2. leht 2-st

Re: Sportautoks registreerimine

Postitatud: E Sept 18, 2017 12:24 pm
Postitas uudistaja
LauriJ kirjutas: Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Masin tuleb võidu sõitmise mõttes aegunud, s.t üpris raske ja lihtsate lahendustega, doonoriks HJ60.

Re: Sportautoks registreerimine

Postitatud: E Sept 18, 2017 12:36 pm
Postitas enx
LauriJ kirjutas:
uudistaja kirjutas:Soovin oma masinat arvele võtta sportautona, et vabaklassi võistlustele jõuda. Kunagi masinat ostes kahjuks dokumente kaasa ei saanud. Kas sellisel juhul tuleks püüda masin arvele võtta omavalmistatuna (doonorist on säilinud kabiin ja uksed, raam, käiguosa) või peaks ostma mingi dokumentidega kabiinitooriku millele auto ümber laduda?
Või on asi hoopis lihtsam ja piisab EAL tehnilisest kaardist? (Mille saamise eelnõudeks on siiski kodulehel märgitud VIN kood jmt.)
Kõige lihtsam ja odavam on, kui kasutad originaal dokumente ja registreerid ümber auto. Loodetavasti on auto väljalaske aasta varasem, kui (vist) 1999a. Siis hakatakse nõudma tüübikinnitust vms. See jälle maksab paar sotti ning võtab sõltuvalt ametnike suvast aega paar nädalat.

Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Alates 1998 nõutakse tüübikinnitust.

Re: Sportautoks registreerimine

Postitatud: E Sept 18, 2017 12:41 pm
Postitas marauder
uudistaja kirjutas:
LauriJ kirjutas: Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Masin tuleb võidu sõitmise mõttes aegunud, s.t üpris raske ja lihtsate lahendustega, doonoriks HJ60.
Sinine Saremaalt?

Re: Sportautoks registreerimine

Postitatud: E Sept 18, 2017 1:19 pm
Postitas uudistaja
marauder kirjutas:
uudistaja kirjutas:
LauriJ kirjutas: Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?
Masin tuleb võidu sõitmise mõttes aegunud, s.t üpris raske ja lihtsate lahendustega, doonoriks HJ60.
Sinine Saremaalt?
Toosama kirst jah. Kui infot jagada siis palun pane PM.



Tänan vastajatele, sain vajaliku info.