2 Vintsimootorit - Arutelu

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
hmm
Home Made Monster
Postitusi: 329
Liitunud: N Juul 07, 2005 10:09 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas hmm »

Nagu ma oma esimeses postis ütlesin on adaptri ülekandearv 2.4 see tähendab, et pöörded tõusevad aga vääne väheneb 2,4 korda ehk tegelik vääne on kahe mootoriga veidke väiksem kui ühe otse mootoriga selle eest on vintsimise kiirus oluliselt suurem
Alati saab paremini! TR3 piloot, nii mõnedki võidukad sõidud. tel: 5269391
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Kui nüüd juristi pilguga reglementi lugeda, siis on selline vints loomulikult keelatud, kuna ülekanne on vintsi koostisosa. Iseasi, kui Rein selliseid vintse "seeria" toodab... Siis kõik korrektne :lol:
Kasutaja avatar
TR Pjätt
Kui ma ükskord rohkem aega saan
Postitusi: 545
Liitunud: K Jaan 18, 2006 8:47 pm

Postitus Postitas TR Pjätt »

Mina kui vana sõitja, pean seekord noortega nõustuma. Selle vintsiga on nägu eesti muusikaga. Laenatud viis ja oma sõnad.
Praegu on seis lihtsalt selline, kas saad kõigilt TR3 meeste käest nõusoleku või riskid sellega, et keegi pärast võistlust esitab protesti, mis suure tõenäosusega rahuldatakse.
Lapsik on rääkida, et olge vait ja te sõite putru kui mina juba sõitisin.
Reeglid on kõigile ühesugused, pole vahet, millal keegi alustab.
Kuna TR3 pole minu teada EAL-s ametlik võistlusklass juba aastast 2008, siis pole ka muret omavahel kokkuleppele jõuda. Vaevalt kellegil selle vastu midagi on. Ma ei näe küll, et vintsi võimekuse pärast sellisel võistlusel kellegil suurepärane eelis oleks.
Aga teostust ja tegijaid ma kiidan :) Mulle meeldib!

Priit
QKulgur
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Ma juhin tähelepanu, et tsiteerite 2009 aastani kehtivaid tehnilisi...

Härrasmeeste klassis, mida tr3 on, õnnestub asju kokku leppida.


Võtaks siiski ka sõna sellel teemal, sest ntx kui levinud on see, et vintsil vahetatakse mootor - väga eks.

Sellise loogika järgi ei tohiks panna warni vintsile külge come-up mootorit, ning veelenam, meie kõigi armastatud warn 8000 koos 4,6 hp mootoriga oleks nii illegaal kui veel kannatab, sest selline combo EI OLE seeriaviisiliselt toodetud.

TR3 -s kasutusel olevad vintsid on aga well .. pehmelt öeldes olnud kogu aeg moditud..

Ntx meie warn on tugevdatud põskedega olnud aastaid jne jne jne. sama lugu kõikides klassides.

Kui nüüd keegi TAHAB tsirkust teha sellel teemal, siis kukepea algab homme, edu teile
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Et nt. kui teha lahtise ülekandega vints, mida käitab miski saemootor ja ülekandeks on saekett siis = ei ole lubatud
Kui teha selliseid uroode oma autole kaks, et üks ette ja üks taha siis = seeriatootmine ja kõik on korrektne
Või vähemalt TR3 paistab korrektne nii olema
Jaet kui tehnilistes on kõigis klassides nõutud seeriaviisiliselt toodetud vints siis ju sama moodi on see, ka teistes klassides korrektne

Kui niiehknaa paljud mingeid mod'e teevad vintsil, siis kas paljud lihtsalt pohhuistlikult rikuvad reegleid ja ei saa muliseda miskisuguse vintsi kallal - või tuleks reegleid muuta ja/või seal lahti seletada millised muudatused millistes klassides on seeriaviisilise vintsi juures on lubatud
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

MahviaDeTyrk kirjutas:Kui niiehknaa paljud mingeid mod'e teevad vintsil, siis kas paljud lihtsalt pohhuistlikult rikuvad reegleid ja ei saa muliseda miskisuguse vintsi kallal - või tuleks reegleid muuta ja/või seal lahti seletada millised muudatused millistes klassides on seeriaviisilise vintsi juures on lubatud
Väga konstruktiivne ettepanek!

Nüüd, saaks sellele lausele ka ettepanekud taha, sest Tuleks ja peaks tegema ei ole väga lahendus.

Seega, julgemalt seltsimehed, julgemalt
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
gena
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: R Mär 16, 2007 9:12 pm

Postitus Postitas gena »

Nagu mina aru saan siis ROHELISTELE kehtib see mis on kirjas tehnilistes reeglites , ja vanadele kaladele see mis pähe tuleb olgugi et hetkel tundub see asi suht hea tehniline lahendus aga asi on põhimõttes, ehtne näide oli eelmise aasta klapperjaht kus mind kes ROHELINE ei tahetud lasta rajale seoses sellega , et tagurpidi käigu tuli streikis ja vanadele kaladel polnud olemaski või isegi ei kontrollitud seda kas mõni tuli taga üldse toimib . REEGLID ON SIISKI KÕIGILE :!:
V.K
Sõltuv alates 2004
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

Hetkel ma küsisin konkreetseid ettepanekuid võistlejatelt, et pärast poleks virinat nagu "Tehti ära"

seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.

Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.

Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
gena
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: R Mär 16, 2007 9:12 pm

Postitus Postitas gena »

K.Kotkas kirjutas:Hetkel ma küsisin konkreetseid ettepanekuid võistlejatelt, et pärast poleks virinat nagu "Tehti ära"

seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.

Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.

Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
Ja kui mõni roheline võtabki sõna seoses sellega et ta on uus ja miski ei pruugi olla auto juures 100 protsenti nii nagu peab (samas kus vandega võrreldes pigistatakse silm kinni )ja sellest kirjutab protesti alakomiteele ja korraldajale siis suht kindel olen selles et järgmine sõit ta rajale ei saa kuigi vead on likviteeritud siis LEITAKSE midagi , mis tehnilise komisjonile ei sobi .
V.K
Sõltuv alates 2004
gena
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: R Mär 16, 2007 9:12 pm

Postitus Postitas gena »

Siis tuleks lisada ka tehnilise selline punkt kui oled juba vana kala ja tehnilise taibuga siis tee endale või 3 mootoriga vints ja pane ka tagarattad keerama ! Mina küll ei näe praegu siin mingit sõbralikust ja eeskuju uutele tulijatele !!!
V.K
Sõltuv alates 2004
syncro1
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 170
Liitunud: N Apr 20, 2006 3:36 pm
Asukoht: Tallinn/Harjumaa

Postitus Postitas syncro1 »

et,kui ostan seeriaviisiliselt toodetud reduktori,pooli ja mis iganes mootori,kombin kokku,teen ühe valmis ja ütlen võistluste tehnilises,et teine on kodus naabrimehe autol,siis härrade vanade olijate loogika järgi on kõik legaalne.pooli tugevdamine on tugevdamine ja kahe mootori paigaldus isetehtud reduktoriga erinevad ju oma olemuselt nagu öö ja päev.Tahan Kukepeal neid" seeriaviisiliselt toodetud "vintse töötamas näha .Ka Eesti poliitikud on härrasmehed,kes räägivad seda mis neile antud hetkel kasulik.Kahe mootri mõte ja teostus on ju super,aga selle serveerimine ei ole tõesti härrasmehelik.

Anti.
5069389
GAZ-69A.YJ .Eks Würth kaart ja tross.
pakane
vanaisa
Postitusi: 221
Liitunud: N Nov 16, 2006 7:55 pm
Asukoht: Kuusalu

Postitus Postitas pakane »

K.Kotkas kirjutas:Hetkel ma küsisin konkreetseid ettepanekuid võistlejatelt, et pärast poleks virinat nagu "Tehti ära"

seega, kui keegi tehnilises liiga teinud on, siis kaeba sellest alakomiteele, kirjuta võistluse züriile protest vms.

Ma kustutan kõik selle teemalised postid sellest arutelust edaspidi.

.... see ei ole mingi lahendus.

Teemaks on see, et mida siis ja kuidas reguleerida, kui üldse vintside juures, sh 2 mootori kasutamist, ise tehtud hüdrosüsteeme.
Hüdrosüsteem = vintsi kaabeldus. Mõlemad on mõeldud vintsi käitlemiseks.

Toetan Priidu ettepanekut, et vaja kaasvõistlejate (TR3) stardieelne nõusolek.

Andres
Kui ei saa, siis kuidagi ikka saab!
4x4 TR3 V8 ja Subaru
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Mis pagana rohelised ja vanad kalad.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.


Aga tr3`e vaatevinklist vaadatuna, olen sellise vintsilahenduse poolt, tundub isegi parem ja lihtsam, kui hakata hüdrot aretama.
Viimati muutis erik, N Okt 29, 2009 10:06 pm, muudetud 1 kord kokku.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
gena
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 182
Liitunud: R Mär 16, 2007 9:12 pm

Postitus Postitas gena »

erik kirjutas:Mis pagana rohelised ja vanad kalad.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.
Et ei tunduks virinana siis tahtsin mina rõhku panna sellele ,et milleks siis reeglid on kui osadele vaadatakse ridade vahelt ja teistele täpselt ni nagu kirjas on.
V.K
Sõltuv alates 2004
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

gena kirjutas:
erik kirjutas:Mis pagana rohelised ja vanad kalad.
Valdavalt on siin kirjutatu mõtetu virin, küsin siis ühe korra veel, kus te siis olite, kui hüdrosid ja mehhaanilisi aretama hakati? Praegult seda teemat torkides on eesmärk mis? Keelata absoluutselt kõik vähegi ümberehitatud vintsid, pisut lollus või mis? Aga kui seda isegi tehakse, siis meie meeskonnale sobib. Meie autol pole kunagi aretatud vintse olnud, ega pole plaaninud panna ka (va mootori vahetamine ja põskede tugevdamine).
Ja see, et kellegile tehnilises liiga tehti, no anna andeks, tee oma auto siis korda. Ja kui sulle tundus, et keegi vana kala sai kergemalt läbi, siis pöördu alakomitee, või võistluse peakohtuniku ning zürii poole. Pole mõtet tagant järgi viriseda.
Et ei tunduks virinana siis tahtsin mina rõhku panna sellele ,et milleks siis reeglid on kui osadele vaadatakse ridade vahelt ja teistele täpselt ni nagu kirjas on.
Ma ei usu sind ja korrektne käitumine sinu poolt oleks olnud nii, nagu mina või Kotkas kirjutas. See mis sa praegu teed, on pärast peksa saamist rusikatega vehkimine.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”