3. leht 4-st

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 2:24 pm
Postitas Jünger
3.4.17.1.
Turvakaarte paigaldamine on lubatud. Kõik turvakaarte parameetrid peavad vastama FIA nõuetele.


Et kui tahad paigaldada vaheseina, pead paigaldama turvakaare ja alles selle külge vaheseina?



Kaspar

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 2:34 pm
Postitas Praks1
Ärge ajage asja hulluks,kõikidest autodest siin vastab vb mõni puuri paine FIA nõuetele.
Kui näpuga järge ajada ja tehnilises täiega nu....a ei pääseks ilmselt ükski auto starti.
Siis ajame näpuga veel järge ja hakkavad sõitjad loobuma,kuna paljud peaks uue auto ehitama,selline on hetkeseis meil siin :D

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 6:22 pm
Postitas AINIONU
Aga sooviks siis teha ettepaneku TR-1 klassi tehniliste reeglite muudatuseks. Mis peab selle jaoks tegema-kas kirjalik ettepanek või sobib ka tehnikasportlase sooviavaldusest? Oli ju eelmistes tehnilistes nõuetes olemas punkt, mis käsitles lahtise katuse katmist metalliga. Oli täpselt piiritletud materjalid ja nende paksused.(või mäletan ma midagi valesti) Teeks siis ka nüüd seesuguse reglemendi.
Ei taha kiunuda, kuid suhteliselt nõme on sõita kui tolm, pori ja oksad kukalt "silitavad"

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 7:00 pm
Postitas Jünger
AINIONU kirjutas:Aga sooviks siis teha ettepaneku TR-1 klassi tehniliste reeglite muudatuseks. Mis peab selle jaoks tegema-kas kirjalik ettepanek või sobib ka tehnikasportlase sooviavaldusest? Oli ju eelmistes tehnilistes nõuetes olemas punkt, mis käsitles lahtise katuse katmist metalliga. Oli täpselt piiritletud materjalid ja nende paksused.(või mäletan ma midagi valesti) Teeks siis ka nüüd seesuguse reglemendi.
Ei taha kiunuda, kuid suhteliselt nõme on sõita kui tolm, pori ja oksad kukalt "silitavad"
Tr1 ei ole olnud vähemalt viimase 4 aastat pehme katusega autole sõitjate kohale pleki paigaldamine. Küll oli aga vabas, t2 ja tr3.


Kaspar

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 7:21 pm
Postitas Grand
Eks näha mis sellest saab, aga mitte ei tahaks seda sealt enam ära võtta. Plaan oli ehitada väljanägemiselt üks tore putukas, sealjuures oleme järginud reegleid koguaeg ja suhelnud igas küsimuses Veikoga.

Kaidar

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 7:46 pm
Postitas enx
Jünger kirjutas:3.4.17.1.
Turvakaarte paigaldamine on lubatud. Kõik turvakaarte parameetrid peavad vastama FIA nõuetele.


Et kui tahad paigaldada vaheseina, pead paigaldama turvakaare ja alles selle külge vaheseina?



Kaspar
Mina Fia lehelt ainuüksi turvakaare joonist küll ei leidnud, olid ainult turvapuuridest.
Turvapuur ju ka keelatud Tr1-es, kuna siis ei vasta auto ju Tüv-i nõuetele.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 8:23 pm
Postitas enx
Samuraiga vähe lihtsam.
On olemas tehase turvakaar ja on ka olemas plastikust vahesein Samuraile.
Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
7479456_3.jpg
7479456_3.jpg (60.8 KiB) Vaadatud 9086 korda
1473713_10151744224396831_1687355306_n.jpg
1473713_10151744224396831_1687355306_n.jpg (50.11 KiB) Vaadatud 9086 korda

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Dets 11, 2013 9:22 am
Postitas e.p.
Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
Võistluste ajal ei tohi olla sõiduki küljes isetehtud jäika vaheseina.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Dets 11, 2013 4:34 pm
Postitas AINIONU
Aitäh tehniline komision. Seljuhul saan endale ühe tubli jahiauto.
Aga mis saab minu ettepanekust teha muudatusi tehnilistesse reeglitesse? Mil moel ja viisil peaks selle avalduse tegema?

