5. leht 6-st

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: R Dets 23, 2011 6:47 pm
Postitas karjamäe
Läti porsche es sõitis 3 nägu,3 või 4 punkti rihmaga ei näe ju probleemi,seda loomulikult pikas kabiinis. Ootan vastukaja

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: R Dets 23, 2011 7:41 pm
Postitas heints
No ega lätlasi eriti ei tahetud ka kolmekesi sõitma lasta ,aga argumendid olid ,et kaugelt tulnud ja ei saa keelest aru ja tehti erand. Aga põhi argument 2 inimese piirangule on olnud ,et volvos 18 turvavööga kohta ja äkki mõni tulebki sellise karjaga sõitma.
Mina pakun ,et sõitjate arv võiks olla võrdne kabiinis olevate kohtade arvuga aga mitte rohkem kui 3.Lihtsalt suure auto vintsi tross selline raske pomm ,et võiks ju olla vintsmannil keegi sikutamisel abiks.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: L Dets 24, 2011 1:26 am
Postitas karjamäe
heints kirjutas:Seni on olnud kuni 2 võistlejat. Mulle meeldiks kui oleks lubatud 3 juhul kui kabiinis on niipalju kohti. Võistlusklassides ju lubatud,veokatel võiks ju ka 3 olla maximum.
Kas on tekkinud konkreetseid reegleid.Siin alajaotuses olen leidnud... VÄHEMALT 2 istekohta.Vöi olen,oleme pimedad

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: L Dets 24, 2011 2:36 pm
Postitas heints
Tegelt ju pole täpseid reegleid. Aga kuna ainuke sõit on ju klapper siis on siiani seal öeldud ,et 2 maximum. Aga kui konkreetsem huvi siis helista Vaikole see ju puhtalt tema otsustada kas 2 või 20 võistlejat lubatud.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: E Veebr 04, 2013 12:10 pm
Postitas karjamäe
Veoautod on saanud reeglid. eal.4x4 lehelt täitsa leitavad

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: T Dets 10, 2013 8:58 pm
Postitas heints
Viimati küla peal räägititi ,et järgmine aasta ringraja sarjas peetakse ka veokate arvestust ja tulevad ka miskid reeglid. Kas jutul tõepõhi all või tegu külajutuga?

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: T Dets 10, 2013 11:00 pm
Postitas Arto
heints kirjutas:Viimati küla peal räägititi ,et järgmine aasta ringraja sarjas peetakse ka veokate arvestust ja tulevad ka miskid reeglid. Kas jutul tõepõhi all või tegu külajutuga?
Jutul on tõepõhi all, ringraja EMV-ga paralleelselt teha karikasari veoautodele. Kui saame sellele aastale joone alla tõmmatud hakkame töötama välja järgmise aasta juhendeid. Seega kui on häid ideid siis võite neid panna siia või saata eal4x4ak@hot.ee. Eelpool kirjutatu töötame ka kindlasti läbi! :)

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: K Veebr 19, 2014 2:23 pm
Postitas heints
Juhul kui tuleb karikasari ja reeglid muutuvad kas ei oleks juba viimane aeg neid avalikustada? Hetkel esimese sõiduni u 3 kuud aega ja kui tulevad tehnilistesse nõuetesse miskid muutused on suht keeruline hakata viimasel hetkel autot ümber ehitama. Juhul kui midagi ei muutu ja võib sõitta samade autodega kui eelmisel aastal siis pole muidugi vahet.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: K Veebr 19, 2014 6:01 pm
Postitas Arto
heints kirjutas:Juhul kui tuleb karikasari ja reeglid muutuvad kas ei oleks juba viimane aeg neid avalikustada? Hetkel esimese sõiduni u 3 kuud aega ja kui tulevad tehnilistesse nõuetesse miskid muutused on suht keeruline hakata viimasel hetkel autot ümber ehitama. Juhul kui midagi ei muutu ja võib sõitta samade autodega kui eelmisel aastal siis pole muidugi vahet.
Karikasarja teeme sellel aastal ära, tingimuseks, et võistlus läheb arvesse on vähemalt viis võistlussõidukit stardis.

