Vabamehest võistlejaks

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Siis pole hullu midagi.33 bogger hoiab seda ilusti maa peal. :D
Soojalt soovitaksin auto ära kaaluda ja kui on veel võimalik siis sildade kaupa.Point selles,et tagumine ots kergeks ei jääks.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
ippe
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: E Veebr 27, 2006 8:44 pm

Postitus Postitas ippe »

Arvan et peame taha lisapaagi panema
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

ippe kirjutas:Arvan et peame taha lisapaagi panema
Et ma hakkan paagil istuma? Ehk pean hoopis kaalus juurde võtma :twisted:
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Milleks see vajalik on? 50L paagist täiesti piisab 12 tunni läbimiseks.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Veiko kirjutas:Milleks see vajalik on? Veiko
Lisaraskuseks tagumisse otsa ehk...

Ohutum oleks paar kotti liiva :twisted: taha visata.
Varuratas pakiruumis annab ka natuke lisaraskust.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Vaatasin pilt nädalavahetusest mudas teil.Tuleb teha veel koopalaiendid ,et rattad kaetud oleks ja soovitatavalt ka taha vints panna ja võistlema tulla.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Veiko kirjutas:Vaatasin pilt nädalavahetusest mudas teil.Tuleb teha veel koopalaiendid ,et rattad kaetud oleks ja soovitatavalt ka taha vints panna ja võistlema tulla.
Veiko
Täna püüame alustada esivedrustuse ümberehitust. Vintse on kaks olemas ja oli ka plaan taha vints panna, nüüd peab ainult välja mõtlema, kas ette on kasulikum panna 12500 T-Max või jätta 9000Warn, siis aega tagumise vintsi kinnitust mõtlema hakata. Praegused mülgastes vintsimised näitavad, et Warn jääb lahjaks ja tahab plokki :? Samas T-Max on osutunud suhteliselt mitte nii töökindlaks :roll:
Siis veel koopalaiendid ja läpakalaud ja muud mugavused 8)
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mina hooldaks Warni ära ja jätaks selle sinna ette.Miskipärat on see T-Max minu mitte lemmikute kastis.
See Warn jõuan ilust vedada 2.5 T autot.
Pane siis mõni pilt ka kuidas remont käib.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Veiko kirjutas:Mina hooldaks Warni ära ja jätaks selle sinna ette.Miskipärat on see T-Max minu mitte lemmikute kastis.
See Warn jõuan ilust vedada 2.5 T autot.
Pane siis mõni pilt ka kuidas remont käib.
Veiko
Warn on hooldatud. Muud nagu häda polegi, kui plokki tahtis mõnes minu arvates mitte väga raskes kohas. Samas vedas paremini kui teisel masinal olev T-Maxi 11000 :P Peab ikka selle T-Maxi ikka vist taha jätma.
Vaatan õhtul, kuidas piltidega lood on :)
Kasutaja avatar
jazz777
Tuuker
Postitusi: 156
Liitunud: E Mär 29, 2004 12:48 pm
Asukoht: Head Under Hood
Kontakt:

Postitus Postitas jazz777 »

Tulge, aga tulge vabasse. Muidu on varsti puhta Wrangleri klass :)
Ega's see 14,5 nüüd kitsas rehv ka ei ole. Ise sõidan 12,5-ga ja ei kurda. Krossikatsetel on laiem rehv reeglina lihtsalt ballast, mis tükke lõhub. Nii, et igas asjas on midagi head 8)
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Postitus Postitas boob »

Tuleme-tuleme alguses vabasse 8)

Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?
3. Huvitav, kui suur peaks olema radikas, et ära jahutada 4l diiselmootorit. Plaan on ette madalam radikas panna + 2 elektimootorit, et selle arvelt vintsi sissepoole tuua ja tõusunurka paremaks saada. Hetkel on ninast esimese rattani ca 30+ cm.
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

boob kirjutas:Tuleme-tuleme alguses vabasse 8)

Nüüd aga uued mured...
1. Auto on soome registris kahekohalisena, kuid masinas on kolm istmekohta. Kas see on võistlema tulles probleemiks?
Loodan, et tehnilise poole pealt kommenteerivad minust targemad mehed, dokumentide asjus on aga kindel nõue, et need peavad korras olema, seega kui passis on auto kahekohaline (nn. "huoltuauto" ilmselt) siis ei ole aktsepteeritav autos kolm istet. Kui soovite autosse kolme kohta, tuleb see ka passis kajastada...

andres
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Kas see on ilma turbota mootor?
Asi lihtsalt selles,et kui radikat valima hakkad siis suleb arvestada ka intercooleri olemasoluga.Muidugi ka mootori õli jahutusega.
Laki Autost ja Vengist saab mõõtude järgi igasuguseid radikaid.Kui ikkagi ei leia siis saab ka lasta teha.Ise soovitan suuremate ribide vahedega radiaatorit kuna peene loobib kergesti sodi täis.
Diffrit ikka muidu kätte ei saa kui poolasse välja ei võta.
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
busterike
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 106
Liitunud: R Okt 22, 2004 3:46 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas busterike »

[quote="boob"]Tuleme-tuleme alguses vabasse 8)

2. Avastasime, et HJ61 sild, mille tahaks ette alla panna, on aeglasema ülekandega kui vana, kui palju on vaja lammutada, et differ ära vahetada? Kas saab diffri niisama vahetada või peab selleks poolassid ka välja võtma?



:roll: 61 sillal peax ju 3,7 sees olema....ja algupärasel 40-e omal 4,11 :?:
ippe
Off Roader Wannabe
Postitusi: 21
Liitunud: E Veebr 27, 2006 8:44 pm

Postitus Postitas ippe »

Praeguseni olid all 75-sillad
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”