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Dets 11, 2013 4:54 pm
Postitas e.p.
Kui alakomitee ei ole eelnevat foorumis muudatusettepanekute teemat alustanud, siis
Eesti Autospordi Liidu 4X4 Offroad alakomitee tegeleb offroad teemade käsitlemisega.
http://eal.4x4.ee/index.php

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Dets 11, 2013 5:36 pm
Postitas AINIONU
Saatsin kirja Artole, eks jääb ootama pikisilmi mida vastatakse.
Küsimus ei ole üldse mingis kiusu või vaenu õhutamises, lihtsalt kui ARK lubab seesugust iseehitatud seina paigaldada oleks tore kui tehniline komision kah seda toetaks.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Dets 11, 2013 7:55 pm
Postitas Priitm
e.p. kirjutas:
Selle plastikust vaheseina ju tohib ikka ise teha metallist?
Kuju järgides, ja materjal ju tugevam.
Võistluste ajal ei tohi olla sõiduki küljes isetehtud jäika vaheseina.

Et siis originaal vahesein lubatud?


Priit

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Jaan 22, 2014 7:39 am
Postitas AINIONU
Et siis asjalood sellised:
Kiri EAL 4x4 tehnilisest komisionist-
Tere Ain!
Saime komitee koosoleku peetud ning kahjuks siiski peame Teile vastama, et
selline ümberehitus pole lubatud vastavalt tehniliste reeglite punktile
3.4.11.
Samuti ei näe me põhjust reeglite muutmiseks kuna tolmu, sodi ja
temperatuuri hoidmiseks võib kasutada vähemohtlike pehmeid materjale.
EAL 4x4 komitee nimel
Arto Künnapas

Ühesõnaga ei tohi ja kõik-oleks oodanud kül pisut pikemat põhjendust mis seesuguse otsuseni viis.
Ise oma kehva kütteväärtusega puupeaga nimetaks seda seina, kui "korralikult kinnitatud veos", ent see on vist mu enda soov see sein sinna jätta ja õigustada.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Jaan 22, 2014 10:52 am
Postitas Arto
AINIONU kirjutas:Ühesõnaga ei tohi ja kõik-oleks oodanud kül pisut pikemat põhjendust mis seesuguse otsuseni viis.
Pikema põhjendusena tooksin siis siinkohal välja soovi hoida TR-1 klass võimalikult originaalilähedastele autodele.
Meil on olemas piisavalt võistlusklasse kus saab teha kõikvõimalikke ümberehitusi ning usun, et kellel on tahtmist leiab just sealt endale võistlusklassi mis vastab tema ümberehituse soovidele.

Toodud ümberehituse teema arutelul jõudsime veel ühe muudatuseni tehnilistes reeglites.
Alates 01.01.2015 on lubatud TR-1 võistlusklassis vintsi paigaldada ainult ettepoole esitelge!

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: K Jaan 22, 2014 6:46 pm
Postitas AINIONU
Kulla Arto.
Cabrio kerega autole võin katusele metallist katte panna kuid tagaseinale samasugust asja ei tohi.
Seletaksid ehk mis seal vahe ka on?
See tagasein on hästikinnitatud veos, nagu on seda ka tagavararatas, tung, kompressor, jne.
Vaadates eelmise aasta VABA klassi statistikat leidsin tulemuseks täpselt kaks Eesti autot kogu hooaja peale kahel erineval võistlusel-mis VABA klassist siin juttu saab olla? Arto sa ise kah võistlejana peaksid teadma, et 33" rehviga trassil, kust on läbi liikunud 40" rehvi ja portaaliga TR-3 on ikka vägagi kaugel mõtteviisist sõidame ja naudime võistlust.
Kuna VABA klassis on nõutud ka turvapuur, siis auto ei ole ju enam tänavalegaalne-samas on soov autot kasutada ka võistlusväliselt.
Kuna uues teemaalgatuses on keelatud ka tagavints, siis plaan TR-1.s sõita jääb ära.