Tehniliste reeglite projekt võiks olla selline:
1.Veoautod – peavad olema täisveolised, veovalemiga 4x4; 6x6; 8x8.
2.Võistlussõiduk peab olema vähemalt kahe istekohaga.
3.Istmed peavad olema korrektselt ja tugevasti kinnitatud.
4.Sõitjateruumis ei tohi paikneda mootori, vedrustuse ega jõuülekande pöörlevaid ja liikuvaid osi.
5.Sõitjateruumis paiknevad jahutus- või soojendussüsteemi osad peavad olema kaetud moel, mis välistab purunemisel jahutusvedeliku paiskumise sõitjatele.
6.Esiuksed peavad olema tugevad, peavad olema avatavad ja suletavad mõlemalt poolt ning peavad omama lukusteid, millised välistavad uste iseenesliku avanemise.
7.Juhul kui akud on toodud sõitjateruumi, peavad nad olema ümbritsetud kattega, mis välistab nende purunemisel akuhappe paiskumise sõitjatele. Eraldi peab olema tagatud sõitjateruumist väljuv akude ventilatsioon.
8.Pehme katusega, või ilma katuseta autodele peab olema paigaldatud terasest turvakarkass, mille struktuur peab vastama FIA lisa J artikkel 253-3.
9.Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
10.Võistlussõiduki varustusse peab kuuluma esmaabipakend. Pakendi sisu peab vastama Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatule. Pakendi sisu ei tohi olla ületanud kasutustähtaega. Esmaabipakend peab asuma kergesti kättesaadavas kohas ja olema veekindlalt kaitstud.
11.Võistlusauto varustusse peavad kuuluma vähemalt 2x2 kg pulberkustutid. Kustutitel peab olema näidik, mille osuti peab asuma näidiku rohelises alas. Samuti peab kehtiv olema kontrollimise tähtaeg. Kustutid peavad asuma kergesti kättesaadavas kohas.

Avaldage arvamust, ametlikud reeglid proovime lukku saada pooleks märtsiks.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: K Veebr 19, 2014 7:37 pm
Postitas heints
Pakun,et reeglites võiks olla veel kirjas järgmised asjad
Sillad ja kabiin peavad olema veoautolt
Maksimaalne võistkonnaliikmete arv 3 kui kabiinis on niipalju turvavöödega kohti.
Autol peavad vähemalt võistluse alguses olema pidurid ja seda võiks mingi elementaarse testiga kontrollida tehnilises.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: N Veebr 20, 2014 9:45 am
Postitas Arto
heints kirjutas:Pakun,et reeglites võiks olla veel kirjas järgmised asjad
Sillad ja kabiin peavad olema veoautolt
Maksimaalne võistkonnaliikmete arv 3 kui kabiinis on niipalju turvavöödega kohti.
Autol peavad vähemalt võistluse alguses olema pidurid ja seda võiks mingi elementaarse testiga kontrollida tehnilises.
Selline sõnastus siis:
1. Veoautod – peavad olema täisveolised, veovalemiga 4x4; 6x6; 8x8 ja tehniliselt korras.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: E Apr 07, 2014 10:50 pm
Postitas Arto
Nüüd siis karikasarja projekt valmis, vaadake ja kommenteerige.
Projekti leiate meie kodulehelt eal.4x4.ee

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: T Apr 08, 2014 12:14 am
Postitas heints
Kas võiks olla reeglites eraldi välja toodud ,et võistlussõiduki kabiin peab olema veoautolt. Hetkel saaks ju tr3 kah sõitma kuna sillad ja vahekst ju veoautolt.
Lisaks võiks veokatele eraldada mingi kindla seeria võistlusnumbreid. Muidu peab kogu aeg teibiga numbrit sobivaks tuunima. Mingi aasta oli klapperil kõigil 6xx numbrid. Järgmine aasta tuli sealt aga osad nr kinni teipida.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: K Apr 16, 2014 12:00 pm
Postitas Arto
Hulk täiendusi ja parandusi tehtud veokite karikavõistluse dokumentatsiooni.
Vaadake üle ja kommenteerige veel kui midagi silma jääb.
Info leiate ikka eal.4x4.ee

Kindlasti anname veokitele oma numbrite seeria, mis see täpselt saab olema seda veel kaalume.

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitatud: P Apr 20, 2014 5:36 pm
Postitas heints
Huvitab reeglites see turvakaar. Kas on sobiv kui kaar paikneb kabiini taga nagu veoautokrossis?
Teine asi 3500kg min kaal. Kas see on sõiduki reaalne stardikaal või auto tehase täismass?
Ehk siis kas 2000 kg kaaluvad gaz-id hakkavad sõitma lisa raskusega?