Vabamehest võistlejaks
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Täna püüame alustada esivedrustuse ümberehitust. Vintse on kaks olemas ja oli ka plaan taha vints panna, nüüd peab ainult välja mõtlema, kas ette on kasulikum panna 12500 T-Max või jätta 9000Warn, siis aega tagumise vintsi kinnitust mõtlema hakata. Praegused mülgastes vintsimised näitavad, et Warn jääb lahjaks ja tahab plokki Samas T-Max on osutunud suhteliselt mitte nii töökindlaksVeiko kirjutas:Vaatasin pilt nädalavahetusest mudas teil.Tuleb teha veel koopalaiendid ,et rattad kaetud oleks ja soovitatavalt ka taha vints panna ja võistlema tulla.
Veiko
Siis veel koopalaiendid ja läpakalaud ja muud mugavused
Warn on hooldatud. Muud nagu häda polegi, kui plokki tahtis mõnes minu arvates mitte väga raskes kohas. Samas vedas paremini kui teisel masinal olev T-Maxi 11000 Peab ikka selle T-Maxi ikka vist taha jätma.Veiko kirjutas:Mina hooldaks Warni ära ja jätaks selle sinna ette.Miskipärat on see T-Max minu mitte lemmikute kastis.
See Warn jõuan ilust vedada 2.5 T autot.
Pane siis mõni pilt ka kuidas remont käib.
Veiko
Vaatan õhtul, kuidas piltidega lood on
Tuleme-tuleme alguses vabasse
Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?
3. Huvitav, kui suur peaks olema radikas, et ära jahutada 4l diiselmootorit. Plaan on ette madalam radikas panna + 2 elektimootorit, et selle arvelt vintsi sissepoole tuua ja tõusunurka paremaks saada. Hetkel on ninast esimese rattani ca 30+ cm.
Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?
3. Huvitav, kui suur peaks olema radikas, et ära jahutada 4l diiselmootorit. Plaan on ette madalam radikas panna + 2 elektimootorit, et selle arvelt vintsi sissepoole tuua ja tõusunurka paremaks saada. Hetkel on ninast esimese rattani ca 30+ cm.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Loodan, et tehnilise poole pealt kommenteerivad minust targemad mehed, dokumentide asjus on aga kindel nõue, et need peavad korras olema, seega kui passis on auto kahekohaline (nn. "huoltuauto" ilmselt) siis ei ole aktsepteeritav autos kolm istet. Kui soovite autosse kolme kohta, tuleb see ka passis kajastada...boob kirjutas:Tuleme-tuleme alguses vabasse
Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
andres
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Kas see on ilma turbota mootor?
Asi lihtsalt selles,et kui radikat valima hakkad siis suleb arvestada ka intercooleri olemasoluga.Muidugi ka mootori õli jahutusega.
Laki Autost ja Vengist saab mõõtude järgi igasuguseid radikaid.Kui ikkagi ei leia siis saab ka lasta teha.Ise soovitan suuremate ribide vahedega radiaatorit kuna peene loobib kergesti sodi täis.
Diffrit ikka muidu kätte ei saa kui poolasse välja ei võta.
Veiko
Asi lihtsalt selles,et kui radikat valima hakkad siis suleb arvestada ka intercooleri olemasoluga.Muidugi ka mootori õli jahutusega.
Laki Autost ja Vengist saab mõõtude järgi igasuguseid radikaid.Kui ikkagi ei leia siis saab ka lasta teha.Ise soovitan suuremate ribide vahedega radiaatorit kuna peene loobib kergesti sodi täis.
Diffrit ikka muidu kätte ei saa kui poolasse välja ei võta.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
[quote="boob"]Tuleme-tuleme alguses vabasse
2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?
61 sillal peax ju 3,7 sees olema....ja algupärasel 40-e omal 4,11
2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?
61 sillal peax ju 3,7 sees olema....ja algupärasel 40-e omal 4,11