Tiiva laiendid ja stanged, klassis tr1.
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Tiiva laiendid ja stanged, klassis tr1.
Kas keegi oskab teada, kust neid originaalseid plekist tiivalaiendeid mõistliku hinnaga sebida saaks? Teiseks, kas on rämedalt vastuolus TR1 reeglistikule kui ma nende mädanenud laiendite asemele plastikust spetsiaalselt Samurai jaoks valmistatud jullad külge kruvin? Läbivusele nad ju juurde ei anna. Ootan kommentaare...
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Kui mõistliku müügikoha leiad siis anna teada!
Kardetavalt annavad nad tehnilise komisjoni arvates läbivusele siiski juurde...
Väljavõte teh.tingimustest:
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud. Kere tõstmine raamil on keelatud. Lubatud ainult originaalsed tiivalaiendid.
Point selles, et takistada ülemäära laiade rehvide kasutamist.
Samas usun ma, et kui valmistad originaaliga äravahetamiseni sarnased plastlaiendid siis ei ole teh komisjonil ütlemist.
Kui klaasriidest hakkad ise tegema siis ei pea nad eriti üle ühe sõidu vastu....
Kardetavalt annavad nad tehnilise komisjoni arvates läbivusele siiski juurde...
Väljavõte teh.tingimustest:
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud. Kere tõstmine raamil on keelatud. Lubatud ainult originaalsed tiivalaiendid.
Point selles, et takistada ülemäära laiade rehvide kasutamist.
Samas usun ma, et kui valmistad originaaliga äravahetamiseni sarnased plastlaiendid siis ei ole teh komisjonil ütlemist.
Kui klaasriidest hakkad ise tegema siis ei pea nad eriti üle ühe sõidu vastu....
Äda selles ongi, et neid kirevase plekist laiendeid pole trehvand nägemagi kuskil! Tiivad veel leiaks, aga just neid laiendeid põle mitte. Mu isiklik keevismees (kes on stabiilselt haige-kalal-täis) teeks need nii tiivad kui kaared terveks, aga krt. ta onju pidevalt eelpoolnimetet tegevustega hõivatud. Minul neid kaari vaja pole aga starti ilmudes vist peaks nad vist ikke küljes olema. et vertikaalsel piilumisel oleks ratas kaetud ja sestap olen sunnitud neid räbalaid korduvalt ja endiselt külge pookima ning hoidma ja hellitama, et nad kuraskid kuhugi metsa ära ei kaoks. Siit mu mõte oligi, et kui sebiks plastikust kaared....
Välja näevad sellised > http://www.rocky-road.com/zukflare.html
Nu vist jah õige pisut on laiemad , aga ma olen nõus nad ka pisut ära nudima
Välja näevad sellised > http://www.rocky-road.com/zukflare.html
Nu vist jah õige pisut on laiemad , aga ma olen nõus nad ka pisut ära nudima
- Valge Hiir
- MudDrag MaaleTooja
- Postitusi: 1214
- Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Vot selliste monsterlaiendite pärast ongi arvatavasti nõutud originaalsed laiendid.
Kes see viitsib igaühega vaielda, kas on ikka piisavalt kitsaks "moditud".
Muidu ilusat värvi Zuki seal pildil
Kui Sind lohutab siis Sa ei ole ainuke, kes nende originaallaienditega hädas. Ja vähemalt meil ei peitu häda põhjus mitte laiendites vaid tiivas, õigemini äraussitanud kinnitustes.
Kes see viitsib igaühega vaielda, kas on ikka piisavalt kitsaks "moditud".
Muidu ilusat värvi Zuki seal pildil
Kui Sind lohutab siis Sa ei ole ainuke, kes nende originaallaienditega hädas. Ja vähemalt meil ei peitu häda põhjus mitte laiendites vaid tiivas, õigemini äraussitanud kinnitustes.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Samas tehnilistes reeglites kirjas, et igasuguseid keredetaile võib vahetada, kui ta järgib originaalse osa kuju. Ei näe mina küll ise olulist vahet kas on kummilätakas tiiivalaiendiks või eriti ilus plastist tiivalaiend. Lihtsalt pead olema võimeline tõestama tehnilises kontrollis, et see on täpselt sama lai, kui originaalis oli.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
TR1 klassi võistlusauto puhul on orig laiendi asendamine omavalmistatud kummist laiendiga (mis võib olla küll originaaliga sama laiune) VÄGA libedale teele minek. Võistlema saamine sõltub teh. komisjoni esimehest ja korraldajast. Ja nii, kui su sooritus osutub olema kellelgi pinnuks silmas, on kohe tulemas ka protest, mis kindlasti rahuldatakse, sest tegemist on MITTE-originaal laiendiga. Seega peaks ikkagi leidma mooduse orgiginaallaiendi või originaaliga äravahetamiseni sarnase laiendi säilitamiseks.Offy-roady kirjutas:Samas tehnilistes reeglites kirjas, et igasuguseid keredetaile võib vahetada, kui ta järgib originaalse osa kuju. Ei näe mina küll ise olulist vahet kas on kummilätakas tiiivalaiendiks või eriti ilus plastist tiivalaiend. Lihtsalt pead olema võimeline tõestama tehnilises kontrollis, et see on täpselt sama lai, kui originaalis oli.
andres
No vot siin see kala peidus ongi, et nagu võib ja siis jälle ei või ning kokkuvõttes sõltub lubatavus lugupeetud teh.kom. tegelasest või õigemini tema tujust (näit. on pohmakas-ei ole pohmakas jne.) Kuid ilmselt on saurustel alati õigus ja seega tuleb talupojataktikat kasutada ning mitte möliseda vaid edasi teenida ehk teisisõnu tahvel plekki ja keevitus ning keevismees tuleb üles leida (kalalt ära tuua või terveks ravida või kaineks teha ).
