2 Vintsimootorit - Arutelu
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Nagu ma oma esimeses postis ütlesin on adaptri ülekandearv 2.4 see tähendab, et pöörded tõusevad aga vääne väheneb 2,4 korda ehk tegelik vääne on kahe mootoriga veidke väiksem kui ühe otse mootoriga selle eest on vintsimise kiirus oluliselt suurem
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
Mina kui vana sõitja, pean seekord noortega nõustuma. Selle vintsiga on nägu eesti muusikaga. Laenatud viis ja oma sõnad.
Praegu on seis lihtsalt selline, kas saad kõigilt TR3 meeste käest nõusoleku või riskid sellega, et keegi pärast võistlust esitab protesti, mis suure tõenäosusega rahuldatakse.
Lapsik on rääkida, et olge vait ja te sõite putru kui mina juba sõitisin.
Reeglid on kõigile ühesugused, pole vahet, millal keegi alustab.
Kuna TR3 pole minu teada EAL-s ametlik võistlusklass juba aastast 2008, siis pole ka muret omavahel kokkuleppele jõuda. Vaevalt kellegil selle vastu midagi on. Ma ei näe küll, et vintsi võimekuse pärast sellisel võistlusel kellegil suurepärane eelis oleks.
Aga teostust ja tegijaid ma kiidan Mulle meeldib!
Priit
QKulgur
Praegu on seis lihtsalt selline, kas saad kõigilt TR3 meeste käest nõusoleku või riskid sellega, et keegi pärast võistlust esitab protesti, mis suure tõenäosusega rahuldatakse.
Lapsik on rääkida, et olge vait ja te sõite putru kui mina juba sõitisin.
Reeglid on kõigile ühesugused, pole vahet, millal keegi alustab.
Kuna TR3 pole minu teada EAL-s ametlik võistlusklass juba aastast 2008, siis pole ka muret omavahel kokkuleppele jõuda. Vaevalt kellegil selle vastu midagi on. Ma ei näe küll, et vintsi võimekuse pärast sellisel võistlusel kellegil suurepärane eelis oleks.
Aga teostust ja tegijaid ma kiidan Mulle meeldib!
Priit
QKulgur
Ma juhin tähelepanu, et tsiteerite 2009 aastani kehtivaid tehnilisi...
Härrasmeeste klassis, mida tr3 on, õnnestub asju kokku leppida.
Võtaks siiski ka sõna sellel teemal, sest ntx kui levinud on see, et vintsil vahetatakse mootor - väga eks.
Sellise loogika järgi ei tohiks panna warni vintsile külge come-up mootorit, ning veelenam, meie kõigi armastatud warn 8000 koos 4,6 hp mootoriga oleks nii illegaal kui veel kannatab, sest selline combo EI OLE seeriaviisiliselt toodetud.
TR3 -s kasutusel olevad vintsid on aga well .. pehmelt öeldes olnud kogu aeg moditud..
Ntx meie warn on tugevdatud põskedega olnud aastaid jne jne jne. sama lugu kõikides klassides.
Kui nüüd keegi TAHAB tsirkust teha sellel teemal, siis kukepea algab homme, edu teile
Härrasmeeste klassis, mida tr3 on, õnnestub asju kokku leppida.
Võtaks siiski ka sõna sellel teemal, sest ntx kui levinud on see, et vintsil vahetatakse mootor - väga eks.
Sellise loogika järgi ei tohiks panna warni vintsile külge come-up mootorit, ning veelenam, meie kõigi armastatud warn 8000 koos 4,6 hp mootoriga oleks nii illegaal kui veel kannatab, sest selline combo EI OLE seeriaviisiliselt toodetud.
TR3 -s kasutusel olevad vintsid on aga well .. pehmelt öeldes olnud kogu aeg moditud..
Ntx meie warn on tugevdatud põskedega olnud aastaid jne jne jne. sama lugu kõikides klassides.
Kui nüüd keegi TAHAB tsirkust teha sellel teemal, siis kukepea algab homme, edu teile
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Et nt. kui teha lahtise ülekandega vints, mida käitab miski saemootor ja ülekandeks on saekett siis = ei ole lubatud
Kui teha selliseid uroode oma autole kaks, et üks ette ja üks taha siis = seeriatootmine ja kõik on korrektne
Või vähemalt TR3 paistab korrektne nii olema
Jaet kui tehnilistes on kõigis klassides nõutud seeriaviisiliselt toodetud vints siis ju sama moodi on see, ka teistes klassides korrektne
Kui niiehknaa paljud mingeid mod'e teevad vintsil, siis kas paljud lihtsalt pohhuistlikult rikuvad reegleid ja ei saa muliseda miskisuguse vintsi kallal - või tuleks reegleid muuta ja/või seal lahti seletada millised muudatused millistes klassides on seeriaviisilise vintsi juures on lubatud
Kui teha selliseid uroode oma autole kaks, et üks ette ja üks taha siis = seeriatootmine ja kõik on korrektne
Või vähemalt TR3 paistab korrektne nii olema
Jaet kui tehnilistes on kõigis klassides nõutud seeriaviisiliselt toodetud vints siis ju sama moodi on see, ka teistes klassides korrektne
Kui niiehknaa paljud mingeid mod'e teevad vintsil, siis kas paljud lihtsalt pohhuistlikult rikuvad reegleid ja ei saa muliseda miskisuguse vintsi kallal - või tuleks reegleid muuta ja/või seal lahti seletada millised muudatused millistes klassides on seeriaviisilise vintsi juures on lubatud
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Väga konstruktiivne ettepanek!MahviaDeTyrk kirjutas:Kui niiehknaa paljud mingeid mod'e teevad vintsil, siis kas paljud lihtsalt pohhuistlikult rikuvad reegleid ja ei saa muliseda miskisuguse vintsi kallal - või tuleks reegleid muuta ja/või seal lahti seletada millised muudatused millistes klassides on seeriaviisilise vintsi juures on lubatud
Nüüd, saaks sellele lausele ka ettepanekud taha, sest Tuleks ja peaks tegema ei ole väga lahendus.
