Modifitseeritud BJ40-ga võistlema?
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Modifitseeritud BJ40-ga võistlema?
Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4036&start=0
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
http://www.4x4.ee/forum/viewtopic.php?t=4036&start=0
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?boob kirjutas:Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.P6tu kirjutas:Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?boob kirjutas:Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.P6tu kirjutas:Niih,ma siin vahepeal plaane teinud ja natuke ka unistanud .
Kas antud kere koos raamiga läheb ka TR2 klassi alla või on seal see alumine raam nii muudetud,et ei kõlba enam TR2'te?
Kas oleks võimalik muidu põhjast millalgi pilte saada?
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Selge...Siis tuleb mul sellega arvestada kui võistlusklassi masinaks teha...boob kirjutas:Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.P6tu kirjutas:Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?boob kirjutas: Kui ehitada vedrustus lehtvedrudele tagasi, siis pole probleemi TR2 klassiga.
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada
Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitameP6tu kirjutas:Selge...Siis tuleb mul sellega arvestada kui võistlusklassi masinaks teha...boob kirjutas:Ei ole mina ühtegi BJ40 näinud originaalis mitte lehtvedrudel. See eksemplar on spiraalidele ümber ehitatud, seega TR2 ei lähe mitte.P6tu kirjutas:Kas tal oli originaalis taga lehtvedrud?
Samas pole raske lehtvedrudele vajalikke kinnitusi uuesti külge keevitada
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Vabaklassil ainult turvanõuded samad, nagu TR1. Ümber võid ehitada mida tahad, ainult rehvinõõt piiratud 33".P6tu kirjutas:Kas oskad mulle miskid vabaklassi nõuded/piirangud anda või linkina saata?Ma leidsin kõik TR1;2;3-e kohta aga vabaklassi kohta ei leidnud mina...või vaatasin ma midagi muud...boob kirjutas:Teine võimalus minna vabaklassi, nagu meiegi praegult masinat ehitame
Kui on miskit veel, siis targemad parandavad.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Vabaklassi nõuded on siin:
4X4 vabaklass - Auto peab olema tehniliselt korras, ohutus nõuetelt vastama võistlusklassile TR-1 kehtestatud nõuetele (kõrvalekalded on lubatud jõuallika osas ning keredetailide ja tulede asendatavuse osas, kui samas on täidetud ohutusnõuded) ning autos peab olema võistlusklassis TR-1 ettenähtud varustus (esmaabi pakend, tulekustutid jne.). Suurim lubatud rehvi diameeter on 838 mm ( 33" ). Pehme katusega sõidukitel peab olema 4-st punktist raamile ja/või kerele kinnitatud turvakaar. Kui autos istub võistluste ajal tagaistmel meeskonna liige, peab autol olema 6 punktist kinnitatud turvakarkass tagamaks avarii korral tagaistmetel viibivate meeskonna liikmete turvalisuse.
NB! Turvakaared ja karkassid peavab olema valmistatud tugevast terastorust minimaalse läbimõõduga 45 mm ja seina paksusega minimaalselt 2,5 mm.
Nii,et suht vabad käed on jäetud auto ehitamisel.
Veiko
4X4 vabaklass - Auto peab olema tehniliselt korras, ohutus nõuetelt vastama võistlusklassile TR-1 kehtestatud nõuetele (kõrvalekalded on lubatud jõuallika osas ning keredetailide ja tulede asendatavuse osas, kui samas on täidetud ohutusnõuded) ning autos peab olema võistlusklassis TR-1 ettenähtud varustus (esmaabi pakend, tulekustutid jne.). Suurim lubatud rehvi diameeter on 838 mm ( 33" ). Pehme katusega sõidukitel peab olema 4-st punktist raamile ja/või kerele kinnitatud turvakaar. Kui autos istub võistluste ajal tagaistmel meeskonna liige, peab autol olema 6 punktist kinnitatud turvakarkass tagamaks avarii korral tagaistmetel viibivate meeskonna liikmete turvalisuse.
NB! Turvakaared ja karkassid peavab olema valmistatud tugevast terastorust minimaalse läbimõõduga 45 mm ja seina paksusega minimaalselt 2,5 mm.
Nii,et suht vabad käed on jäetud auto ehitamisel.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- P6tu
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 138
- Liitunud: E Juun 26, 2006 11:47 pm
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Aga jah,kui panen alla 35" rehvid alla,siis ma sinna klassi ju enam ei mahu.Tahaks teha siiski väga maastikusuutlikku masinat...TR3 aga nõuab palju...Siis läheb palju aega ja eks seda krõbisevatki kaoks kõvasti...
See plaan ei mahu mu finantsvõimekuse sisse eriti...TR2 on isegi palju nõudev minu jaoks aga tahan vähemalt üritada.
EDIT: Kas sain muidu õigesti aru,et vabaklassis pole ka tõste piiranguid?Kui nii,siis teoorias võin ju siiski 35" või 39" rehvid alla panna aga kui võistlema lähen,siis lihtsalt vahetan rattad ära.Või päris nii need asjad ei käi?
See plaan ei mahu mu finantsvõimekuse sisse eriti...TR2 on isegi palju nõudev minu jaoks aga tahan vähemalt üritada.
EDIT: Kas sain muidu õigesti aru,et vabaklassis pole ka tõste piiranguid?Kui nii,siis teoorias võin ju siiski 35" või 39" rehvid alla panna aga kui võistlema lähen,siis lihtsalt vahetan rattad ära.Või päris nii need asjad ei käi?
no ikka peab ju, TR3 ikka mingi tavalise keretõstega ei tule, need ajad on möödas Konkurentsivõimaline spetsiaal eeldab ikka ju suht korralikku investeeringut. Seltskond on kindla peale lahe, selles ma ei kahtlegi.TR Pjätt kirjutas:Tule parem TR3, mis liikseid kulutusi saa ikka tegema pead. Tuled sõidad samade rehvidega ja seltskond ka mõnus.
Qkulgur