1. leht 1-st

TR-1 ja turvavööd

Postitatud: L Mai 21, 2011 12:50 am
Postitas pilgrems
6.14 Turvavööd

Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.


Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: L Mai 21, 2011 10:08 pm
Postitas Landy
Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: L Mai 21, 2011 11:59 pm
Postitas pilgrems
Üldjoontes katsel on vintsivenitaja ju autost väljas ja turvavöid ei vaja.
Ning katselt katsele sõidetakse mööda avalike teid enamasti kiiruse piiranguga 70 km tunnis , kus kehtivad liiklus eeskirjad, mille ausel sellised turvavööd on lubatud.

NONSENS.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: P Mai 22, 2011 8:21 am
Postitas uputaja
Landy kirjutas:Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
Tegelt ka. Hoia oma vaimuvälgatused mujale. Vahet ei ole, auto on nii tehasest välja tulnud originaal confis. Lihtne.

Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: P Mai 22, 2011 12:39 pm
Postitas K.Kotkas
uputaja kirjutas:
Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.

Ma arvasin, et selle mure saime juba 2005 aastal ravitud, kui selle teemaline arutelu aset võttis. Seletagem siis veel kord ära see punkt.
6.14 Turvavööd

Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
Selles lauses öeldu kirjeldab üheselt ja lõplikult TR1 klassis võistlevale autole esitatavat tehnilist tingimust. Siin ei käsitleta olukorda, kus keegi on autost väljas või autos sees, kas tegu on võistluse, ülesõidu või parkimisega.

Seega, kokkuvõtlikult on Ländi lause 101% tõde. Kolmas mees jääb laagrisse või autole paigaldatakse 3 punkti turvavöö iga võistleja kohta.
Ei ole mõtet tulla vehkima, et mis on originaalne ja mis mitte. 4x4 AK on kehtestanud sellise reegli arvestades kõikide võistlejate turvalisust. Võistluste välisel ajal võid ennast ja oma kaasreisijaid turvata kasvõi pallinööri või teras traadiga, kui Maanteamet su masina sellisena turvaliseks tunnistab.

On olemas 5 aasta taguseid korduvaid pretsedente, kus sellise jutuga on tuldud tehnilisse ning tänase päeva seisuga pole mitte ükski korraldaja seda reeglit rikkuvat masinat rajale lubanud.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 12:01 am
Postitas Praks1
Lõpuks on jutt ikka meie enda turvalisusest,seega ei saa teha mingeid erandeid.
Endal on vöö peal enamus trassist,stiga võistlusel oli sellest näiteks jõhkralt kasu.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 12:29 am
Postitas pilgrems
Kõige lihtsam oleks taha istujale midagi sellist paigaldada.
http://images.izideal.com/img/product/6 ... rness.jpeg

Kuidas neise suhtutakse.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 3:28 pm
Postitas tai
Kui ta omab mingisugust fia märget ja on tõesti eelnimetatud kaubamärki kandev siis ei ole probleemi. Lihtsalt olen ise näinud analooge aga need olid pisikeste kollaste käte poolt tehtud odavad koopiad.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 3:52 pm
Postitas Arto
pilgrems kirjutas:6.14 Turvavööd

Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.


Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.
Mina paigaldasin oma autosse taha äärmistele sõitjatele kolmepunkti turvavööd, keskmisele jäi kahepunkti turvavöö, samas viiekesi pole kunagi võistlenud.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 5:15 pm
Postitas Jünger
uputaja kirjutas:
Landy kirjutas:Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
Tegelt ka. Hoia oma vaimuvälgatused mujale. Vahet ei ole, auto on nii tehasest välja tulnud originaal confis. Lihtne.

Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.

Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Vaevalt küll!

Kaspar,
ei midagi isiklikku.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 7:03 pm
Postitas K.Kotkas
Jünger kirjutas: Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Tule kohale, lähed otsid esimese koha, kus sa mõtled välja kuidas sinna 3 punkt vöö paigutatakse ja alles siis suundud starti.

On juhtunud. Lugege uuesti, mida ütles reegel. Reegel ei rääkinud sellest, et kas tehases on või ei ole turvavöid. Reegel ütles, et peab olema 3 punkti vööd.

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitatud: E Mai 23, 2011 7:39 pm
Postitas Jünger
K.Kotkas kirjutas:
Jünger kirjutas: Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Tule kohale, lähed otsid esimese koha, kus sa mõtled välja kuidas sinna 3 punkt vöö paigutatakse ja alles siis suundud starti.

On juhtunud. Lugege uuesti, mida ütles reegel. Reegel ei rääkinud sellest, et kas tehases on või ei ole turvavöid. Reegel ütles, et peab olema 3 punkti vööd.
Sa said mu postitusest natukene valesti aru. Ka meie oleme pidanud toyotasse taha aretama 3-punkti vöö.


Kaspar