6. leht 6-st

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: P Apr 20, 2014 6:26 pm
Postitas Movistar
2000 kg auto ei kvalifitseeru ka "veoautoks"

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: P Apr 20, 2014 7:30 pm
Postitas heints
Seda minagi. Minu auto kaalub miski 6t kopikatega aga võistlevad gazoonid vist 2,5t välja ei vea.Sellepäras uuringi kas karikasarjas hakatakse seda kaalu nõuet ka jälgima ja kas tegu on stardikaaluga.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: E Apr 21, 2014 10:45 pm
Postitas Tegija
Gas 66 ja volvo 3teljeline võiks ikka kaalu poolest sobida. Ei saa küll ifaga võrrelda, aga kui need ei sobiks poleks ka klassi. Palju kaalub Volvo`?

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: E Apr 21, 2014 11:14 pm
Postitas Praks1
Kolmese volvo täismass oli vist 4100
Kahene on paar kilo alla 3,5

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: E Apr 21, 2014 11:18 pm
Postitas heints
66 tehaseandmetel peaks olema 3440 kg ja volvo olenevalt modifikatsioonist umbes 2,9-3,4 tonni.
Need kaalud siis ilma koormata. Gaz kandevõime vist 2 ja volvol 1,5t.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: T Apr 22, 2014 9:31 am
Postitas Arto
heints kirjutas:Huvitab reeglites see turvakaar. Kas on sobiv kui kaar paikneb kabiini taga nagu veoautokrossis?
Teine asi 3500kg min kaal. Kas see on sõiduki reaalne stardikaal või auto tehase täismass?
Ehk siis kas 2000 kg kaaluvad gaz-id hakkavad sõitma lisa raskusega?
Lõuna-Eestist tulid järgmised ettepanekud:
1. Esimesel aastal kaart nõudma ei hakka, kuid võtame selle järgmise, ülejärgmise aasta plaani.
2. Kaaluma sel aastal autosid ei hakka, tehnilistesse lisame järgmise punkti; Raam, sillad ja kabiin peavad olema pärit üle 3500 kg täismassiga veoautolt.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: T Apr 22, 2014 12:47 pm
Postitas heints
Minule nii sobib. Aga kui see aasta ei kaaluta ja järgmine aasta on kaalunõuded sees siis võiks kohe reeglitesse sisse kirjutada millal ja millised kaalupiirangud täpselt tulevad.Reaalselt on ilma kaalu piiranguta võimalik ehitada reduktorsildade veoautokabiini ja raamiga tr3 mis kvalifitseerub veoautoks.