Toodud jutu põhjal tundub, et täiesti VABA klassi masin, kui vintsi veel ees pole siis vints ette ja Kukepeal näeme!puukas kirjutas:Natuke endalgi idee selles suunas liikunud, et enda jeebust jahiautoga ka rada proovida. Sai loetud tingimusi, nimelt kui mul koopa servad ära lõigatud ja tiba suuremaks keevitatud siis juba asi läbi ei lähe? Lisaks esimestel vedrudel tõstepuksid vahel, mis seis nendega? (Ei soovi kuulda, kas need kehvad või mitte, olid, on ja jäävad hetkeseisuga...). 33" mudakas mahub selle lubatud suuruse sisse?
Tänud asjalike vastuste eest ette ära juba
Mis on vajalik, et auto sobiks Eesti ametlikele võistlustele
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Re: Mis on vajalik, et auto sobiks ametlikele võistlustele Eesti
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: Mis on vajalik, et auto sobiks Eesti ametlikele võistlustele
Ja saad medali ka kaela ,kuna oled ainuke Vaba klassis. Kas tuu Vaba mitte välja ei surnud???
Team Mudarakett TR-3 ** 51 91 41 41 Rene
Sitaks offroadi aastast 2008
Sitaks offroadi aastast 2008
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2864
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: Mis on vajalik, et auto sobiks Eesti ametlikele võistlustele
Ei tasu nii kindel ka olla, tuleks konkureerima küll. Paar autot võiks veel tekkida.srock kirjutas:Ja saad medali ka kaela ,kuna oled ainuke Vaba klassis. Kas tuu Vaba mitte välja ei surnud???
Tehtud, mõeldud.
Re: Mis on vajalik, et auto sobiks Eesti ametlikele võistlustele
Võin vabaklassi vendadele soodus hinnaga Mogi sildasi müüa, tulge klassi kus on ka kellega sõita!
Proto
53951597
53951597