4. leht 4-st

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: N Jaan 23, 2014 10:46 am
Postitas Arto
AINIONU kirjutas:Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.

Siin jõudsite põhjuseni, samale järeldusele jõudis ka komitee, seega ei ole vaja hakata muutma kehtivaid tehnilisi tingimusi vaid tuleb saata võistlussõidukid rajale mis on neile jõukohane.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: N Jaan 23, 2014 3:16 pm
Postitas Priitm
AINIONU kirjutas:Kulla Arto.
Cabrio kerega autole võin katusele metallist katte panna kuid tagaseinale samasugust asja ei tohi.
Seletaksid ehk mis seal vahe ka on?
See tagasein on hästikinnitatud veos, nagu on seda ka tagavararatas, tung, kompressor, jne.
Vaadates eelmise aasta VABA klassi statistikat leidsin tulemuseks täpselt kaks Eesti autot kogu hooaja peale kahel erineval võistlusel-mis VABA klassist siin juttu saab olla? Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.
Kuna VABA klassis on nõutud ka turvapuur, siis auto ei ole ju enam tänavalegaalne-samas on soov autot kasutada ka võistlusväliselt.
Kuna uues teemaalgatuses on keelatud ka tagavints, siis plaan TR-1.s sõita jääb ära.



Mul vist kahesilmavahele selline asi jäänud aga Vabas ei ole puur kohustuslik! Või eksin?

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: N Jaan 23, 2014 8:29 pm
Postitas Grand
Kuna TR-1 on keelatud igasugune kere lõikamine, välja arvatud vajadus seda teha vintsi paigaldamiel. Siis mahub meie auto igati reeglitesse, kuna meie ei ole kere lõiganud.