Ma tegelikult ei vihjanud tihendi lekkimisele (vähemalt otseselt )
Aga selleks, et niiviisi järjest mootoreid vintsidel maha põletada peab miski jama siiskit olema - liiga madalatel voltidel vintsimine või kehvad ühendused või ...
Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4476
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole
ComeUp'i puhul võis nii tõesti olla, et mitmed tegurid mängisid rolli. Päevinäinud ja kaua kasutuna riiulis seisnud vints, võibolla ei saanud ka ühendused pori sees kokku lapates ja kiirustades piisavalt head jne. Põhjusi võis seal mitmeid olla.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole
Kas uutesse tehnilistesse reeglitesse on sellist muudatust oodata?Arto kirjutas: Hüdrovintsi TR1-le ärge hakake paigaldama, arvatavasti tahaks hüdrovintsid TR1-es kõrvale jätta!
Hakkab kehtima ka tehase paigaldatud vintsidele?
O.T. Võidurelvastumise vastu aitavad m'istliku raskusastmega rajad.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Võimas, kiire, kvaliteetne ja töökindel vints TR1 autole
Meie võistlusautod peavad vastama vastava klassi tehnilisetele tingimustele. Ammu enam ei peaks vaatama asju sel le pilguga, kas mingi lahendus oli juba autot ostes olemas või mitte. Vintsi või rehvimõõtu ei saa põhjendada sellega, et tehases tehti nii.