Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1182
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas srock » E Dets 09, 2013 5:59 am

Jünger kirjutas:
e.p. kirjutas:
Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema


Võid võistelda ka ilma selle "kasvuhooneta" aga vaheseina paigaldada võistluste ajaks ei tohi.



Mäletan väga hästi üleeelmise aasta kukepead, kus marurahuliku Tim pidi saama endale metsakuiva kuuse ladva kuklasse, sest see tuli tagurdades tagaaknast/presendist sisse. Et siis vigased piloodid on paremad?
Aru ma ei saa, mis kuradi eelise see vahesein peaks andma.


Kaspar

Jünger, ma ka ei saa aru :P lisandub ju ainult kaalu juurde. Ehk pädevad selgitavad Eesti keeles ( E.P.) miks ei mahu TR-1 vaid saadad Vabasse mis on EOS surnud klass tänaseks. Ja sa Landy oled ka üks killu vend , krt ma irwasin seda lugedes pool päeva. Krt küll tehke midagi ,et tuleks uusi sõitjaid juurde mitte kohe siin kurikaga nüpeldama. Keegi ei taha ju mänd peas ringi sõita ,või siis nüüd öeldakse pehmekatuse meestele ,et vaata kuhu sa tagurdad ve ???
Tehke seda TR-1 asja mõistuse poolepealt leebemaks. Ma saan aru küll ,et liiga järele anda ka ei saa,siis on peldikud rajal, aga see vahesein ?
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
srock
True Off Roader!
Postitusi: 1182
Liitunud: K Veebr 20, 2008 9:57 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas srock » E Dets 09, 2013 6:04 am

ei tea kas plekist turvakardin on keelatud ? :P ok lähen magama ,enam edasi ei joo :D
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4319
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » E Dets 09, 2013 9:10 am

srock kirjutas:ei tea kas plekist turvakardin on keelatud ? :P ok lähen magama ,enam edasi ei joo :D


No koeravõrk kindla peale tohib olla
tartuoffroad.ee
AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » E Dets 09, 2013 9:35 am

Jääb mullegi arusaamatuks, mis eelise annab see vahesein teiste võistlejate ees. See sein on puhtalt turvalisuse tõstmiseks, tõesti ei ole huvitatud sellest, et mingi roigas kukalt silitaks. Aga noh, kui ei tohi siis sorry, jääb auto jahil roitmiseks.
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1220
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Arto » E Dets 09, 2013 11:11 am

AINIONU kirjutas:Jääb mullegi arusaamatuks, mis eelise annab see vahesein teiste võistlejate ees. See sein on puhtalt turvalisuse tõstmiseks, tõesti ei ole huvitatud sellest, et mingi roigas kukalt silitaks. Aga noh, kui ei tohi siis sorry, jääb auto jahil roitmiseks.

Olles ise sõitnud lahtise autoga, kabriolet G-klass siis võin ütelda, et üheks eeliseks ongi just tagurdades suhtumise küsimus. Kas on oluline vaadata mille otsa tagurdad või ei ole.
Tagurdamisi tuleb võistluse käigus ette kümneid kui mitte sadu, kohti kus seda tuleb teha kitsastes tingimustes, puude vahele, puude sisse jne on palju. Kui nüüd üks kodanik vaatab koguaeg, et talle ora kuklasse ei tuleks aga teine tagurdab tuima näoga okste raginal igasse puusse ja võsasse siis tahestahtmata tekib sellest eelis. No näiteks igalt tagurduselt 20 sekundit, ütleme, et selliste tagurdamiste arv on 50, seega saame eeliseks 16-17 minutit. See on kindlasti ainult üks vaatenurk, arvan, et neid on teisigi.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2020 TR-1 nr. 111, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Praks1 » E Dets 09, 2013 11:25 am

Selle nähtavuse pärast jätsime ka kulguri lahtiseks ja radika peitsime alla ära,sellisel juhul peaks ta olema julmalt ohtlik auto ja me peaks olema haiglas(pole ka konkreetseid uksi),aga üldiselt kolmemehed vaatavad kuhu nad tagurdavad,kuna enamusel radikad taga :D
Lahtise auto eelis on kõige suurem krossidel,nagu klaper jne,kus on vaja tagurdada ja autosi on rajal palju.

Üldiselt,kui hakkame tuppa tulnud puudest rääkima,siis peaks ka kõik ülejäänud aknad kinni keevitama ja ilmselt sõitma periskoopide ja kaamerate järgi,kuna aeg on näidanud,et pole kohta kust need tuppa ei tule,on ka läbi põhja tulnud ja näiteks auto aju puruks teinud meil :D mitu korda olen näinud läbi esiakna normaalset palgimõõtmetes oksa jne.
Proto
53951597
Koit
Rookie
Postitusi: 17
Liitunud: P Dets 10, 2006 5:35 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Koit » E Dets 09, 2013 6:49 pm

No aga kas seda vaheseina ei saa tugevdatud koeravõrguks nimetada
Siis peaks ju reeglitega kooskõlas olema.
Rajal alates 2003 Kevadsõit Team VisaHulkur TR-3
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1149
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas enx » E Dets 09, 2013 8:22 pm

Pakutakse Vitarale ka selliseid soft top-e, peaks ju metallist ka siis igati õigustatud asi olema.
Pole ju vahet, kas kastil on kate peal või mitte, sel juhul.
Manused
vitara3.jpg
vitara3.jpg (13.54 KiB) Vaadatud 6045 korda
Sämmy Offroad Team
Grand
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: T Nov 25, 2008 5:00 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Grand » E Dets 09, 2013 9:05 pm

Loen neid kommentaare ja mõtlen, mis eelise see sein seal taga küll anda võiks, et teda olla ei tohi. Pole ju mitte midagi kere juures ümber tehtud ega lõigatud. Pigem kaalu lisatud, turvalisus ennekõike.

e.p.

kirjutas:
 
vatuolus punktide : 3.3.11.1 ja 3.4.2.2


N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.

