TR-1 vints alates 2015

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Praks1 »

Selline küsimus on nüüd päevakorras,et näiteks ostan 2 mootoriga Gigelbin,aga sõidan 1 mootoriga,kas see sobib tr 1- e?
Siis oleks võimalik seda vintsi ka tulevikus kasutada mujal.Kuna see on kordades suurem investeering,kui hydro,siis ei tahaks hiljem osta asju juurde ja osadel sõitudel võib kasutada 2 mootorit jne.
Proto
53951597
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas e.p. »

Tere, jah, nii on osalenud ka Venemaa esindajad meie võistlustel.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

Praks1 kirjutas:osadel sõitudel võib kasutada 2 mootorit jne.
Praegu veel kinnitamata andmetel, kuid nii lätlased, leedulased kui ka venelased toetasid TR-1 vintsi muudatust, seega on ka NEZ sarjas alates 2015 lubatud ainult üks ühe mootoriga elektrivints paigutusega eespool esitelge.
Seega mina praegu ei tea alates järgmisest aastast lähimail võistlusi, kus oleks lubatud mitu mootorit!
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Praks1 »

Pro -x oli üks selliseid sõite,kus oli 2 mootorit lubatud.
Aga teema selles, et oleks selle vintsiga midagi ka hiljem teha, ilma poolt vintsi uut ostmata.
Sest jutt käib investeeringust kuhu ei küündi osade autode hinnadki.
Pole lugenud,aga Et sari võiks nagu lubada. 2 mootorit jne
Kuna 66 jne vintsid seal lubatud.Seega osad sõidud 1 ja osad 2 mootoriga,lihtne ja mingigi võimalus vintsiga konkurentsis püsida.
Proto
53951597
AINIONU
Fitting 38"
Postitusi: 204
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas AINIONU »

Arto kirjutas:Lugesin teema läbi ning ei leidnud peale ühe põhjenduse, loodushoid, miks on paha, et TR-1 klassis oleks lubatud ainult esimene vints?
Ehk Arto seletad mis on põhjendus sellele, et vints ei TOHI olla tagapool esisilda?
Kasutaja avatar
eero I
elektrikapp "KOSTIVERE 3"
Postitusi: 442
Liitunud: R Juun 13, 2008 10:52 am

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas eero I »

Sellega läks nii nagu enamus kordadel, delete nupp päästab

Eero
Viimati muutis eero I, K Veebr 19, 2014 9:55 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Movistar »

Mitte midagi ei saanud aru :D
HM Racing Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas e.p. »

kui kunagi kasutama hakkad delete nuppu, hakkad mõistma :lol:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
runn
Rock Crawler
Postitusi: 622
Liitunud: R Aug 18, 2006 8:48 pm
Asukoht: Maakera
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas runn »

Miks vints taha sai :wink:

Kuna olen vist offroader aga mitte rodeo kloun siis aitas loksumisest ja põrkamisest meie sokolaadi paberist autos. Ja vints taga parandas märgatavalt auto kaalujaotust ja juhitavust. Ja lühikese autoga millel pomm esi osa külge polditud tahab tagumine ots ette põrgata ja niisama põrgata. Siis tulevad kitsad puud päris tihti vastu, isegi lubatud max.70 km/h kiirusel.
Ja landroveri esimens meh. vints täiesti olemas ja ka Eestis esindatud seega lihtsalt tuleb jälle uus auto ehitada või....

Olen nõus et vints toas ja kuskil keskel ei ole TR-1 aga et taga ei tohiks olla ..... ja kui te kardate nii väga mehaanilist vintsi siis vahetame oma originaali Giggelpinni vastu ja ...
Kui ikka võidu tahe ostavad varsti ka teised sama ja niipalju siis odavast võistlus klassist.

Kuna see vintsi teema TR-1 on selline .... siis pakun variandi kõik saavad stardis sama vintsi (loosiga). Autol peab olema standartne vintsi plaat kinnitusega 245x110mm, enne starti kruvid külge, ühendad + ja - ja start. Ehk siis rendid vintsi ja kõik on võrdsed. Lõpetad võistluse tagastad vintsi.

Olen nõus loobuma võistlemisest ja eraldama need vintsid ja hooldama neid, kui see arendaks Tr-1 klassi.


Vello Ruhno
Labidas ja Leatherman = Vepski finis. WILD RIDE OÜ. Mongoolias käidud. Kord aastas peab kirikus ka käima...
Veel elus Visa Hing. Start 2004a nr. 174.
4x4 karikasarja 1. koht TR-1 2012. 4x4 karikasarja 2.koht TR-1 2013
Autoga saab Tallinnast Kambodzasse. Tel 5114973
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

AINIONU kirjutas:Ehk Arto seletad mis on põhjendus sellele, et vints ei TOHI olla tagapool esisilda?
Lühidalt vist kõlaks nii - viia vajadus auto ümberehituseks miinimumini.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

runn kirjutas:Kuna see vintsi teema TR-1 on selline .... siis pakun variandi kõik saavad stardis sama vintsi (loosiga). Autol peab olema standartne vintsi plaat kinnitusega 245x110mm, enne starti kruvid külge, ühendad + ja - ja start. Ehk siis rendid vintsi ja kõik on võrdsed. Lõpetad võistluse tagastad vintsi.

Olen nõus loobuma võistlemisest ja eraldama need vintsid ja hooldama neid, kui see arendaks Tr-1 klassi.
Mõte pole paha, kas leidub naabermaades ka selliseid ettevõtlike inimesi? Teema mida võib uurida.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Landy »

"Arto kirjutas:
Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!"


Kas selline saab olema TÄPNE uus sõnastus või on tegu vaid mõtte edasi andmisega?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

Landy kirjutas:Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!

Kas selline saab olema TÄPNE uus sõnastus või on tegu vaid mõtte edasi andmisega?
See on esialgu ainult mõtte edastamine, täpne sõnastus formuleerub koos uute NEZ sarja reeglitega.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Landy »

Arto kirjutas:
Landy kirjutas:Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!

Kas selline saab olema TÄPNE uus sõnastus või on tegu vaid mõtte edasi andmisega?
See on esialgu ainult mõtte edastamine, täpne sõnastus formuleerub koos uute NEZ sarja reeglitega.
1)Need võiks paika saada umbes millal?
Lingvistilisest formuleeringust võib sõltuda kasutsusele võetav tehniline lahendus.
2)Kas releekarpi (solenoide) loetakse vintsi või elektrisüsteemi osaks?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitus Postitas Arto »

Landy kirjutas:1)Need võiks paika saada umbes millal?
Lingvistilisest formuleeringust võib sõltuda kasutsusele võetav tehniline lahendus.
2)Kas releekarpi (solenoide) loetakse vintsi või elektrisüsteemi osaks?
5.02 toimunud kohtumisel Riias, võtsime plaani NEZ tehnilised reeglid aastateks 2015-2016 saada valmis märtsi lõpuks.

Praegune tekst inglise keelses variandis on selline:
The car may be equipped with not more than one mass-produced registered trademarks electric winch.
The text of these requirements under the " winch " means a device consisting of the following elements (not more that one from each category)
- Actuator (including electric motors)
- gear
- drum
- housing or frame
- brake
- rope

The voltage applied to the motor winch under any circumstances shall not exceed 27 V.

Winch should be placed forward of the front axle.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”