1. leht 2-st

Mis on vajalik, et auto sobiks Eesti ametlikele võistlustele

Postitatud: L Nov 07, 2009 12:53 pm
Postitas MaxKit
Autoks on Jeep Cherokee 1992
Soov oleks teda modifitseerida et oleks võistlus kõlbulik.
Millised punktid on vaja ära täita et oleks yldse võimalik autoga osaleda võistlustel? Mis on ametlikud nõudmised, ja millised on ka soovitused:)

Postitatud: L Nov 07, 2009 12:56 pm
Postitas Ax
Vaata eal.4x4.ee. Seal autode tehnilised tingimused olemas.

Postitatud: L Nov 07, 2009 1:21 pm
Postitas srock
http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... &Itemid=52 loe see jutt sealt kõik läbi ja leiad vastused 8)

Postitatud: L Nov 07, 2009 1:24 pm
Postitas weix2
Tõenäoliselt siis huvi TR 1 klassi või siis vaba klassi vastu http://www.eal.4x4.ee/index.php?option= ... &Itemid=91

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele E

Postitatud: L Nov 07, 2009 1:25 pm
Postitas yanekk
MaxKit kirjutas:Autoks on Jeep Cherokee 1992
ja millised on ka soovitused:)
Ei mäleta kelle sõnad need algselt olid.
Kui tahad võistlusel osaleda,siis Jeep.Kui tahad sõita ja võistluse lõpetada siis Toyota.

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele E

Postitatud: L Nov 07, 2009 1:47 pm
Postitas eero I
yanekk kirjutas:
MaxKit kirjutas:Autoks on Jeep Cherokee 1992
ja millised on ka soovitused:)
Ei mäleta kelle sõnad need algselt olid.
Kui tahad võistlusel osaleda,siis Jeep.Kui tahad sõita ja võistluse lõpetada siis Toyota.
Jeep on sõidurõõm, Toyota võidurõõm. Autor vist Vahur.

Postitatud: L Nov 07, 2009 5:54 pm
Postitas MaxKit
Suured tänud
Mis puutub auto valikusse, siis eks ma tean et Jeep pole just parim selle jaoks, kuid see on see mis mul on:) tahan temaga nö õppida, hiljem on kyll plaanis hankida tõsisem auto

Postitatud: P Nov 08, 2009 10:44 am
Postitas tai
Ega seal suurt midagi teha vaja ei ole, et võistelda. Pane vints ette tee korralikud pukseerimisaasad ette, taha. Korralikud kinnitused kaasasolevale kraamile (hi lift, kustutid jms), arvutilaud, põhja kaitse ja mine proovi. Kindlast ka sildade ja kastide tuulutused kõrgemale, snorkel ja kriitilse pilguga elektrsüsteemi veekndlus. Edasi selgub juba tegevuse käigus mda vaja modida ja tugevndada.

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele E

Postitatud: P Nov 08, 2009 10:53 am
Postitas urmas
eero I kirjutas:
yanekk kirjutas:
MaxKit kirjutas:Autoks on Jeep Cherokee 1992
ja millised on ka soovitused:)
Ei mäleta kelle sõnad need algselt olid.
Kui tahad võistlusel osaleda,siis Jeep.Kui tahad sõita ja võistluse lõpetada siis Toyota.
Jeep on sõidurõõm, Toyota võidurõõm. Autor vist Vahur.
ja kui võidad siis võidusõidurõõm. Vahur jah.

Jeep on TR1-te ok!
Ise ka järgmine aasta TR-1. Jeebuga ja ülalnimetatud põhjustel :D
Praegu just ühega tegelen ja nagu tai kirjutas, nii ka on. Kui kunagi nõu vaja, tule läbi.

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele E

Postitatud: P Nov 08, 2009 11:22 am
Postitas MaxKit
urmas kirjutas:
eero I kirjutas:
yanekk kirjutas: Ei mäleta kelle sõnad need algselt olid.
Kui tahad võistlusel osaleda,siis Jeep.Kui tahad sõita ja võistluse lõpetada siis Toyota.
Jeep on sõidurõõm, Toyota võidurõõm. Autor vist Vahur.
ja kui võidad siis võidusõidurõõm. Vahur jah.

Jeep on TR1-te ok!
Ise ka järgmine aasta TR-1. Jeebuga ja ülalnimetatud põhjustel :D
Praegu just ühega tegelen ja nagu tai kirjutas, nii ka on. Kui kunagi nõu vaja, tule läbi.
Suurima hea meelega, sest see on mu täitsa esimene projekt, asjas veel täielik algaja, aga spordi vastu lihtsalt kirg on suur:)
Aga kus kandi mees oled?

Postitatud: P Nov 08, 2009 11:30 am
Postitas urmas
Kilulinnas, Kalamajas. Tallinn siis. Oma silmaga ikka hea paar asja ära vaadata, et algus õige oleks ja raha mõtetult ei kuluks.
Helista ette ja tule
Urmas 5059185

Postitatud: P Nov 08, 2009 1:18 pm
Postitas MaxKit
Aa, seda kanti tean, elasin seal oma 10 aastat:D

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele Eesti

Postitatud: L Aug 15, 2015 9:07 pm
Postitas puukas
Natuke endalgi idee selles suunas liikunud, et enda jeebust jahiautoga ka rada proovida. Sai loetud tingimusi, nimelt kui mul koopa servad ära lõigatud ja tiba suuremaks keevitatud siis juba asi läbi ei lähe? Lisaks esimestel vedrudel tõstepuksid vahel, mis seis nendega? (Ei soovi kuulda, kas need kehvad või mitte, olid, on ja jäävad hetkeseisuga...). 33" mudakas mahub selle lubatud suuruse sisse?

Tänud asjalike vastuste eest ette ära juba

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele Eesti

Postitatud: L Aug 15, 2015 9:48 pm
Postitas LauriJ
Tiibasi lõigata ei tohi. Paned korra suure ratta alla, teed tiiru põllupeal, et rehv poritiiva "õigesse mõõtu" peksaks ja kõik on OK. Võibolla, kui veidi on lõigatud, siis ei panda tähele ja saad rajale. 33" rehv suure tõenäosusega mõõtudesse ei sobi. Viska mõõdulint peale, diameeter ei tohi üle 820mm olla. Samas meil on võistlustel ka VABA klass, sinna peaks küll kvalifitseeruma 33" rehvi ja lõigatud tiibadega. Tavaliselt sõidab VABA ka TR1 rada, seega saaksid ikka maitse suhu.
Aja näpuga reeglites järge ja vaata, mis peab olema ja mis ei tohi olla.

Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele Eesti

Postitatud: E Aug 17, 2015 3:22 pm
Postitas mihkelmihkel
Alati saab ju ka alustada Turisti sõitudest. Viimastel sõitudel on turistirajad juba päris kangeks läinud. Ja seal on erinevalt võistlusklassidest sinu enda vaba valik, kas lähed autoga punkti pildistama või lähed autoga nii lähedale kui julged ning pildistad jala punkti ära.

Maitse saab väga hästi kätte ja tulevikus saab juba ka võistlusklasside peale mõelda.