tr-1 airbagi eemaldamine

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1109
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas enx » T Mär 13, 2012 9:57 pm

Näiteks Jimnyl ei anna ka jah mingid tuled seal süüte andmisel midagi märku, samas kui spidoka anduri pistik oli lahti, põles kohe armatuuris kiri "check engine".
Sämmy Offroad Team
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas e.p. » K Mär 14, 2012 8:19 am

zuki iseenesest ohtlik koos bagidega kuna avanemisel tekib "raketiefekt" vastukaalu puudumisest :rofl:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1109
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas enx » K Mär 14, 2012 8:45 pm

e.p. kirjutas:zuki iseenesest ohtlik koos bagidega kuna avanemisel tekib "raketiefekt" vastukaalu puudumisest :rofl:


:)) :)) :))
Sämmy Offroad Team
ZilV8
Mudder
Postitusi: 86
Liitunud: P Veebr 05, 2012 9:48 pm

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas ZilV8 » K Mär 14, 2012 9:47 pm

:eek
Viimati muutis ZilV8, T Mär 20, 2012 11:47 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
LR90
True Off Roader!
Postitusi: 1443
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas LR90 » K Mär 14, 2012 10:21 pm

ZilV8 kirjutas:

misassjaa??? soomes on jah nii kuuldavasti, räägitakse. Eestis sellist probleemi pole olnd. abs ja srs ei ole kohustuslikud, päris mitmetel autodel mul need põlend ja pole ÜV nendekohta kunagi midagi öelnd


Omad poisid-joped seljas :mrgreen:
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2216
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas Praks1 » K Mär 14, 2012 10:25 pm

kui on pädev ülevaataja,siis ei lase ta sind läbi ülevaatuselt,kui põlevad armatuuris punased,või kollased tuled,sest need suht hoiatus tuled.
Seega see soome jutt kehtib ka siin ikka :D
Proto
53951597
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas Ax » N Mär 15, 2012 8:34 am

Pane 4oomi takisti iga Bagi asemele ja pillu bag'id minema. Armatuuris tuled kah korras.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas e.p. » N Mär 15, 2012 9:12 am

Ega neid tühjasid aukusid roolil ja armatuuris ei märka keegi ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Ax
True Off Roader!
Postitusi: 1083
Liitunud: T Sept 16, 2008 8:37 am
Asukoht: Tartu

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas Ax » R Mär 16, 2012 9:00 am

Las siis auto olla nii nagu ta tehasest tuli.
Viimati muutis Ax, R Mär 16, 2012 10:07 am, muudetud 1 kord kokku.
Takkajärgi tarkus on täppisteadus.
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 610
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas e.p. » R Mär 16, 2012 9:50 am

AX, loe nüüd see teema läbi ja siis oma postitused läbi ja siis mõtle, mida lahmides kirjutad jälle.
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1109
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas enx » T Mär 27, 2012 9:44 pm

Arto kirjutas:
ngumarek kirjutas:Oleks õige ta eemaldada jah, aga tahaks ikka kinda peale välja minna, ilma et tuleks üllatusi enne starti tehnilises. Ootaks et möned kes teevad tehnilist, enne vöistlusi sõna võtaksid. Pole mõtet ise omale probleemisid tekitada.

Suure tõenäosusega sel nädalal tehnilise komisjoni koosolek, arutame teema seal läbi.


Mis siis tehnilise komisjoni koosolekul otsustati?
Sämmy Offroad Team
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1200
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: tr-1 airbagi eemaldamine

PostitusPostitas Arto » T Mär 27, 2012 10:15 pm

enx kirjutas:Mis siis tehnilise komisjoni koosolekul otsustati?

Lähtudes tehnilistest reeglitest:
Kui antud tehniliste tingimuste ühes või teises punktis kirjeldatakse lubatud või keelatud ümberehitusi, erinevate sõlmede vahetusi või täiendusi, siis kõik tehnilised muudatused, mida ei ole kirjeldatud, on kategooriliselt keelatud.
Kõik lubatud muudatused sisalduvad antud tehnilistes tingimustes. Lubatud on kõikide kulunud / purunenud sõlmede või detailide vahetus identsete sõlmede ja detailidega.
Kõik autod peavad olema arvel liiklusregistis ja omama kehtivat, üldkasutatavatel teedel liiklemist lubavat ülevaatuse märget ning liikluskindlustust.
Autode juures tehtavad muudatused ei tohi olla vastuolus Eesti Vabariigi seadusandlusega.

Sõitjateruum
Rooliratta vahetamine on lubatud, eeldusel, et paigaldatud rooliratas omab antud margile ja mudelile vastavat sertifikaati.
Lubatud on eemaldada vaibad, heliisolatsioonimaterjalid ja laepolster.
Lubatud on muuta või eemaldada uste käetoed ja uste kohal olevad lingid.
Lubatud on eemaldada dekoratiivsed lävepaku katted.
Uste ja salongi sisemist voodrit on lubatud muuta (materjal vaba, soovitav on kasutada alumiiniumi või tulekindlat plastikut), kuid mitte eemaldada.
Lubatud on paigaldada mistahes kontroll ja mõõtevahendeid, tingimusel, et nende paigaldus on ohutu.
On lubatud lisada täiendavaid sahtleid, laekaid või uksetaskuid.
Lubatud on aknatõstukite vahetus elektrilisest manuaalseks ja vastupidi.

Siin siis tehnilistele reeglitele põhinev vastus. Mudelipõhistes üksikasjades palume pöörduda juba eraldi meie tehnilise komisjoni liikmete poole.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline