Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Movistar »

2000 kg auto ei kvalifitseeru ka "veoautoks"
HM Racing Team
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Seda minagi. Minu auto kaalub miski 6t kopikatega aga võistlevad gazoonid vist 2,5t välja ei vea.Sellepäras uuringi kas karikasarjas hakatakse seda kaalu nõuet ka jälgima ja kas tegu on stardikaaluga.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Tegija
Fitting 44"
Postitusi: 482
Liitunud: N Nov 30, 2006 8:29 pm
Asukoht: aravete
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Tegija »

Gas 66 ja volvo 3teljeline võiks ikka kaalu poolest sobida. Ei saa küll ifaga võrrelda, aga kui need ei sobiks poleks ka klassi. Palju kaalub Volvo`?
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2303
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Praks1 »

Kolmese volvo täismass oli vist 4100
Kahene on paar kilo alla 3,5
Proto
53951597
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

66 tehaseandmetel peaks olema 3440 kg ja volvo olenevalt modifikatsioonist umbes 2,9-3,4 tonni.
Need kaalud siis ilma koormata. Gaz kandevõime vist 2 ja volvol 1,5t.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas Arto »

heints kirjutas:Huvitab reeglites see turvakaar. Kas on sobiv kui kaar paikneb kabiini taga nagu veoautokrossis?
Teine asi 3500kg min kaal. Kas see on sõiduki reaalne stardikaal või auto tehase täismass?
Ehk siis kas 2000 kg kaaluvad gaz-id hakkavad sõitma lisa raskusega?
Lõuna-Eestist tulid järgmised ettepanekud:
1. Esimesel aastal kaart nõudma ei hakka, kuid võtame selle järgmise, ülejärgmise aasta plaani.
2. Kaaluma sel aastal autosid ei hakka, tehnilistesse lisame järgmise punkti; Raam, sillad ja kabiin peavad olema pärit üle 3500 kg täismassiga veoautolt.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1224
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Re: Veoautoklassi reeglid ja potentsiaalsed võistlused

Postitus Postitas heints »

Minule nii sobib. Aga kui see aasta ei kaaluta ja järgmine aasta on kaalunõuded sees siis võiks kohe reeglitesse sisse kirjutada millal ja millised kaalupiirangud täpselt tulevad.Reaalselt on ilma kaalu piiranguta võimalik ehitada reduktorsildade veoautokabiini ja raamiga tr3 mis kvalifitseerub veoautoks.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”