Kiivrite standardid

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4285
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kiivrite standardid

PostitusPostitas Movistar » T Okt 02, 2012 10:33 pm

Ja väike näide mis juhtub:Vasakpoolne vertikaalrida ja alumine pilt.

Pilt
TR3
Kasutaja avatar
Madis
True Off Roader!
Postitusi: 1114
Liitunud: N Mai 05, 2005 12:40 pm
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Re: Kiivrite standardid

PostitusPostitas Madis » K Okt 03, 2012 12:53 am

srock kirjutas: neid müüakse ilma kukeharjadeta :))

Jumal tänatud!
TR3 BHC
Madis 5115033
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4285
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Kiivrite standardid

PostitusPostitas Movistar » K Okt 03, 2012 7:36 am

Kui kaudselt võtta siis ühele küsimusele tuli vastus ikka ära:
Küsimus: Miks peavad autodega sõitjad kasutama motokiivrit ja ei või sõita kergema kiivriga ?
Vastus: Sellepärast ,et ATV sõitjad kannavad ka :D
TR3

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline