Sportautoks registreerimine
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sportautoks registreerimine
Kirjutan siia väikse informatiivse jutukese,et järgmised teaksid mida ARK tahab ja mida nad kontrollivad kui lähed sinna jutuga,et tahan sportauto märget teh.passi.Jutt käib siis meie TR-3 -st.
Käisin kõigepealt EAL-is ja võtsin avalduse selle toimingu teostamiseks.
Seejärel auto treilale ja ark peamaja juures olevasse angaari.Kohal olevad kodanikud(3) vaatasid ja takseerisid autot erinevatest külgedest ja ei teadnud mida ette võtta.Pidasid omavahel mitu korda aru jne. Lõpuks võeti kätte mõõdulint ja mõõdeti strateegilised mõõdud üle. Seejärel tekkis suur probleem. VIN-koodi puudumine kerel ja raamil.Kere küljes olev needitud pirka neid ei rahuldanud. Seejärel tekkis järgmine probleem.Palju see auto ikka kaalub? Pärast pikka jahumist nendega soovitati auto välja ajada ja nad lubasid otsustada ja targematega nõu pidada,et mis edasi saab.Kuna vahepeal midagi ei juhtunud ja endal oli kiire,siis otsustasin auto koos treilaga ARK juurde jätta ja ise lahkuda.Lubati ju helistada.
Paari tunni pärast tagasi tulles oli auto juures (lugesin üle) 8 inimest.Kõik vaatasid midagi ja arutasid.Liitusin seltskonnaga ja jõudsime mingil hetkel (nemad jõudsid) järgmisele järeldusele:pean auto viima kõigepealt pädevasse kohta kaalumisele ja võtma sealt tõendi.Teiseks pean minema margiesindusse ja laskma neil tuvastada,et kas mootor,kere ja raam on ikka Patroli omad või kuuluvad need hoopis millegile muule.Neil on vaja paberit,kus margiesindus tõendab,et selline kooslus ,sellise vin-koodiga on tehasest kunagi välja tulnud.
Nii,et jätkan homme seda ettevõetud teekonda ja vaatan mis saab.
Käisin kõigepealt EAL-is ja võtsin avalduse selle toimingu teostamiseks.
Seejärel auto treilale ja ark peamaja juures olevasse angaari.Kohal olevad kodanikud(3) vaatasid ja takseerisid autot erinevatest külgedest ja ei teadnud mida ette võtta.Pidasid omavahel mitu korda aru jne. Lõpuks võeti kätte mõõdulint ja mõõdeti strateegilised mõõdud üle. Seejärel tekkis suur probleem. VIN-koodi puudumine kerel ja raamil.Kere küljes olev needitud pirka neid ei rahuldanud. Seejärel tekkis järgmine probleem.Palju see auto ikka kaalub? Pärast pikka jahumist nendega soovitati auto välja ajada ja nad lubasid otsustada ja targematega nõu pidada,et mis edasi saab.Kuna vahepeal midagi ei juhtunud ja endal oli kiire,siis otsustasin auto koos treilaga ARK juurde jätta ja ise lahkuda.Lubati ju helistada.
Paari tunni pärast tagasi tulles oli auto juures (lugesin üle) 8 inimest.Kõik vaatasid midagi ja arutasid.Liitusin seltskonnaga ja jõudsime mingil hetkel (nemad jõudsid) järgmisele järeldusele:pean auto viima kõigepealt pädevasse kohta kaalumisele ja võtma sealt tõendi.Teiseks pean minema margiesindusse ja laskma neil tuvastada,et kas mootor,kere ja raam on ikka Patroli omad või kuuluvad need hoopis millegile muule.Neil on vaja paberit,kus margiesindus tõendab,et selline kooslus ,sellise vin-koodiga on tehasest kunagi välja tulnud.
Nii,et jätkan homme seda ettevõetud teekonda ja vaatan mis saab.
Viimati muutis Movistar, K Mär 17, 2010 7:58 am, muudetud 1 kord kokku.
HM Racing Team
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sa ikka julge mees, et kohe "peauksest" sisse kihutasid
Aga jõudu nendega jahumiseks, ootame huviga tulemusi
Aga jõudu nendega jahumiseks, ootame huviga tulemusi
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Seaduse järgi peab VIN olema raamil tuvastatav 30 aastat.erik kirjutas:Tubli algatus. Miks krt sul aga win`i pole? Läks modifitseerimise käigus jalutama?
Patrolil pole see 10 aastagagi enam tuvastatav kuna pole sisse löödud vaid nn.graveeritud. Kuid suure tõenäosusega asub seal kohas praegu spiraalvedru kandur.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii.Tänu inseneeri täpsetele juhistele tuvastasime margiesinduses VIN koodi fragmendi raamil,kust tulid pooled numbrid lõpuks päevavalgele.
Sai ka kaalul käidud.
Kuna antud olukord on ka ARK jaoks ainulaadne ja esmakordne (et keegi tuleb sellise kolliga registriandmete muutmist tegema)siis ei ole sellisteks puhkudeks olemas kindlaid reegleid ,et kuidas ja mismoodi asjad käima peaks. Põhiline mure oli veel see,et teh.passis on täismass 2300 kg,kuid hetkel on tühimass veits rohkem .
Kuna asi läks suure kella külge ja suurte meeste otsustada siis vaatame mis edasi saab ja mis otsustatakse.Autot ei pea enam sinna vedama .
Mainiti ära,et üheks probleemiks on EAL ja ARK omavaheline suhtlemisvaegus.Ei ole omavahel kokku lepitud ühtseid protseduurireegleid ja kes mille eest vastutama peaks.
Sai ka kaalul käidud.
Kuna antud olukord on ka ARK jaoks ainulaadne ja esmakordne (et keegi tuleb sellise kolliga registriandmete muutmist tegema)siis ei ole sellisteks puhkudeks olemas kindlaid reegleid ,et kuidas ja mismoodi asjad käima peaks. Põhiline mure oli veel see,et teh.passis on täismass 2300 kg,kuid hetkel on tühimass veits rohkem .
Kuna asi läks suure kella külge ja suurte meeste otsustada siis vaatame mis edasi saab ja mis otsustatakse.Autot ei pea enam sinna vedama .
Mainiti ära,et üheks probleemiks on EAL ja ARK omavaheline suhtlemisvaegus.Ei ole omavahel kokku lepitud ühtseid protseduurireegleid ja kes mille eest vastutama peaks.
HM Racing Team
Etskae,midagi on siiski Maanteamet võimeline õppima.Movistar kirjutas: Mainiti ära,et üheks probleemiks on EAL ja ARK omavaheline suhtlemisvaegus.Ei ole omavahel kokku lepitud ühtseid protseduurireegleid ja kes mille eest vastutama peaks.
Suts rohkem kui kuu tagasi sellist suhtlemis probleemi ei tunnistatud,kuigi seda sai Mustamäe onule mainitud.
Mis nimeline onu sul nende asjadega Mustamäel tegeleb.
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Angaari meeste pädevusest läks asi välja ja otsus pidi sündima lähiajal ülemisel korrusel.Otsustajaid järelikult rohkem.yanekk kirjutas:Etskae,midagi on siiski Maanteamet võimeline õppima.Movistar kirjutas: Mainiti ära,et üheks probleemiks on EAL ja ARK omavaheline suhtlemisvaegus.Ei ole omavahel kokku lepitud ühtseid protseduurireegleid ja kes mille eest vastutama peaks.
Suts rohkem kui kuu tagasi sellist suhtlemis probleemi ei tunnistatud,kuigi seda sai Mustamäe onule mainitud.
Mis nimeline onu sul nende asjadega Mustamäel tegeleb.
HM Racing Team
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ja sai siis täna ära käidud etenduse viimasel vaatusel.
Hommikul,suht vara,helistati ARK-i angaarist ja öeldi,et tulge aktile järgi.
Otsus oli positiivne.
Angaari meeste jaoks oli see muidugi arusaamatu,et kuidas direktorid nii otsustasid.
Seega pretsedent on loodud.Mina sain oma kolli ilma suurtemate probleemideta sportautoks vormistatud.Ei ole aga kindel,et kui järgmine sama jutuga läheb ,siis see sama lihtsalt käib.
Seega andke tuld.
Edasiseks aruteluks võib selle teema siiski lahti jätta kuid arvestage ,et seda loevad ka need,kes otsuseid teevad.
Hommikul,suht vara,helistati ARK-i angaarist ja öeldi,et tulge aktile järgi.
Otsus oli positiivne.
Angaari meeste jaoks oli see muidugi arusaamatu,et kuidas direktorid nii otsustasid.
Seega pretsedent on loodud.Mina sain oma kolli ilma suurtemate probleemideta sportautoks vormistatud.Ei ole aga kindel,et kui järgmine sama jutuga läheb ,siis see sama lihtsalt käib.
Seega andke tuld.
Edasiseks aruteluks võib selle teema siiski lahti jätta kuid arvestage ,et seda loevad ka need,kes otsuseid teevad.
HM Racing Team
Re: Sportautoks registreerimine
Küsiks sportauto omanikuvahetuse kohta. eal lehelt võib lugeda järgmist
5. Andmete muutmine, kasutaja, omaniku muutmine:
- muudatused tuleb vormistada EALs, vaja esitada Tehniline Kaart
- MA liiklusregistri büroo toimingud auto omaniku loaga/volitusega, EAL kaaskirja pole vaja.
