linkina saata?Ma leidsin kõik TR1;2;3-e kohta aga vabaklassi kohta ei leidnud mina...või vaatasin ma midagi muud...
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2503
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

P6tu kirjutas:
boob kirjutas:Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame :wink:
Kas oskad mulle miskid vabaklassi nõuded/piirangud anda või linkina saata?Ma leidsin kõik TR1;2;3-e kohta aga vabaklassi kohta ei leidnud mina...või vaatasin ma midagi muud...
Vabaklassil ainult turvanõuded samad, nagu TR1. Ümber võid ehitada mida tahad, ainult rehvinõõt piiratud 33".
Kui on miskit veel, siis targemad parandavad.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Vabaklassi nõuded on siin:
4X4 vabaklass - Auto peab olema tehniliselt korras, ohutus nõuetelt vastama võistlusklassile TR-1 kehtestatud nõuetele (kõrvalekalded on lubatud jõuallika osas ning keredetailide ja tulede asendatavuse osas, kui samas on täidetud ohutusnõuded) ning autos peab olema võistlusklassis TR-1 ettenähtud varustus (esmaabi pakend, tulekustutid jne.). Suurim lubatud rehvi diameeter on 838 mm ( 33" ). Pehme katusega sõidukitel peab olema 4-st punktist raamile ja/või kerele kinnitatud turvakaar. Kui autos istub võistluste ajal tagaistmel meeskonna liige, peab autol olema 6 punktist kinnitatud turvakarkass tagamaks avarii korral tagaistmetel viibivate meeskonna liikmete turvalisuse.
NB! Turvakaared ja karkassid peavab olema valmistatud tugevast terastorust minimaalse läbimõõduga 45 mm ja seina paksusega minimaalselt 2,5 mm.
Nii,et suht vabad käed on jäetud auto ehitamisel.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Street legal peab ka olema.(registreeritud ümberehitused, ülevaatus, kindlustus)
Kasutaja avatar
P6tu
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 138
Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas P6tu »

Aga jah,kui panen alla 35" rehvid alla,siis ma sinna klassi ju enam ei mahu.Tahaks teha siiski väga maastikusuutlikku masinat...TR3 aga nõuab palju...Siis läheb palju aega ja eks seda krõbisevatki kaoks kõvasti...
See plaan ei mahu mu finantsvõimekuse sisse eriti...TR2 on isegi palju nõudev minu jaoks aga tahan vähemalt üritada.

EDIT: Kas sain muidu õigesti aru,et vabaklassis pole ka tõste piiranguid?Kui nii,siis teoorias võin ju siiski 35" või 39" rehvid alla panna aga kui võistlema lähen,siis lihtsalt vahetan rattad ära.Või päris nii need asjad ei käi?
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Urvo »

Idee poolest käib küll. Kui paberid korras, ohutusenõuetele vastab ja rehv on max 33" siis võid sõita Vabas.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Nii kaua kui ülevaatuselt läbi saad pole probleemi.Väga kõrgeks ei ole ka mõtet hakata ajama.See mõjub juhitavusele ja jõuülekandele halvasti.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Tule parem TR3, mis liikseid kulutusi saa ikka tegema pead. Tuled sõidad samade rehvidega ja seltskond ka mõnus.

Priit
Qkulgur
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

TR Pjätt kirjutas:Tule parem TR3, mis liikseid kulutusi saa ikka tegema pead. Tuled sõidad samade rehvidega ja seltskond ka mõnus.
Qkulgur
no ikka peab ju, TR3 ikka mingi tavalise keretõstega ei tule, need ajad on möödas :P Konkurentsivõimaline spetsiaal eeldab ikka ju suht korralikku investeeringut. Seltskond on kindla peale lahe, selles ma ei kahtlegi.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”