Vabamehest võistlejaks

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

busterike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas busterike »

:roll: mis ylekanded neis 61-s sees on ja ei sobi?
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Homme hommikul hakkame ülekandeid lähemalt uurima, siis saab selgeks, mis ülekanded kus sees on.
Päevaplaan siis esisild võimalikult auto külge saada ja tagasilla difrite sisud võrrelda ning vajadusel vahetada. Püüame pilte ka teha.
busterike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas busterike »

:wink: uurida ju vöib..aga..75...ja 61 sisud kyll kokku ei sobi :evil:
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

busterike kirjutas::wink: uurida ju vöib..aga..75...ja 61 sisud kyll kokku ei sobi :evil:
Sobib, ülekandekiirus on ainult erinev. Nimelt sai siis vahetatud tagasillas differ ja esisillas katkise poldi tõttu lukk :wink: Või siis polnud teised sillad 75 omad. Vahet oli ainult niipalju, et 61 sild on ca 5cm laiem. Diffri korpus ja lukuosa olid identsed. Poolassidel nuute ühepalju jne...
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

PILDID masina ehitusest. Täieneb aegamööda, kui saab fotoka õliste näppude vahele võtta.
Ühesõnaga nüüd siis esisild ka all. Kardaanile vaja vaheflants teha, kuidu jääb liiga otsapeale
Järgmiseks tuleb tõusunurk paremaks saada, selleks vaja nina lühemaks saada. Kas uus radikas tuleb, on veel lahtine...

Seniks võiks keegi boggerid ära osta, uued juba ootavad :P
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Kiire küsimus elektrimeestele: Auto elektrisüsteem on 24V, tahame kasutada radikal kahte 12V ventikat (Transporteri radikas koos ventikatega), mis hakkab juhtuma, kui ühendada need ventikad jadamisi elektrisüsteemi?

PS! Uusi pilte on ka :P
http://www.foto24.ee/album/5280
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Pole just elektrimees aga peaks töötama küll niimoodi. Kui aga üks rikki läheb, siis ei tööta ka teine. See on sellise lahenduse kõige suurem miinus.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; :driving ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kodanik2
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 107
Liitunud: L Juul 24, 2004 11:47 pm
Asukoht: Lihula

Postitus Postitas Kodanik2 »

Soovitan lasta need ümbermähkida 24v peale ja kasutada VW kaheastmelist vent lülitit. Seda selleks, et vähendada elektri kulu. Teine vent toimib siis kui temperatuur kasvab liiga kõrgeks. Kaks eraldi venti on 50% töökindlam lahendus, kui kaks jadamisi ühendatud ventilaatorit. Voolu tarbimist on vaja kokku hoida kuna enamik metsa massinaid vaevleb voolu puuduses.
aadu
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: T Mär 18, 2003 9:43 pm
Asukoht: Tallinn, Õismäe; Helsingi, Lassila
Kontakt:

Postitus Postitas aadu »

Kodanik2 kirjutas:Soovitan lasta need ümbermähkida 24v peale ja kasutada VW kaheastmelist vent lülitit. Seda selleks, et vähendada elektri kulu. Teine vent toimib siis kui temperatuur kasvab liiga kõrgeks. Kaks eraldi venti on 50% töökindlam lahendus, kui kaks jadamisi ühendatud ventilaatorit. Voolu tarbimist on vaja kokku hoida kuna enamik metsa massinaid vaevleb voolu puuduses.

Oskad sa soovitada kedagi mähkijat meest?
Voolutarve on jah suur,seda ma unustasin mainida.
Ei takista vallid, ei takista kraav...
Kaarel Puk; Turist; võistkond Lendorav; :driving ; Sõitis Uunoga Ümber Eesti 1999
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Oskad sa soovitada kedagi mähkijat meest?
Voolutarve on jah suur,seda ma unustasin mainida.[/quote]

Hiiul, Salve uulitsal äkki.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Ventikatega on siis selge. Keegi Virumaale lähemal ei tea mõnda mähkimisega tegelejat?
Ehituse käigus kujunes nii, et ees on 61 ja taga 75 sild, ehk siis tagasild on 5cm kitsam esimesest. Kuidas see sõitmist mõjutama hakkab? Ei tahaks nagu enam silda vahetama hakata :oops:
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

boob kirjutas:Ventikatega on siis selge. Keegi Virumaale lähemal ei tea mõnda mähkimisega tegelejat?
Ehituse käigus kujunes nii, et ees on 61 ja taga 75 sild, ehk siis tagasild on 5cm kitsam esimesest. Kuidas see sõitmist mõjutama hakkab? Ei tahaks nagu enam silda vahetama hakata :oops:
Veits ujuma jääb rööbastes. Perse otsib pidevalt oma kohta autol.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Silla vahetus on ju kahe päeva töö. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Silla vahetus on kahe mehe ühepäevatöö :P
Sai siiski eile õhtul otsustatud, et vahetame tagasilla ära. Õli välja, sillakinnitused lahti, sild alt ära, poolassid välja, differ valja, teine differ sisse, poolassid sisse, sillakinnitused külge keevitada, sild alla, õli sisse...
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Aga värvimine ja silitamine. Ilma võib pooltelg katki minna. :lol:
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”