- MA liiklusregistris võistlusautona välja arvamiseks (sõiduki registreerimiseks tavakasutuses autona) on vaja EAL kaaskirja. Tehniline kaart tuleb tagastada EAL-i sekretariaati.
Sain tekstist aru nagu saaks arkis omanikuvahetuse lihtsalt ära vormistada nagu tava autol sealt aga nõuti eali paberit.
Kas õige oleks seega kõigepealt teha ealis uus tehniline kaart ja küsida luba omanikuvahetuseks ja alles seejärel arki vormistama minna?
5. Andmete muutmine, kasutaja, omaniku muutmine:
- muudatused tuleb vormistada EALs, vaja esitada Tehniline Kaart
- MA liiklusregistri büroo toimingud auto omaniku loaga/volitusega, EAL kaaskirja pole vaja.
- MA liiklusregistris võistlusautona välja arvamiseks (sõiduki registreerimiseks tavakasutuses autona) on vaja EAL kaaskirja. Tehniline kaart tuleb tagastada EAL-i sekretariaati.
Sain tekstist aru nagu saaks arkis omanikuvahetuse lihtsalt ära vormistada nagu tava autol sealt aga nõuti eali paberit.
Kas õige oleks seega kõigepealt teha ealis uus tehniline kaart ja küsida luba omanikuvahetuseks ja alles seejärel arki vormistama minna?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Sportautoks registreerimine
Kõigepealt vaja ikka EAL paberit siis saate minna juba ARK ümber vormistama.heints kirjutas:Kas õige oleks seega kõigepealt teha ealis uus tehniline kaart ja küsida luba omanikuvahetuseks ja alles seejärel arki vormistama minna?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Sportautoks registreerimine
Soovin oma masinat arvele võtta sportautona, et vabaklassi võistlustele jõuda. Kunagi masinat ostes kahjuks dokumente kaasa ei saanud. Kas sellisel juhul tuleks püüda masin arvele võtta omavalmistatuna (doonorist on säilinud kabiin ja uksed, raam, käiguosa) või peaks ostma mingi dokumentidega kabiinitooriku millele auto ümber laduda?
Või on asi hoopis lihtsam ja piisab EAL tehnilisest kaardist? (Mille saamise eelnõudeks on siiski kodulehel märgitud VIN kood jmt.)
Või on asi hoopis lihtsam ja piisab EAL tehnilisest kaardist? (Mille saamise eelnõudeks on siiski kodulehel märgitud VIN kood jmt.)
Re: Sportautoks registreerimine
Kui on plaan sõita VABA võistlusklassis siis peab olema võistlusmasin sportautona arvel, muidu ei saa teedel liigelda.uudistaja kirjutas:Soovin oma masinat arvele võtta sportautona, et vabaklassi võistlustele jõuda. Kunagi masinat ostes kahjuks dokumente kaasa ei saanud. Kas sellisel juhul tuleks püüda masin arvele võtta omavalmistatuna (doonorist on säilinud kabiin ja uksed, raam, käiguosa) või peaks ostma mingi dokumentidega kabiinitooriku millele auto ümber laduda?
Või on asi hoopis lihtsam ja piisab EAL tehnilisest kaardist? (Mille saamise eelnõudeks on siiski kodulehel märgitud VIN kood jmt.)
Kui on plaan sõita ainult ringrada ET1 võistlusklassis siis piisab EAL tehnilisest kaardist.
Kui võistlusmasina välimus on kaugel olemasolevast doonorist siis peab masina võtma arvele omavalmistatuna.
Täpsemat infot saab tehnilise komisjoni liikmetelt eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Sportautoks registreerimine
Kõige lihtsam ja odavam on, kui kasutad originaal dokumente ja registreerid ümber auto. Loodetavasti on auto väljalaske aasta varasem, kui (vist) 1999a. Siis hakatakse nõudma tüübikinnitust vms. See jälle maksab paar sotti ning võtab sõltuvalt ametnike suvast aega paar nädalat.uudistaja kirjutas:Soovin oma masinat arvele võtta sportautona, et vabaklassi võistlustele jõuda. Kunagi masinat ostes kahjuks dokumente kaasa ei saanud. Kas sellisel juhul tuleks püüda masin arvele võtta omavalmistatuna (doonorist on säilinud kabiin ja uksed, raam, käiguosa) või peaks ostma mingi dokumentidega kabiinitooriku millele auto ümber laduda?
Või on asi hoopis lihtsam ja piisab EAL tehnilisest kaardist? (Mille saamise eelnõudeks on siiski kodulehel märgitud VIN kood jmt.)
Mis auto baasil see tulevane sportauto ehitatud on?