äkki just kasulik? - tagumised rattad ei kraabi täpselt samas rööpas...boob kirjutas: tagasild on 5cm kitsam esimesest. Kuidas see sõitmist mõjutama hakkab?
Vabamehest võistlejaks
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Nii, kummardus erikule vihje ja Maidule ventikate eest ning sellele vandile, kelle juures ei saanud kuidagi vanu ventikamootoreid mähitud.
Nüüd siis vints ees, radikas küljes, nina kokku laotud ja sillad ka all ning toimimas. Kuna ventikad suured ja võimsad, siis sai esimese hooga pandud mõlemad käsitsilülitamise peale. Edaspidi vaatame, kui vaja paneb ühe termoreleega tööle. Suur hunnik vanu ja ebavajalikke juhtmeid on maha katkutud ja mingi webasto või kero taoline asi vahelt minema visatud (kui keegi omale tahab, andku teada).
Snorkel sai kah külge
Auto hakkab juba välimust võtma. Homme ehk saan mõned pildid ka ülese, kaugel asi on.
Ja pühapäeval on siis järjekordne "tehnika katsetamine". Kes huvitub, võib kampa lüüa.
Nüüd siis vints ees, radikas küljes, nina kokku laotud ja sillad ka all ning toimimas. Kuna ventikad suured ja võimsad, siis sai esimese hooga pandud mõlemad käsitsilülitamise peale. Edaspidi vaatame, kui vaja paneb ühe termoreleega tööle. Suur hunnik vanu ja ebavajalikke juhtmeid on maha katkutud ja mingi webasto või kero taoline asi vahelt minema visatud (kui keegi omale tahab, andku teada).
Snorkel sai kah külge
Auto hakkab juba välimust võtma. Homme ehk saan mõned pildid ka ülese, kaugel asi on.
Ja pühapäeval on siis järjekordne "tehnika katsetamine". Kes huvitub, võib kampa lüüa.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Ei jõua kahjuks. Vahepeal peab keegi tööd ka tegema, et oleks raha ehitamiseks ja jubinate ostuks. Lisaks tulid autot katsetades nii mõnedki nõrgad küljed välja, mis vajavad ümbertegemist või vahetamist.
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kahju Aga kas sa ei saanud Boggereidboob kirjutas:Ei jõua kahjuks. Vahepeal peab keegi tööd ka tegema, et oleks raha ehitamiseks ja jubinate ostuks. Lisaks tulid autot katsetades nii mõnedki nõrgad küljed välja, mis vajavad ümbertegemist või vahetamist.
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad
Vabad mehed ongi need kõige suuremad ketserid
Meil on Boggerid all, aga mõõt ei sobi vabaklassi ning uute ostmiseks pole hetkel rahad koosjazz777 kirjutas:Kahju Aga kas sa ei saanud Boggereidboob kirjutas:Ei jõua kahjuks. Vahepeal peab keegi tööd ka tegema, et oleks raha ehitamiseks ja jubinate ostuks. Lisaks tulid autot katsetades nii mõnedki nõrgad küljed välja, mis vajavad ümbertegemist või vahetamist.
Ehk siis kokkuvõtvalt: uut vintsi on vaja, 33" rehve on vaja, auto ninaosa tuleb veidi ümber teha, veovõlli otsad tuleb vahetada, kõik roolivardaotsad tuleb vahetada ja veel hunnik pisemaid töid...
Kukepeal oleme veel pealtvaatajad
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Aega jälle läinud ja asi edasi arenenud...
Esmalt sai ehitatud garaaz, see talvel telgis auto ehitamine pole ikka päris õige asi
Garaaziehitamise ajal sai boggerid vahetatud 33" mudzillade vastu ja need autole alla pandud.
Kui garaazile katus peale sai, oli auto juba seal sees ja mina lammutasin esisilda Hunnik rauapuru tuli välja, ehk siis mõlemad poolassiliigendid ribadeks. Okei, olgu, meil tagavarasild ka, vaatame sinna sisse... Sisse vaadates mõtlesime ümber ja sai tellitud uued liigendid.
Edasi sai lahti lõigatud ja õige nurga alla keeratud sillamunakad, polnudki midagi hirmsat. Eriti kui arvestada, et pole aastaid keevitanud (nüüd peab ainult lootma, et keevitus peaks, muidu peab vist kaugele metsa jooksma ). Uued jubinad ja sild on jälle koos. Järgmise asjana sai see varras, mis hoiab silla külgedele liikumise ära, viidud loodi. Sama asi tuleb veel teha ära tagasillal.
Viimasest ujumisest andis ka starteril tõbmerelee saba, remont 3,5k
Ees ootab veel roolivarda otsade vahetus, vanad on kõik jubedate lõtkudega. Vahepeal sai Come-Up vintsi ostmine maha maetud ja soetatud T-Maxile uus mootor ning vints on jälle nagu uus.
Mittetöötavast salongisoojenduse mootorist vaatasid vastu millimeetrised harjad Saime teise mootori, aga sellel on mootor peenem, kui vanal, tekkis kohe küsimus, kas see väiksem mootor võib olla 12V? Ühtegi suunavat kirja mootoritel peal pole.
Kohendamist ootab veel osa elektrisüsteemi, inverteri ja läpaka integreerimine ja mõne 12V jubina 24V peale ehitamine.