Seega, julgemalt seltsimehed, julgemalt
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Nagu mina aru saan siis ROHELISTELE kehtib see mis on kirjas tehnilistes reeglites , ja vanadele kaladele see mis pähe tuleb olgugi et hetkel tundub see asi suht hea tehniline lahendus aga asi on põhimõttes, ehtne näide oli eelmise aasta klapperjaht kus mind kes ROHELINE ei tahetud lasta rajale seoses sellega , et tagurpidi käigu tuli streikis ja vanadele kaladel polnud olemaski või isegi ei kontrollitud seda kas mõni tuli taga üldse toimib . REEGLID ON SIISKI KÕIGILE
V.K
Sõltuv alates 2004
Sõltuv alates 2004
Hetkel ma küsisin konkreetseid ettepanekuid võistlejatelt, et pärast poleks virinat nagu "Tehti ära"
seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.
Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.
Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.
Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.
Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Ja kui mõni roheline võtabki sõna seoses sellega et ta on uus ja miski ei pruugi olla auto juures 100 protsenti nii nagu peab (samas kus vandega võrreldes pigistatakse silm kinni )ja sellest kirjutab protesti alakomiteele ja korraldajale siis suht kindel olen selles et järgmine sõit ta rajale ei saa kuigi vead on likviteeritud siis LEITAKSE midagi , mis tehnilise komisjonile ei sobi .K.Kotkas kirjutas:Hetkel ma küsisin konkreetseid ettepanekuid võistlejatelt, et pärast poleks virinat nagu "Tehti ära"
seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.
Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.
Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
V.K
Sõltuv alates 2004
Sõltuv alates 2004
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 170
- Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
- Asukoht: Tallinn/Harjumaa
et,kui ostan seeriaviisiliselt toodetud reduktori,pooli ja mis iganes mootori,kombin kokku,teen ühe valmis ja ütlen võistluste tehnilises,et teine on kodus naabrimehe autol,siis härrade vanade olijate loogika järgi on kõik legaalne.pooli tugevdamine on tugevdamine ja kahe mootori paigaldus isetehtud reduktoriga erinevad ju oma olemuselt nagu öö ja päev.Tahan Kukepeal neid" seeriaviisiliselt toodetud "vintse töötamas näha .Ka Eesti poliitikud on härrasmehed,kes räägivad seda mis neile antud hetkel kasulik.Kahe mootri mõte ja teostus on ju super,aga selle serveerimine ei ole tõesti härrasmehelik.
Anti.
5069389
Anti.
5069389
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
Hüdrosüsteem = vintsi kaabeldus. Mõlemad on mõeldud vintsi käitlemiseks.K.Kotkas kirjutas:Hetkel ma küsisin konkreetseid ettepanekuid võistlejatelt, et pärast poleks virinat nagu "Tehti ära"
seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.
Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.
.... see ei ole mingi lahendus.
Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
Toetan Priidu ettepanekut, et vaja kaasvõistlejate (TR3) stardieelne nõusolek.
Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
4x4 TR3 V8 ja Subaru
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Mis pagana rohelised ja vanad kalad.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.
Aga tr3`e vaatevinklist vaadatuna, olen sellise vintsilahenduse poolt, tundub isegi parem ja lihtsam, kui hakata hüdrot aretama.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.
Aga tr3`e vaatevinklist vaadatuna, olen sellise vintsilahenduse poolt, tundub isegi parem ja lihtsam, kui hakata hüdrot aretama.
Viimati muutis erik, N Okt 29, 2009 10:06 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Et ei tunduks virinana siis tahtsin mina rõhku panna sellele ,et milleks siis reeglid on kui osadele vaadatakse ridade vahelt ja teistele täpselt ni nagu kirjas on.erik kirjutas:Mis pagana rohelised ja vanad kalad.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.
V.K
Sõltuv alates 2004
Sõltuv alates 2004
- erik
- Aktiivne Pikendus
- Postitusi: 2776
- Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
- Asukoht: Jõe laboratoorium
Ma ei usu sind ja korrektne käitumine sinu poolt oleks olnud nii, nagu mina või Kotkas kirjutas. See mis sa praegu teed, on pärast peksa saamist rusikatega vehkimine.gena kirjutas:Et ei tunduks virinana siis tahtsin mina rõhku panna sellele ,et milleks siis reeglid on kui osadele vaadatakse ridade vahelt ja teistele täpselt ni nagu kirjas on.erik kirjutas:Mis pagana rohelised ja vanad kalad.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.