2. leht 2-st

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 8:15 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Ma tegelikult ei vihjanud tihendi lekkimisele (vähemalt otseselt :twisted: )
Aga selleks, et niiviisi järjest mootoreid vintsidel maha põletada peab miski jama siiskit olema - liiga madalatel voltidel vintsimine või kehvad ühendused või ...

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: N Apr 28, 2011 8:22 pm
Postitas walkman
ComeUp'i puhul võis nii tõesti olla, et mitmed tegurid mängisid rolli. Päevinäinud ja kaua kasutuna riiulis seisnud vints, võibolla ei saanud ka ühendused pori sees kokku lapates ja kiirustades piisavalt head jne. Põhjusi võis seal mitmeid olla.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: R Apr 29, 2011 12:17 am
Postitas Landy
Arto kirjutas: Hüdrovintsi TR1-le ärge hakake paigaldama, arvatavasti tahaks hüdrovintsid TR1-es kõrvale jätta!
Kas uutesse tehnilistesse reeglitesse on sellist muudatust oodata?
Hakkab kehtima ka tehase paigaldatud vintsidele?

O.T. Võidurelvastumise vastu aitavad m'istliku raskusastmega rajad.

Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole

Postitatud: R Apr 29, 2011 11:45 am
Postitas Libekala
Meie võistlusautod peavad vastama vastava klassi tehnilisetele tingimustele. Ammu enam ei peaks vaatama asju sel le pilguga, kas mingi lahendus oli juba autot ostes olemas või mitte. Vintsi või rehvimõõtu ei saa põhjendada sellega, et tehases tehti nii.