Istmed püüame ka vahetada korvistmete vastu...
Ja lõpuks sai soetatud 38x12,5 rehvid kodus kruiisimiseks Mis targad arvavad, kas sobiks need rehvid panna 10" laiadele bedlock'idega velgedele?
Pildimaterjaliga on jamasti, koguaeg on näpp õline ja kellegil pole aega klõpsu teha Aga noh, selle vea püüame parandada.
Võistlema tulemisega on ikkagi probleemid, auto on veel soome registris ja ülevaatus sai läbi, soome pole mõtet ülevaatusele minna, kuna auto on niipalju ümber ehitatud, et seal hakkaks mööda igasugu tehnilisi komisjone jooksma, eestisse arvele võtmiseks peaks aga ülejäänud liisingu ära maksma Jama! Kui keegi teab rohtu selle mure vastu, oleks abi teretulnud, saaks äkkiste isegi võistlema
Esmalt sai ehitatud garaaz, see talvel telgis auto ehitamine pole ikka päris õige asi
Garaaziehitamise ajal sai boggerid vahetatud 33" mudzillade vastu ja need autole alla pandud.
Kui garaazile katus peale sai, oli auto juba seal sees ja mina lammutasin esisilda Hunnik rauapuru tuli välja, ehk siis mõlemad poolassiliigendid ribadeks. Okei, olgu, meil tagavarasild ka, vaatame sinna sisse... Sisse vaadates mõtlesime ümber ja sai tellitud uued liigendid.
Edasi sai lahti lõigatud ja õige nurga alla keeratud sillamunakad, polnudki midagi hirmsat. Eriti kui arvestada, et pole aastaid keevitanud (nüüd peab ainult lootma, et keevitus peaks, muidu peab vist kaugele metsa jooksma ). Uued jubinad ja sild on jälle koos. Järgmise asjana sai see varras, mis hoiab silla külgedele liikumise ära, viidud loodi. Sama asi tuleb veel teha ära tagasillal.
Viimasest ujumisest andis ka starteril tõbmerelee saba, remont 3,5k
Ees ootab veel roolivarda otsade vahetus, vanad on kõik jubedate lõtkudega. Vahepeal sai Come-Up vintsi ostmine maha maetud ja soetatud T-Maxile uus mootor ning vints on jälle nagu uus.
Mittetöötavast salongisoojenduse mootorist vaatasid vastu millimeetrised harjad Saime teise mootori, aga sellel on mootor peenem, kui vanal, tekkis kohe küsimus, kas see väiksem mootor võib olla 12V? Ühtegi suunavat kirja mootoritel peal pole.
Kohendamist ootab veel osa elektrisüsteemi, inverteri ja läpaka integreerimine ja mõne 12V jubina 24V peale ehitamine.
Istmed püüame ka vahetada korvistmete vastu...
Ja lõpuks sai soetatud 38x12,5 rehvid kodus kruiisimiseks Mis targad arvavad, kas sobiks need rehvid panna 10" laiadele bedlock'idega velgedele?
Pildimaterjaliga on jamasti, koguaeg on näpp õline ja kellegil pole aega klõpsu teha Aga noh, selle vea püüame parandada.
Võistlema tulemisega on ikkagi probleemid, auto on veel soome registris ja ülevaatus sai läbi, soome pole mõtet ülevaatusele minna, kuna auto on niipalju ümber ehitatud, et seal hakkaks mööda igasugu tehnilisi komisjone jooksma, eestisse arvele võtmiseks peaks aga ülejäänud liisingu ära maksma Jama! Kui keegi teab rohtu selle mure vastu, oleks abi teretulnud, saaks äkkiste isegi võistlema
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Täna siis sai üle pika aja jälle väike tiir tehtud
Esisild on peaaegu valmis, puudu on veel roolikarbi külge käiv rooliots. Pidurid tahavad ka veel korra õhutamist. Hooldatud roolivõim ei aja ka enam õli välja
Vints on ninal ja 38" rehv on all. Täitsa kena näeb juba välja
Homseks veel tagumise see varras, mis hoiab silla külgedele liikumise ära, loodi viia ja siis läpaka lauda sisse ehitama.
Salongisoendusmootor, see kapoti all olev on siiski küsimärgiks. Saime teise mootori, aga sellel on mootor peenem, kui vanal, tekkis kohe küsimus, kas see väiksem mootor võib olla 12V? Ühtegi suunavat kirja mootoritel peal pole.
Esisild on peaaegu valmis, puudu on veel roolikarbi külge käiv rooliots. Pidurid tahavad ka veel korra õhutamist. Hooldatud roolivõim ei aja ka enam õli välja
Vints on ninal ja 38" rehv on all. Täitsa kena näeb juba välja
Homseks veel tagumise see varras, mis hoiab silla külgedele liikumise ära, loodi viia ja siis läpaka lauda sisse ehitama.
Salongisoendusmootor, see kapoti all olev on siiski küsimärgiks. Saime teise mootori, aga sellel on mootor peenem, kui vanal, tekkis kohe küsimus, kas see väiksem mootor võib olla 12V? Ühtegi suunavat kirja mootoritel peal pole.
Viimati muutis boob, T Jaan 16, 2007 8:53 pm, muudetud 1 kord kokku.
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.