Kas mitte punkt 3.3.11.1 pole mitte ATV tehniline punkt ja 3.4.2.2 - Võistlussõiduki välimus peab säilima identsena
Ükskõik mis nurgast seda autot vaadata, on see välimus ikka sama nagu ta oli enne seda seina!


Kaidar
AINIONU
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 197
Liitunud: N Veebr 15, 2007 10:45 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas AINIONU » E Dets 09, 2013 9:28 pm

Kõva katuse võib panna aga tugevat tagaseina ei tohi?
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4319
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » E Dets 09, 2013 9:42 pm

Movistar kirjutas:
e.p. kirjutas:N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.

Mida ta seal vabaklassis teeb ?
Pole ju mingit vabaklassi olemas ega tule ka.

e.p. kirjutas:Ringraja sarjas ET1 klass, kus lubatud suuremaid ümberehitusi.


See ei ole isegi sama karikasari ju
Tegemist on hoopis teise spordialaga

Jalgrattur küsib, et kas ta tohib kasutada turvalisuse huvides kiivrit - vastus = jah võid aga siis lähed mootorratastega võidu sõitma
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 790
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Jünger » E Dets 09, 2013 9:50 pm

Tehnilistes tingimustes ei ole midagi kirjas pehme katuse katuse asendamisest kõva katusega.
Ehk siis, kui härra ei lõika oma katuseplekki kõvakatusega vitara küljest, siis nagu justkui ei võigi paigaldada? Et hakkame võistlustel jonnima: temal on vahesein et kaikaga kuklasse ei saaks ja temal on riffel katus mis ei järgi kere kuju?!
Härrased eal'is - kas teil on uus eesmärk?! Et kui ala edendamine ei tule hästi välja siis hakkame välja suretama?!

Ma ausõna ei saa aru miks keelatakse inimestel ennast kaitsta.
Kõigepealt sonivad oma kiivrite koha pealt, et ei ole piisavalt turvalised ja nüüd kui tahad auto turvaliseks teha, siis ei tohi või mine sõitma sinna klassi, kus sa saad olla alati esimene, uhkes üksinduses.. Ajulage.



Kaspar Puström
Võistelnud aastast 2007, alates 2009 TR1.
Mudane aastast 2005.
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Grand
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: T Nov 25, 2008 5:00 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Grand » T Dets 10, 2013 7:12 am

Katusega ma loodan et probleem ei teki, kuna selle me olemegi lõiganud kõvakatusega auto küljest! Tagasein on riffel, mis on paigaldatud orginaal kere külge neetidega, seejuures mitte kuskilt keret lõigatud ega muudetud pole!

Kaidar
Grand
Mudder
Postitusi: 72
Liitunud: T Nov 25, 2008 5:00 pm

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas Grand » T Dets 10, 2013 7:17 am

Ostame endale sellise soft-top`i, nagu häära enx näitas, paneme selle sinna plekile peale ja polegi muudatust?

Lugesin tehnilised tingimused läbi ja ei olegi enam sellist punkit, et peaks pehme katuse korral sinna asetama pleki. Meie hakkasime seda ehitama siis kui polnud uued tingimused üleval. Vanades tingimustes oli välja toodud isegi pleki/alumiiniumi paksused! Suhtlesime muidugi sellel teemal ka Veikoga.

Kaidar
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

PostitusPostitas e.p. » T Dets 10, 2013 8:44 am

Tagasein on riffel, mis on paigaldatud orginaal kere külge neetidega, seejuures mitte kuskilt keret lõigatud ega muudetud pole!


Ehk siis olete paigaldanud auto salongi iseehitatud lisaelemendi, mis võib saada kellelegi sõitjatest saatuslikuks, kui peaks juhtuma avarii.
Miks FIA nõuab näiteks turvapuuri väga rangete reeglite järgi tootmist? Ikka ainult võistleja turvalisuse pärast, et avarii korral mõni toru kellelegi kehasse ei tungiks ja suudaks Sind säästa halvimast.

Kui on reeglid valed või ei sobi kellelegi, siis palun tehke muudatusettepanekud ja käituge tehnikasportlastena.
Täna on reeglid sellised võistlemiseks ja neid peab järgima või milleks Teie ise olete need siis kehtestanud?

P.S. Võistlusklassi tehnilised reeglid peaksid olema need, mille järgi võistlusauto ehitamist alustate mitte aianurgas oleva auto järgi endale sobivate reeglite välja mõtlemine.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline