Kütusepaak salongis

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
JaanusLI
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Kütusepaak salongis

Postitus Postitas JaanusLI »

Kuna klapper tulekul ja plaan osavõtta, siis üks küsimus targematele inimestele. Kas vabas klassis peab olema kütusepaak, mis asub salongis, tulekindla materjaliga kaetud? Reeglitest välja ei loe miskit.
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
Kasutaja avatar
M.A.R.E.K
Rock Crawler
Postitusi: 615
Liitunud: T Okt 25, 2005 8:35 pm

Re: Kütusepaak salongis

Postitus Postitas M.A.R.E.K »

minu teada küll jah muidu ei saa
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Kütusepaak salongis

Postitus Postitas Praks1 »

Peab olema jah,ning kütuse torud samuti vask või mõni muu metall,kui on toas,ning ei tohi olla voolik ühendusi toas.
Proto
53951597
JaanusLI
Fitting 38"
Postitusi: 396
Liitunud: E Aug 11, 2008 10:41 pm
Asukoht: Viljandimaa
Kontakt:

Re: Kütusepaak salongis

Postitus Postitas JaanusLI »

selge, kui aega saab,siis näha kas saab klapperiks valmis või mitte.
MÕNUMUMMID-e rooliväänaja. 53435237
TR-3 valmimas.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Kütusepaak salongis

Postitus Postitas Jünger »

Kunagi rääkisime Antoga sellel teemal. Tema ütles, et ei pea, kui paak on metallist.
Isiklikult muidugi paneks.



Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Kütusepaak salongis

Postitus Postitas Arto »

ET1 ja ET2 reeglites selline lõik:
3.x.15. Toitesüsteem
3.x.15.1. Kütusepaak
3.x.15.1.1. Lubatud on kütusepaakide asukoha ja nende vormi ning kuju
muutmine. Sõitjateruumist peavad kütusepaagid olema eraldatud tulekindla
vaheseinaga. Peab olema tagatud sõitjateruumist väljuv kütusepaakide
ventilatsioon.
3.x.15.1.2. Kütusepaakide täitekõrid ei tohi välja ulatuda võistlussõiduki
perimeetrist. Kütusepaagi kork peab olema selline, mis väldib selle
iseenesliku avanemise.
3.x.15.2. Kütusetorustik
3.x.15.2.1. Kütusetorustiku muutmine, ümberpaigutamine ja täiendav kaitse
on lubatud. Juhul kui kütusetorustik on toodud sõitjateruumi, peab see täies
pikkuses olema metallist. Muud materjalid on keelatud. Sõitjateruumis ei
tohi olla kütusetorustiku liitekohti, välja arvatud FIA poolt homologeeritud
lahendused.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”