Uaz-ile abi!
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Uaz-ile abi!
Tere
Soov oleks lähiajal sõitma hakata oma Uaz-ikuga TR- 2 klassis aga oleks vaja soovitusi teadjamata ja kogenenumate Off- roadijatelt!
Masinaks vana UAZ469 millel mootriks 2,5TD, sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
Soov oleks lähiajal sõitma hakata oma Uaz-ikuga TR- 2 klassis aga oleks vaja soovitusi teadjamata ja kogenenumate Off- roadijatelt!
Masinaks vana UAZ469 millel mootriks 2,5TD, sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Uaz-ile abi!
1) Selle mootoriga sind "TR-2" kalassi võitlema ei lastaJoel kirjutas:Tere
Soov oleks lähiajal sõitma hakata oma Uaz-ikuga TR- 2 klassis aga oleks vaja soovitusi teadjamata ja kogenenumate Off- roadijatelt!
Masinaks vana UAZ469 millel mootriks 2,5TD, sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
2) Küll võid selle autoga osaleda võistluskalssis "Standard"
3) Kui vahetad oma autol mootori tagasi origanaal UAZ mootori vastu, siis vastavalt tehnilistele reeglitele on lubatud klassis TR-2 kuni 33" rehv.
4)Kui mootorit vahetada ei soovi, siis klassis "Standard" on lubatud kuni 35" rehv.
Enne ehitama hakkamist loe põhjalikult need läbi:
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2159
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Re: Uaz-ile abi!
Landy ole hea ja võta vaevaks kõigepealt ise lugeda enda poolt viidatud TR-2 klassi tehnilisi reegleid, mis ütlevad:Landy kirjutas: 1) Selle mootoriga sind "TR-2" kalassi võitlema ei lasta
2) Küll võid selle autoga osaleda võistluskalssis "Standard"
3) Kui vahetad oma autol mootori tagasi origanaal UAZ mootori vastu, siis vastavalt tehnilistele reeglitele on lubatud klassis TR-2 kuni 33" rehv.
4)Kui mootorit vahetada ei soovi, siis klassis "Standard" on lubatud kuni 35" rehv.
Enne ehitama hakkamist loe põhjalikult need läbi:
http://www.4x4offroad.ee/foorum/viewtopic.php?t=2159
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
6.2 Mootor
Kasutada tohib igasuguseid autode diisel- või bensiinimootoreid. Toitesüsteem on vaba, ülelaadimine on lubatud. Mootori vahetus peab kajastuma registreerimistunnistusel.
Seega, kui mootorivahetus on ARK-s registreeritud pole mingit takistust selle autoga võistelda TR-2 klassis, juhul muidugi, kui muu vastab nõuetele...
Jõudu ehitamisel.
andres
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Kuna tundub, et keegi meie UAZ friikidest (:mg diff ja jr) ei viitsi nõu anda, siis mõned lihtsad soovitused:
Rehvid:
olenevalt sellest kui palju raatsid rehvide alla raha panna, parim valik oleks kindlasti Interco Bogger'id, millega sõidavad enamus TR-2 masinatest, need peavad olenevalt sõidustiilist ja intensiivsusest vastu 2-3 hooaega, maanteesõit suhteliselt välistatud nendega. Odavam valik oleks 35" MT mustriga rehvid (ise valiksin GoodYear Wrangler MT/R või sarnase mustriga Cooper Discoverer STT (new), vanem STT on BFG MT mustriga.
Veljed:
35" rehvidele oleks optimaalne 8" velg, soojalt soovitan Mareki juures Offroad Services lasta teha ka bedlockid, säästad vaeva metsas.
Kindlasti peaksid mõtlema diffri lukkudele mõlemasse silda. Ma ütleks isegi, et pigem odavam MT rehv ja lukud/bedlockid, kui lahtised sillad ja Boggerid.
jõudu...
andres
Rehvid:
olenevalt sellest kui palju raatsid rehvide alla raha panna, parim valik oleks kindlasti Interco Bogger'id, millega sõidavad enamus TR-2 masinatest, need peavad olenevalt sõidustiilist ja intensiivsusest vastu 2-3 hooaega, maanteesõit suhteliselt välistatud nendega. Odavam valik oleks 35" MT mustriga rehvid (ise valiksin GoodYear Wrangler MT/R või sarnase mustriga Cooper Discoverer STT (new), vanem STT on BFG MT mustriga.
