Uaz bussi tingimused!!
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Uaz bussi tingimused!!
Aga kysimus selline et kas siis UAZ buss ei saagi sinna klassi alla minna ui sealt TR 2 klassi tingimustest loen järgmist: Täiendavad kinnitused
Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Mootoriruumi kate peab olema varustatud väljast avatavate kinnituselementidega, millised välistavad katte iseenesliku avanemise. Mootoriruumi katte sõitjateruumist avamine peab olema eemaldatud, tuuleriivi võib säilitada.
Ma oleks küll kahe käega poolt, et sportklassidesse ilmuks sadade tuhandete eest tuunitud supermaasturite kõrvale ka tagasihoidlikuma eelarve ja ehitusega isendeid näitamaks et fun pole kusagile kadunud, aga Uaz buss TR2 on vist kosmos isegi minu hullu mõttelennu jaoks. Buss on juba ise oma ülesehitusega päris kreisi lahendus maastikule. Kõige pealt läheb juht mäest alla ja siis tuleb ülejäänud masin järgi. Ega ilmaasjata ei esinda Laplandereid reeglina vaid sillad võistlustel.
Reegel väljast avatava kapoti kohta on tehtud, et kui mingi suuremat sorti pahandus on autoga, siis saab väljast näiteks aku juhtmetele ligi. Kui ei ole kapottigi siis on see eriti raskendatud ja seega ilmselt ei hakkagi buss alluma TR2 reeglitele, kui keegi just erandit ei tee.
Kuid sellegipoolest ei arva, et kõik vähem konkurentsivõimelisem peaks turisti sõitma. Kui huvi ja tahtmist on siis võiks ju TR1 proovida. Seal pole kapoti avamist väljastpoolt nõutud.
Jõudu:
Urmas
Reegel väljast avatava kapoti kohta on tehtud, et kui mingi suuremat sorti pahandus on autoga, siis saab väljast näiteks aku juhtmetele ligi. Kui ei ole kapottigi siis on see eriti raskendatud ja seega ilmselt ei hakkagi buss alluma TR2 reeglitele, kui keegi just erandit ei tee.
Kuid sellegipoolest ei arva, et kõik vähem konkurentsivõimelisem peaks turisti sõitma. Kui huvi ja tahtmist on siis võiks ju TR1 proovida. Seal pole kapoti avamist väljastpoolt nõutud.
Jõudu:
Urmas
Toyota Land Cruiser LJ70 TR2
www.myrgel.com
www.myrgel.com
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kapoti vamise nõue ei aita kuidagi Land Rover (Defeneri) aku juhtme eemaldamisle kaasa. Pigem tulekahju korral lihtsm mootori põlengule ligi saada. (UAZ) bussid jäägu jah pigem TR1, vabaklassi ja ja turism mängumaale, sest sinna kaabiini alla ei taha reeglina üle 33" ratta kuidagi mahtuda.
O.T. Vanal kalpperi rajal oli päris lõnus Lauz-e, ja UAZ katikaid ning busse omal ajal tiirlemas näha.
O.T. Vanal kalpperi rajal oli päris lõnus Lauz-e, ja UAZ katikaid ning busse omal ajal tiirlemas näha.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17326
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Kui on paigaldatud TR1 reeglite alla mahtuv "väike" rehv, siis TR1, kui on kuni 33" rehv, siis VABA, kui üle 33", siis koos lisa turvavarustuse pigaldamisega TR2.empudogy kirjutas:EI hakka uut teemat tegema, kuhu klassi läheks mina oma väikese laplanderiga? meh.vints(kesk) on tehase seades nagu ka terve auto ise.
Lisainfo:
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=91
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi