TR-1 ja turvavööd
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
TR-1 ja turvavööd
6.14 Turvavööd
Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.
Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 ja turvavööd
Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-1 ja turvavööd
Üldjoontes katsel on vintsivenitaja ju autost väljas ja turvavöid ei vaja.
Ning katselt katsele sõidetakse mööda avalike teid enamasti kiiruse piiranguga 70 km tunnis , kus kehtivad liiklus eeskirjad, mille ausel sellised turvavööd on lubatud.
NONSENS.
Ning katselt katsele sõidetakse mööda avalike teid enamasti kiiruse piiranguga 70 km tunnis , kus kehtivad liiklus eeskirjad, mille ausel sellised turvavööd on lubatud.
NONSENS.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- uputaja
- I live off from the mud
- Postitusi: 4654
- Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
- Asukoht: Kuusalu lähedal metsas
Re: TR-1 ja turvavööd
Tegelt ka. Hoia oma vaimuvälgatused mujale. Vahet ei ole, auto on nii tehasest välja tulnud originaal confis. Lihtne.Landy kirjutas:Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Re: TR-1 ja turvavööd
uputaja kirjutas:
Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.
Ma arvasin, et selle mure saime juba 2005 aastal ravitud, kui selle teemaline arutelu aset võttis. Seletagem siis veel kord ära see punkt.
Selles lauses öeldu kirjeldab üheselt ja lõplikult TR1 klassis võistlevale autole esitatavat tehnilist tingimust. Siin ei käsitleta olukorda, kus keegi on autost väljas või autos sees, kas tegu on võistluse, ülesõidu või parkimisega.6.14 Turvavööd
Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
Seega, kokkuvõtlikult on Ländi lause 101% tõde. Kolmas mees jääb laagrisse või autole paigaldatakse 3 punkti turvavöö iga võistleja kohta.
Ei ole mõtet tulla vehkima, et mis on originaalne ja mis mitte. 4x4 AK on kehtestanud sellise reegli arvestades kõikide võistlejate turvalisust. Võistluste välisel ajal võid ennast ja oma kaasreisijaid turvata kasvõi pallinööri või teras traadiga, kui Maanteamet su masina sellisena turvaliseks tunnistab.
On olemas 5 aasta taguseid korduvaid pretsedente, kus sellise jutuga on tuldud tehnilisse ning tänase päeva seisuga pole mitte ükski korraldaja seda reeglit rikkuvat masinat rajale lubanud.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: TR-1 ja turvavööd
Lõpuks on jutt ikka meie enda turvalisusest,seega ei saa teha mingeid erandeid.
Endal on vöö peal enamus trassist,stiga võistlusel oli sellest näiteks jõhkralt kasu.
Endal on vöö peal enamus trassist,stiga võistlusel oli sellest näiteks jõhkralt kasu.
Proto
53951597
53951597
Re: TR-1 ja turvavööd
Kõige lihtsam oleks taha istujale midagi sellist paigaldada.
http://images.izideal.com/img/product/6 ... rness.jpeg
Kuidas neise suhtutakse.
http://images.izideal.com/img/product/6 ... rness.jpeg
Kuidas neise suhtutakse.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
5249634
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Re: TR-1 ja turvavööd
Kui ta omab mingisugust fia märget ja on tõesti eelnimetatud kaubamärki kandev siis ei ole probleemi. Lihtsalt olen ise näinud analooge aga need olid pisikeste kollaste käte poolt tehtud odavad koopiad.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Re: TR-1 ja turvavööd
Mina paigaldasin oma autosse taha äärmistele sõitjatele kolmepunkti turvavööd, keskmisele jäi kahepunkti turvavöö, samas viiekesi pole kunagi võistlenud.pilgrems kirjutas:6.14 Turvavööd
Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: TR-1 ja turvavööd
uputaja kirjutas:Tegelt ka. Hoia oma vaimuvälgatused mujale. Vahet ei ole, auto on nii tehasest välja tulnud originaal confis. Lihtne.Landy kirjutas:Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.
Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Vaevalt küll!
Kaspar,
ei midagi isiklikku.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Re: TR-1 ja turvavööd
Tule kohale, lähed otsid esimese koha, kus sa mõtled välja kuidas sinna 3 punkt vöö paigutatakse ja alles siis suundud starti.Jünger kirjutas: Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
On juhtunud. Lugege uuesti, mida ütles reegel. Reegel ei rääkinud sellest, et kas tehases on või ei ole turvavöid. Reegel ütles, et peab olema 3 punkti vööd.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Re: TR-1 ja turvavööd
Sa said mu postitusest natukene valesti aru. Ka meie oleme pidanud toyotasse taha aretama 3-punkti vöö.K.Kotkas kirjutas:Tule kohale, lähed otsid esimese koha, kus sa mõtled välja kuidas sinna 3 punkt vöö paigutatakse ja alles siis suundud starti.Jünger kirjutas: Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
On juhtunud. Lugege uuesti, mida ütles reegel. Reegel ei rääkinud sellest, et kas tehases on või ei ole turvavöid. Reegel ütles, et peab olema 3 punkti vööd.
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"