Samas tekib küsimus, et paljudel võistluspillidel on küljes originaal stange? Kas see et see üldjuhul torudest moodustis asetseb horisontaalselt tähendab automaatselt et järgib tehase valmistatut? Ma hea meelega pistaks oma Suki paberist stanged miski tala vastu ringi aga ei ole täind seda teha kuna pelgan, et miskil hetkel olen sunnitud liivakasti kõrvalt teiste mänge jälgima.
Kuna teema tõsteti Suzuki alt välja laiendaks veel teemat - kes see Jumal siiski on kes ütleb näiteks Wrangleri kohta, et vot see tiiva laiend on ja see pole originaal. Wranglerile on neid laiendeid ju miljon ( pane kuugli otsingusse sõnad "fender flares" ja sa näed et Wranglerile saab ka krt pea meetriseid laiendeid. Vist pole ka jumal olla kerge
Samas tekib küsimus, et paljudel võistluspillidel on küljes originaal stange? Kas see et see üldjuhul torudest moodustis asetseb horisontaalselt tähendab automaatselt et järgib tehase valmistatut? Ma hea meelega pistaks oma Suki paberist stanged miski tala vastu ringi aga ei ole täind seda teha kuna pelgan, et miskil hetkel olen sunnitud liivakasti kõrvalt teiste mänge jälgima.
Kuna teema tõsteti Suzuki alt välja laiendaks veel teemat - kes see Jumal siiski on kes ütleb näiteks Wrangleri kohta, et vot see tiiva laiend on ja see pole originaal. Wranglerile on neid laiendeid ju miljon ( pane kuugli otsingusse sõnad "fender flares" ja sa näed et Wranglerile saab ka krt pea meetriseid laiendeid. Vist pole ka jumal olla kerge
Viimati muutis Madis, E Apr 03, 2006 6:25 pm, muudetud 1 kord kokku.
Egast ma pahapärast irise. Seda minagi, et reeglid on reeglid ja näpuga ma nüüd ka kellelegi viitama ei hakka (ise teavad). Minu jaoks selge - olgu need palikad siis inseneride poolt välja mõeldud ja las nad siis ripuvad seal nii tänu keevitusele, roostele ja tahtejõule:)hulkur kirjutas:TR 1 autodel peab olema nii ees kui taga orig stange. Ludatud on stangest tüki väljalõikamine vintsi paigalduseks.
Ja päris nii see nüüd ka ei ole, et kõik sõltub teh. komisjoni esimehe tujust ja pohmakast... reeglid on reeglid ja seda kõigi jaoks.
- Stupiduser
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 1280
- Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm
Hmm, mul ei tule küll hetkel meelde, kellel TR1-s
oleks originaalstange asemel "torudest moodustis"
Ja on olnud masinaid, mis sõidavad plastmassstangega ja ka väga ei nuta (kodus stanget lappides).
Tehniline komisjon arvatavasti tervitab suhtumist: kui kahtled siis ära modi!
PS mis puutub Zuki stangedesse siis on nende kinnitused problemaatilisemad kui stanged ise (ütleb mees, kes paari päeva eest peale stange sirgekstagumist selle uuesti kaheksasse painutas )...
oleks originaalstange asemel "torudest moodustis"
Ja on olnud masinaid, mis sõidavad plastmassstangega ja ka väga ei nuta (kodus stanget lappides).
Tehniline komisjon arvatavasti tervitab suhtumist: kui kahtled siis ära modi!
PS mis puutub Zuki stangedesse siis on nende kinnitused problemaatilisemad kui stanged ise (ütleb mees, kes paari päeva eest peale stange sirgekstagumist selle uuesti kaheksasse painutas )...
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Lugesin TR-1 reeglitest välja sellise asja:"Ükskõik millise auto detaili/sõlme tugevdamine on lubatud eeldusel, et kasutatav materjal järgib tugevdatava detaili/sõlme kuju ning see ei ole vastuolus antud tehniliste tingimuste teiste punktidega.
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel."
Auto orginaal kuju ju säilib siis kui sa paigaldad stange sisse lisa tala mida saad kasutada ka vintsi alusena.Minu arust selle punkti peamine mõte on selles,et ei võetaks asju küljest ära kaalu vähendamise eesmärkidel
Veiko
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel."
Auto orginaal kuju ju säilib siis kui sa paigaldad stange sisse lisa tala mida saad kasutada ka vintsi alusena.Minu arust selle punkti peamine mõte on selles,et ei võetaks asju küljest ära kaalu vähendamise eesmärkidel
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond