Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4109
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas Movistar » P Apr 20, 2014 6:26 pm

2000 kg auto ei kvalifitseeru ka "veoautoks"
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas heints » P Apr 20, 2014 7:30 pm

Seda minagi. Minu auto kaalub miski 6t kopikatega aga võistlevad gazoonid vist 2,5t välja ei vea.Sellepäras uuringi kas karikasarjas hakatakse seda kaalu nõuet ka jälgima ja kas tegu on stardikaaluga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 459
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas Tegija » E Apr 21, 2014 10:45 pm

Gas 66 ja volvo 3teljeline võiks ikka kaalu poolest sobida. Ei saa küll ifaga võrrelda, aga kui need ei sobiks poleks ka klassi. Palju kaalub Volvo`?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2210
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas Praks1 » E Apr 21, 2014 11:14 pm

Kolmese volvo täismass oli vist 4100
Kahene on paar kilo alla 3,5
Proto
53951597
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas heints » E Apr 21, 2014 11:18 pm

66 tehaseandmetel peaks olema 3440 kg ja volvo olenevalt modifikatsioonist umbes 2,9-3,4 tonni.
Need kaalud siis ilma koormata. Gaz kandevõime vist 2 ja volvol 1,5t.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1195
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas Arto » T Apr 22, 2014 9:31 am

heints kirjutas:Huvitab reeglites see turvakaar. Kas on sobiv kui kaar paikneb kabiini taga nagu veoautokrossis?
Teine asi 3500kg min kaal. Kas see on sõiduki reaalne stardikaal või auto tehase täismass?
Ehk siis kas 2000 kg kaaluvad gaz-id hakkavad sõitma lisa raskusega?

Lõuna-Eestist tulid järgmised ettepanekud:
1. Esimesel aastal kaart nõudma ei hakka, kuid võtame selle järgmise, ülejärgmise aasta plaani.
2. Kaaluma sel aastal autosid ei hakka, tehnilistesse lisame järgmise punkti; Raam, sillad ja kabiin peavad olema pärit üle 3500 kg täismassiga veoautolt.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2018 VABA nr. 530, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1241
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

PostitusPostitas heints » T Apr 22, 2014 12:47 pm

Minule nii sobib. Aga kui see aasta ei kaaluta ja järgmine aasta on kaalunõuded sees siis võiks kohe reeglitesse sisse kirjutada millal ja millised kaalupiirangud täpselt tulevad.Reaalselt on ilma kaalu piiranguta võimalik ehitada reduktorsildade veoautokabiini ja raamiga tr3 mis kvalifitseerub veoautoks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline