Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

karjamäe
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Juun 16, 2009 9:50 am
Asukoht: Tallinn ja ida eesti

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas karjamäe »

Läti porsche es sõitis 3 nägu,3 või 4 punkti rihmaga ei näe ju probleemi,seda loomulikult pikas kabiinis. Ootan vastukaja
Ex team POISSMEHED veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

No ega lätlasi eriti ei tahetud ka kolmekesi sõitma lasta ,aga argumendid olid ,et kaugelt tulnud ja ei saa keelest aru ja tehti erand. Aga põhi argument 2 inimese piirangule on olnud ,et volvos 18 turvavööga kohta ja äkki mõni tulebki sellise karjaga sõitma.
Mina pakun ,et sõitjate arv võiks olla võrdne kabiinis olevate kohtade arvuga aga mitte rohkem kui 3.Lihtsalt suure auto vintsi tross selline raske pomm ,et võiks ju olla vintsmannil keegi sikutamisel abiks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
karjamäe
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Juun 16, 2009 9:50 am
Asukoht: Tallinn ja ida eesti

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas karjamäe »

heints kirjutas:Seni on olnud kuni 2 võistlejat. Mulle meeldiks kui oleks lubatud 3 juhul kui kabiinis on niipalju kohti. Võistlusklassides ju lubatud,veokatel võiks ju ka 3 olla maximum.
Kas on tekkinud konkreetseid reegleid.Siin alajaotuses olen leidnud... VÄHEMALT 2 istekohta.Vöi olen,oleme pimedad
Ex team POISSMEHED veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Tegelt ju pole täpseid reegleid. Aga kuna ainuke sõit on ju klapper siis on siiani seal öeldud ,et 2 maximum. Aga kui konkreetsem huvi siis helista Vaikole see ju puhtalt tema otsustada kas 2 või 20 võistlejat lubatud.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
karjamäe
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 113
Liitunud: T Juun 16, 2009 9:50 am
Asukoht: Tallinn ja ida eesti

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas karjamäe »

Veoautod on saanud reeglid. eal.4x4 lehelt täitsa leitavad
Ex team POISSMEHED veok
Sinimäe Sovhoos Veok
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Viimati küla peal räägititi ,et järgmine aasta ringraja sarjas peetakse ka veokate arvestust ja tulevad ka miskid reeglid. Kas jutul tõepõhi all või tegu külajutuga?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Arto »

heints kirjutas:Viimati küla peal räägititi ,et järgmine aasta ringraja sarjas peetakse ka veokate arvestust ja tulevad ka miskid reeglid. Kas jutul tõepõhi all või tegu külajutuga?
Jutul on tõepõhi all, ringraja EMV-ga paralleelselt teha karikasari veoautodele. Kui saame sellele aastale joone alla tõmmatud hakkame töötama välja järgmise aasta juhendeid. Seega kui on häid ideid siis võite neid panna siia või saata eal4x4ak@hot.ee. Eelpool kirjutatu töötame ka kindlasti läbi! :)
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Juhul kui tuleb karikasari ja reeglid muutuvad kas ei oleks juba viimane aeg neid avalikustada? Hetkel esimese sõiduni u 3 kuud aega ja kui tulevad tehnilistesse nõuetesse miskid muutused on suht keeruline hakata viimasel hetkel autot ümber ehitama. Juhul kui midagi ei muutu ja võib sõitta samade autodega kui eelmisel aastal siis pole muidugi vahet.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Arto »

heints kirjutas:Juhul kui tuleb karikasari ja reeglid muutuvad kas ei oleks juba viimane aeg neid avalikustada? Hetkel esimese sõiduni u 3 kuud aega ja kui tulevad tehnilistesse nõuetesse miskid muutused on suht keeruline hakata viimasel hetkel autot ümber ehitama. Juhul kui midagi ei muutu ja võib sõitta samade autodega kui eelmisel aastal siis pole muidugi vahet.
Karikasarja teeme sellel aastal ära, tingimuseks, et võistlus läheb arvesse on vähemalt viis võistlussõidukit stardis.

Tehniliste reeglite projekt võiks olla selline:
1.Veoautod – peavad olema täisveolised, veovalemiga 4x4; 6x6; 8x8.
2.Võistlussõiduk peab olema vähemalt kahe istekohaga.
3.Istmed peavad olema korrektselt ja tugevasti kinnitatud.
4.Sõitjateruumis ei tohi paikneda mootori, vedrustuse ega jõuülekande pöörlevaid ja liikuvaid osi.
5.Sõitjateruumis paiknevad jahutus- või soojendussüsteemi osad peavad olema kaetud moel, mis välistab purunemisel jahutusvedeliku paiskumise sõitjatele.
6.Esiuksed peavad olema tugevad, peavad olema avatavad ja suletavad mõlemalt poolt ning peavad omama lukusteid, millised välistavad uste iseenesliku avanemise.
7.Juhul kui akud on toodud sõitjateruumi, peavad nad olema ümbritsetud kattega, mis välistab nende purunemisel akuhappe paiskumise sõitjatele. Eraldi peab olema tagatud sõitjateruumist väljuv akude ventilatsioon.
8.Pehme katusega, või ilma katuseta autodele peab olema paigaldatud terasest turvakarkass, mille struktuur peab vastama FIA lisa J artikkel 253-3.
9.Kohustuslik on vähemalt kolmepunkti turvavöö iga autosviibija kohta. Turvavöödel peab olema E või FIA märgistus ning neil ei tohi olla mehhaanilisi vigastusi.
10.Võistlussõiduki varustusse peab kuuluma esmaabipakend. Pakendi sisu peab vastama Eesti Vabariigi seadusandluses sätestatule. Pakendi sisu ei tohi olla ületanud kasutustähtaega. Esmaabipakend peab asuma kergesti kättesaadavas kohas ja olema veekindlalt kaitstud.
11.Võistlusauto varustusse peavad kuuluma vähemalt 2x2 kg pulberkustutid. Kustutitel peab olema näidik, mille osuti peab asuma näidiku rohelises alas. Samuti peab kehtiv olema kontrollimise tähtaeg. Kustutid peavad asuma kergesti kättesaadavas kohas.

Avaldage arvamust, ametlikud reeglid proovime lukku saada pooleks märtsiks.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Pakun,et reeglites võiks olla veel kirjas järgmised asjad
Sillad ja kabiin peavad olema veoautolt
Maksimaalne võistkonnaliikmete arv 3 kui kabiinis on niipalju turvavöödega kohti.
Autol peavad vähemalt võistluse alguses olema pidurid ja seda võiks mingi elementaarse testiga kontrollida tehnilises.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Arto »

heints kirjutas:Pakun,et reeglites võiks olla veel kirjas järgmised asjad
Sillad ja kabiin peavad olema veoautolt
Maksimaalne võistkonnaliikmete arv 3 kui kabiinis on niipalju turvavöödega kohti.
Autol peavad vähemalt võistluse alguses olema pidurid ja seda võiks mingi elementaarse testiga kontrollida tehnilises.
Selline sõnastus siis:
1. Veoautod – peavad olema täisveolised, veovalemiga 4x4; 6x6; 8x8 ja tehniliselt korras.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Arto »

Nüüd siis karikasarja projekt valmis, vaadake ja kommenteerige.
Projekti leiate meie kodulehelt eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Kas võiks olla reeglites eraldi välja toodud ,et võistlussõiduki kabiin peab olema veoautolt. Hetkel saaks ju tr3 kah sõitma kuna sillad ja vahekst ju veoautolt.
Lisaks võiks veokatele eraldada mingi kindla seeria võistlusnumbreid. Muidu peab kogu aeg teibiga numbrit sobivaks tuunima. Mingi aasta oli klapperil kõigil 6xx numbrid. Järgmine aasta tuli sealt aga osad nr kinni teipida.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Arto »

Hulk täiendusi ja parandusi tehtud veokite karikavõistluse dokumentatsiooni.
Vaadake üle ja kommenteerige veel kui midagi silma jääb.
Info leiate ikka eal.4x4.ee

Kindlasti anname veokitele oma numbrite seeria, mis see täpselt saab olema seda veel kaalume.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Huvitab reeglites see turvakaar. Kas on sobiv kui kaar paikneb kabiini taga nagu veoautokrossis?
Teine asi 3500kg min kaal. Kas see on sõiduki reaalne stardikaal või auto tehase täismass?
Ehk siis kas 2000 kg kaaluvad gaz-id hakkavad sõitma lisa raskusega?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”