Veljed:
35" rehvidele oleks optimaalne 8" velg, soojalt soovitan Mareki juures Offroad Services lasta teha ka bedlockid, säästad vaeva metsas.
Kindlasti peaksid mõtlema diffri lukkudele mõlemasse silda. Ma ütleks isegi, et pigem odavam MT rehv ja lukud/bedlockid, kui lahtised sillad ja Boggerid.
jõudu...
andres
Rehvid:
olenevalt sellest kui palju raatsid rehvide alla raha panna, parim valik oleks kindlasti Interco Bogger'id, millega sõidavad enamus TR-2 masinatest, need peavad olenevalt sõidustiilist ja intensiivsusest vastu 2-3 hooaega, maanteesõit suhteliselt välistatud nendega. Odavam valik oleks 35" MT mustriga rehvid (ise valiksin GoodYear Wrangler MT/R või sarnase mustriga Cooper Discoverer STT (new), vanem STT on BFG MT mustriga.
.... tänud kõigile vajaliku informatsiooni eest!
.... aga Hulkur äkki annad infi kust saaks antud boggereid (Eestist) osta või siis GoodYeare
olenevalt sellest kui palju raatsid rehvide alla raha panna, parim valik oleks kindlasti Interco Bogger'id, millega sõidavad enamus TR-2 masinatest, need peavad olenevalt sõidustiilist ja intensiivsusest vastu 2-3 hooaega, maanteesõit suhteliselt välistatud nendega. Odavam valik oleks 35" MT mustriga rehvid (ise valiksin GoodYear Wrangler MT/R või sarnase mustriga Cooper Discoverer STT (new), vanem STT on BFG MT mustriga.
.... tänud kõigile vajaliku informatsiooni eest!
.... aga Hulkur äkki annad infi kust saaks antud boggereid (Eestist) osta või siis GoodYeare
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Boggerid saad kas Soomest http://www.offivaruste.com, ise USA-st tellides (kui transa suudad sebida siis mõistlik) või kellegi kasutatud Eestist (või ka Soomest/Rootsist). Tuula foorumi müügi kuulutusi, äkki leiad midagi, siin neid ikka aeg-ajalt müüakse.
GY Wrangler MTR-d saad suvalise Eesti rehvimüüja käest, kellelt parema hinna suudad välja kaubelda. Üks hea koht kus ise käin ja tean, et nii mõnedki veel on Tallinna Kummimees. Seal on müügijuht Jaan, kellega saab jutule... http://www.kummimees.ee/
Cooperid saad ka kas Kummimehest või otse maaletoojalt - Valtu Rehvikeskus http://www.cooperrehvid.ee
Veljed sobiksid laiakstehtud Mangelsid.
GY Wrangler MTR-d saad suvalise Eesti rehvimüüja käest, kellelt parema hinna suudad välja kaubelda. Üks hea koht kus ise käin ja tean, et nii mõnedki veel on Tallinna Kummimees. Seal on müügijuht Jaan, kellega saab jutule... http://www.kummimees.ee/
Cooperid saad ka kas Kummimehest või otse maaletoojalt - Valtu Rehvikeskus http://www.cooperrehvid.ee
Veljed sobiksid laiakstehtud Mangelsid.
Re: Uaz-ile abi!
Üks pisiasi veel, praegused reeglid kõnelevad:Joel kirjutas: sillad on originaalid (reduktorsillad) aga ma ei ole veel suutnud otsustada, et millised oleks kõige paremad lahendused (mõõdud) velgede ja rehvide osas!
Ootaks soovitusi ja ka pakkumisi ka müüdavate rehvide kohta, vaja oleks siis 4-5tk.
6.5 Rattad ja rehvid
Kasutada tohib ainult Eesti Vabariigi seadusandlusega vastava kategooria sõidukile lubatud õhkrehve, mis omavad vastavat E või DOT ja muud nõutavat märgistust. Minimaalne komplektse ratta läbimõõt on 775 mm ja maksimaalne lubatud läbimõõt 915 mm. Reduktorsildadega autode puhul on maksimaalne lubatud ratta läbimõõt 838 mm.
Rehvi läbimõõdu kontrollmõõtmist teostatakse rõhu 1,5 atm juures, horisontaalsihis, mööda joont, mis läbib ratta keskpunkti. Mõõtmist võib teostada kõigil ratastel, kaasarvatud varurattal(-ratastel).
See peaks olema 33" tolli, vältimaks ebameeldivaid üllatusi tehnilises kontrollis.
terv
Mait