TR1 ja ise cabrioks tehtud G

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

TR1 ja ise cabrioks tehtud G

Postitus Postitas karu »

Küsimus siis selline, et kui lühikesel G -l on ise kuudi tagumine pool ära lõigatud ehk auto on nn pool cabrioks tehtud, kas siis enam TR1 -es sellise autoga võistelda ei saa?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1245
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

Re: TR1 ja ise cabrioks tehtud G

Postitus Postitas Arto »

karu kirjutas:Küsimus siis selline, et kui lühikesel G -l on ise kuudi tagumine pool ära lõigatud ehk auto on nn pool cabrioks tehtud, kas siis enam TR1 -es sellise autoga võistelda ei saa?
Minu arvates ei saa, omavolilised ümberehitused pole TR-1-s lubatud.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Seda küll aga sellised cabriod on mersul endal tootmises täitsa olemas, seega kui teha cabrioks ümber selliseks nagu originaal, siis võiks ju olla lubatud
Tel 56224693
porilane
tegi autoga allveelaeva
Postitusi: 113
Liitunud: R Juul 15, 2005 4:01 pm

Postitus Postitas porilane »

Tegelikult saab küll. Iseasi tõesti, kas sellel mõtet on. Nimelt pead sa ümberehituse kooskõlastama ARK-s, aga tavaauto ümberehitus kabrioks vajab päris põhjalikke jooniseid ja arvutusi. Kui kõik on korrektselt ehitatud ja vormistatud, ei näe mina küll probleemi võistlemises TR-1 klassis.
Anto
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.

6.8 Kere ja raam

Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.


Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

MahviaDeTyrk kirjutas:Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.

6.8 Kere ja raam

Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.


Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
Kindlasti mitte, lihtsalt kui kaks ühesugust g -d seisavad kõrvuti, üks tehase(või mõne tuuningfirma tehtud) cabrio, teine 'oma' cabrio siis tehase oma sobib tr1 -e ja oma mitte, see nagu see küsimus mida mõtlesin.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Kui ma ei eksi, siis tuleb sellele ümberehitusluba võtta... Ja kas see lõigatud masin jääb tehasecabrioga identne? Seal on ju mingi tehase turvakaar jne...

Loogiliselt võttes poleks jah imelik, kui tulemus on kaalult, suuruselt ja välimuselt identne... kuid julgeks siiski kahelda, kas passis sõna "ümberehitus" tehnilisel ülevaatusel väga soodsas valguses just paistab.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Pilt selge, ei või :?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Mis sul teh passis kirjas on?
Kui lahtine siis pead sa peale saama kui aga mahtuniversaal siis lahtisega peale ei saa.Tehase lahtised autod ei ole tavaliselt ainult ära lõigatud katustega sõidukid.Nende turvakaared on palju tummisemad kui tavalistel.Tean seda Defendrite kohta kindlasti.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Veiko kirjutas:Mis sul teh passis kirjas on?
Passis on mahtuniversaal aga kui tagakuut teha näiteks plastikust äravõetavaks mis oleks täpselt orig kuudi kujuga ning võistlustel osaleks koos kuudiga?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Aga plastkuurt ei ole nii tugev kui teraskuut.Seega turvalisuse eesmärkidele viidates ei saa sind sellise ratsiga rajale lasta.


Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

selliste masinate jaoks on loodudki võistlusklass "vaba".
lõika-rebi ja kleebi palju tahad ...
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
Movistar
Teel kaaluta olekusse
Postitusi: 4423
Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Movistar »

e.p. kirjutas:selliste masinate jaoks on loodudki võistlusklass "vaba".
lõika-rebi ja kleebi palju tahad ...
Sellise masina võistlusklass ei ole ka vaba.Nii tr-1 kui ka vaba sõites oled konkurentsist väljas .Suur ja raske auto millel all väike rehv.
Tundub,et kodanik Karu on teinud järjekordse sissemakse oma kooliteele .
Väikse rehviga on tegemist metsas täiesti mõttetu autoga millega jääd samapalju(tegelt veel rohkemgi) igasse lambi kohta kinni, kui oma Toyotaga.
Soovitan soojalt soetada korralik hüdrovints ja suur radikas õlile :D sest seda autot saad sa samuti pidevalt vintsi otsas lohistada ja elektrilise vintsiga jääd lihtsal nälga.
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Movistar kirjutas: Sellise masina võistlusklass ei ole ka vaba.Nii tr-1 kui ka vaba sõites oled konkurentsist väljas .Suur ja raske auto millel all väike rehv.
Tundub,et kodanik Karu on teinud järjekordse sissemakse oma kooliteele .
Väikse rehviga on tegemist metsas täiesti mõttetu autoga millega jääd samapalju(tegelt veel rohkemgi) igasse lambi kohta kinni, kui oma Toyotaga.
Soovitan soojalt soetada korralik hüdrovints ja suur radikas õlile :D sest seda autot saad sa samuti pidevalt vintsi otsas lohistada ja elektrilise vintsiga jääd lihtsal nälga.
:lol: See auto polegi otseselt rabasse mõeldud, raba jaoks vaatan hiljem midagi :wink:
Tel 56224693
Kasutaja avatar
ed101
Home Made Monster
Postitusi: 187
Liitunud: E Veebr 07, 2005 3:54 pm
Kontakt:

Postitus Postitas ed101 »

Mercedesest saab ju cabrio orginaaldetailid tellida. Kui see ümberehitus kenasti ka ARKis kooskõlastatud on, ei näe põhjust kobisemiseks.
Tasuvus muidugi... :lol:
300 GD | H.M.M Team 2002-2010 [TR3] | How can I express myself totally and completely?
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”