TR-1 ja turvavööd

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas pilgrems »

6.14 Turvavööd

Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.


Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17310
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas Landy »

Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas pilgrems »

Üldjoontes katsel on vintsivenitaja ju autost väljas ja turvavöid ei vaja.
Ning katselt katsele sõidetakse mööda avalike teid enamasti kiiruse piiranguga 70 km tunnis , kus kehtivad liiklus eeskirjad, mille ausel sellised turvavööd on lubatud.

NONSENS.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4647
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas uputaja »

Landy kirjutas:Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
Tegelt ka. Hoia oma vaimuvälgatused mujale. Vahet ei ole, auto on nii tehasest välja tulnud originaal confis. Lihtne.

Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas K.Kotkas »

uputaja kirjutas:
Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.

Ma arvasin, et selle mure saime juba 2005 aastal ravitud, kui selle teemaline arutelu aset võttis. Seletagem siis veel kord ära see punkt.
6.14 Turvavööd

Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
Selles lauses öeldu kirjeldab üheselt ja lõplikult TR1 klassis võistlevale autole esitatavat tehnilist tingimust. Siin ei käsitleta olukorda, kus keegi on autost väljas või autos sees, kas tegu on võistluse, ülesõidu või parkimisega.

Seega, kokkuvõtlikult on Ländi lause 101% tõde. Kolmas mees jääb laagrisse või autole paigaldatakse 3 punkti turvavöö iga võistleja kohta.
Ei ole mõtet tulla vehkima, et mis on originaalne ja mis mitte. 4x4 AK on kehtestanud sellise reegli arvestades kõikide võistlejate turvalisust. Võistluste välisel ajal võid ennast ja oma kaasreisijaid turvata kasvõi pallinööri või teras traadiga, kui Maanteamet su masina sellisena turvaliseks tunnistab.

On olemas 5 aasta taguseid korduvaid pretsedente, kus sellise jutuga on tuldud tehnilisse ning tänase päeva seisuga pole mitte ükski korraldaja seda reeglit rikkuvat masinat rajale lubanud.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas Praks1 »

Lõpuks on jutt ikka meie enda turvalisusest,seega ei saa teha mingeid erandeid.
Endal on vöö peal enamus trassist,stiga võistlusel oli sellest näiteks jõhkralt kasu.
Proto
53951597
pilgrems
Rock Crawler
Postitusi: 746
Liitunud: P Apr 08, 2007 4:12 pm
Asukoht: põllul&metsas

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas pilgrems »

Kõige lihtsam oleks taha istujale midagi sellist paigaldada.
http://images.izideal.com/img/product/6 ... rness.jpeg

Kuidas neise suhtutakse.
Päris mitu vedavat ratast.
5249634
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas tai »

Kui ta omab mingisugust fia märget ja on tõesti eelnimetatud kaubamärki kandev siis ei ole probleemi. Lihtsalt olen ise näinud analooge aga need olid pisikeste kollaste käte poolt tehtud odavad koopiad.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas Arto »

pilgrems kirjutas:6.14 Turvavööd

Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.


Aga kui autos on ees kolmepunkti turvavööd ja taga kahepunkti turvavöö , ning meeskonda on plaanis kaasata 3 inimest kuidas vaatab tehniline sellisele olukorrale.
Mina paigaldasin oma autosse taha äärmistele sõitjatele kolmepunkti turvavööd, keskmisele jäi kahepunkti turvavöö, samas viiekesi pole kunagi võistlenud.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas Jünger »

uputaja kirjutas:
Landy kirjutas:Kolmas mees jääb nukralt starti maha ülejäänud kahele järgi lehvitama.
Tegelt ka. Hoia oma vaimuvälgatused mujale. Vahet ei ole, auto on nii tehasest välja tulnud originaal confis. Lihtne.

Ise tulen Suvesõidule samsuguse autoga, millel taga 2 punkti vööd. MOTT.

Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Vaevalt küll!

Kaspar,
ei midagi isiklikku.
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas K.Kotkas »

Jünger kirjutas: Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Tule kohale, lähed otsid esimese koha, kus sa mõtled välja kuidas sinna 3 punkt vöö paigutatakse ja alles siis suundud starti.

On juhtunud. Lugege uuesti, mida ütles reegel. Reegel ei rääkinud sellest, et kas tehases on või ei ole turvavöid. Reegel ütles, et peab olema 3 punkti vööd.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: TR-1 ja turvavööd

Postitus Postitas Jünger »

K.Kotkas kirjutas:
Jünger kirjutas: Siis võiks ju tulla gaz 69 ilma turvavöödeta, tehas ju neid ette ei näe.
Tule kohale, lähed otsid esimese koha, kus sa mõtled välja kuidas sinna 3 punkt vöö paigutatakse ja alles siis suundud starti.

On juhtunud. Lugege uuesti, mida ütles reegel. Reegel ei rääkinud sellest, et kas tehases on või ei ole turvavöid. Reegel ütles, et peab olema 3 punkti vööd.
Sa said mu postitusest natukene valesti aru. Ka meie oleme pidanud toyotasse taha aretama 3-punkti vöö.


Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”