Vabamehest võistlejaks
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Vabamehest võistlejaks
Masinat ehitades on aina rohkem hakanud mõte liikuma sinnapoole, et minna võistlema. Lugedes aga reeglistikku, paistab, et ainus tee oleks TR3
Algajaile, nagu me oleme, oleks see veidi ränk, kuid ka vabasse ei paista me enam mahtuvat.
Kirjeldan siis masinat ja ümberehitusi:
Toorikuks Toyota BJ40, mootor HJ61 4L turbodiisel, HJ61 käigu ja vahekast.
Sildade vahetusega oleme nii kaugel, et varem all olnud lehtvedrudega HJ(?)75 lukkudega sillad saavad asendatud keerdvedrudega HJ61 lukkudega sildade vastu koos mõningase tõstega.
Rehvid 35" boggerid rehvilukkudega velgedel.
Sees on turvakaar, paigaldatud neljast punktist kerele kinnitatult, terasest põhikaar esimese istmerea taha.
Kuna 4x4vaba nõuded on peaaegu samad TR1 omadega, hakkasime vaatama TR2 poole. Siin aga saab piiravaks vedrustuse ümberehitus, originaalis on ju BJ40 lehtvedrudel. Kohe kuidagi ei taha lehtvedrusid tagasi panema hakata.
Seega hetkel liiguvad mõtted volvo reduktorsildade poole ja siis TR3...
Segaseks jäi veel see, et kas eesti mehed tohivad võistelda soome registris oleva masinaga?
Pikk ja segane vist sai, aga pea on paks nende reeglistike lugemisest.
Algajaile, nagu me oleme, oleks see veidi ränk, kuid ka vabasse ei paista me enam mahtuvat.
Kirjeldan siis masinat ja ümberehitusi:
Toorikuks Toyota BJ40, mootor HJ61 4L turbodiisel, HJ61 käigu ja vahekast.
Sildade vahetusega oleme nii kaugel, et varem all olnud lehtvedrudega HJ(?)75 lukkudega sillad saavad asendatud keerdvedrudega HJ61 lukkudega sildade vastu koos mõningase tõstega.
Rehvid 35" boggerid rehvilukkudega velgedel.
Sees on turvakaar, paigaldatud neljast punktist kerele kinnitatult, terasest põhikaar esimese istmerea taha.
Kuna 4x4vaba nõuded on peaaegu samad TR1 omadega, hakkasime vaatama TR2 poole. Siin aga saab piiravaks vedrustuse ümberehitus, originaalis on ju BJ40 lehtvedrudel. Kohe kuidagi ei taha lehtvedrusid tagasi panema hakata.
Seega hetkel liiguvad mõtted volvo reduktorsildade poole ja siis TR3...
Segaseks jäi veel see, et kas eesti mehed tohivad võistelda soome registris oleva masinaga?
Pikk ja segane vist sai, aga pea on paks nende reeglistike lugemisest.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Seniste ümberehituste kirjeldus ja tulevikuplaanid viitavad tõesti ühe TR3 klassi auto lisandumisele mis on ainult teretulnud...
Ja ma ei näe mingit takistust miks eesti mehed soomes registreeritud autoga võistelda ei tohiks, juhul muidugi, kui KÕIK dokumendid korras on: volitus, ülevaatus, kindlustus... Sõitke või Kesk-Aafrika Vabariigis registreeritud autoga.
Ja ma ei näe mingit takistust miks eesti mehed soomes registreeritud autoga võistelda ei tohiks, juhul muidugi, kui KÕIK dokumendid korras on: volitus, ülevaatus, kindlustus... Sõitke või Kesk-Aafrika Vabariigis registreeritud autoga.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui 35" rehvi asemele 33" panna, siis oled ka vabaklassi teretulnud.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Ärge nüüd jamage, kindlasti TR3-e
Seda klassi on vaja elushoida ja ma loodan, et vabast tuleb sinna ainult rahvast juurde. Pealegi on tegemist mõnusa klassiga, kus saab sõitu nautida ja ei pea muretsema, et mõne mehe ego sind häirima hakkab.
Mis Luigel nüüd hinge läks, et vabasse ronib.
Priit
QKulgur
Seda klassi on vaja elushoida ja ma loodan, et vabast tuleb sinna ainult rahvast juurde. Pealegi on tegemist mõnusa klassiga, kus saab sõitu nautida ja ei pea muretsema, et mõne mehe ego sind häirima hakkab.
Mis Luigel nüüd hinge läks, et vabasse ronib.
Priit
QKulgur
Sai eile õhtul silm punnis erinevaid boggereid vaadatud ja jäi silma, et 33" rehvi on max 14" laiusega. Kas ongi nii ? Igatahes sai vastu võetud põhimõtteline otsus, et teeme ära ka esisilla vahetuse ja soetame 33" rehvid ja siis oleme võistlusvalmis vabaklassi.
Edasine sõltub juba finantsist, millal me TR3'e jõuame. TR3 võistlejatel on enamikul ikka sponsorite rahad ka taga, peab vist ka sponsorit otsima hakkama
Edasine sõltub juba finantsist, millal me TR3'e jõuame. TR3 võistlejatel on enamikul ikka sponsorite rahad ka taga, peab vist ka sponsorit otsima hakkama