1. leht 1-st

Kütusepaak salongis

Postitatud: N Juul 07, 2011 10:14 pm
Postitas JaanusLI
Kuna klapper tulekul ja plaan osavõtta, siis üks küsimus targematele inimestele. Kas vabas klassis peab olema kütusepaak, mis asub salongis, tulekindla materjaliga kaetud? Reeglitest välja ei loe miskit.

Re: Kütusepaak salongis

Postitatud: N Juul 07, 2011 10:36 pm
Postitas M.A.R.E.K
minu teada küll jah muidu ei saa

Re: Kütusepaak salongis

Postitatud: N Juul 07, 2011 10:45 pm
Postitas Praks1
Peab olema jah,ning kütuse torud samuti vask või mõni muu metall,kui on toas,ning ei tohi olla voolik ühendusi toas.

Re: Kütusepaak salongis

Postitatud: R Juul 08, 2011 8:50 pm
Postitas JaanusLI
selge, kui aega saab,siis näha kas saab klapperiks valmis või mitte.

Re: Kütusepaak salongis

Postitatud: R Mär 06, 2015 8:56 am
Postitas Jünger
Kunagi rääkisime Antoga sellel teemal. Tema ütles, et ei pea, kui paak on metallist.
Isiklikult muidugi paneks.



Kaspar

Re: Kütusepaak salongis

Postitatud: R Mär 06, 2015 9:31 am
Postitas Arto
ET1 ja ET2 reeglites selline lõik:
3.x.15. Toitesüsteem
3.x.15.1. Kütusepaak
3.x.15.1.1. Lubatud on kütusepaakide asukoha ja nende vormi ning kuju
muutmine. Sõitjateruumist peavad kütusepaagid olema eraldatud tulekindla
vaheseinaga. Peab olema tagatud sõitjateruumist väljuv kütusepaakide
ventilatsioon.
3.x.15.1.2. Kütusepaakide täitekõrid ei tohi välja ulatuda võistlussõiduki
perimeetrist. Kütusepaagi kork peab olema selline, mis väldib selle
iseenesliku avanemise.
3.x.15.2. Kütusetorustik
3.x.15.2.1. Kütusetorustiku muutmine, ümberpaigutamine ja täiendav kaitse
on lubatud. Juhul kui kütusetorustik on toodud sõitjateruumi, peab see täies
pikkuses olema metallist. Muud materjalid on keelatud. Sõitjateruumis ei
tohi olla kütusetorustiku liitekohti, välja arvatud FIA poolt homologeeritud
lahendused.