TR1 ja ise cabrioks tehtud G
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
TR1 ja ise cabrioks tehtud G
Küsimus siis selline, et kui lühikesel G -l on ise kuudi tagumine pool ära lõigatud ehk auto on nn pool cabrioks tehtud, kas siis enam TR1 -es sellise autoga võistelda ei saa?
Tel 56224693
Re: TR1 ja ise cabrioks tehtud G
Minu arvates ei saa, omavolilised ümberehitused pole TR-1-s lubatud.karu kirjutas:Küsimus siis selline, et kui lühikesel G -l on ise kuudi tagumine pool ära lõigatud ehk auto on nn pool cabrioks tehtud, kas siis enam TR1 -es sellise autoga võistelda ei saa?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.
Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.
Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Kindlasti mitte, lihtsalt kui kaks ühesugust g -d seisavad kõrvuti, üks tehase(või mõne tuuningfirma tehtud) cabrio, teine 'oma' cabrio siis tehase oma sobib tr1 -e ja oma mitte, see nagu see küsimus mida mõtlesin.MahviaDeTyrk kirjutas:Auto välimus peab säilima identsena. Vajadusel peab olema võimalik auto identifitseerimine tootjatehase dokumentatsiooni alusel.
6.8 Kere ja raam
Originaalsed. Igasugune lõikamine ja muul viisil muutmine on keelatud.
Tõstet peetakse juba normaalseks -
Kas nüd siis on aeg jõuda selleni, et ka TR1 võiks auto kere kah suvaliseks lõikuda ??
Tel 56224693
Kui ma ei eksi, siis tuleb sellele ümberehitusluba võtta... Ja kas see lõigatud masin jääb tehasecabrioga identne? Seal on ju mingi tehase turvakaar jne...
Loogiliselt võttes poleks jah imelik, kui tulemus on kaalult, suuruselt ja välimuselt identne... kuid julgeks siiski kahelda, kas passis sõna "ümberehitus" tehnilisel ülevaatusel väga soodsas valguses just paistab.
Loogiliselt võttes poleks jah imelik, kui tulemus on kaalult, suuruselt ja välimuselt identne... kuid julgeks siiski kahelda, kas passis sõna "ümberehitus" tehnilisel ülevaatusel väga soodsas valguses just paistab.
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Mis sul teh passis kirjas on?
Kui lahtine siis pead sa peale saama kui aga mahtuniversaal siis lahtisega peale ei saa.Tehase lahtised autod ei ole tavaliselt ainult ära lõigatud katustega sõidukid.Nende turvakaared on palju tummisemad kui tavalistel.Tean seda Defendrite kohta kindlasti.
Veiko
Kui lahtine siis pead sa peale saama kui aga mahtuniversaal siis lahtisega peale ei saa.Tehase lahtised autod ei ole tavaliselt ainult ära lõigatud katustega sõidukid.Nende turvakaared on palju tummisemad kui tavalistel.Tean seda Defendrite kohta kindlasti.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4423
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Sellise masina võistlusklass ei ole ka vaba.Nii tr-1 kui ka vaba sõites oled konkurentsist väljas .Suur ja raske auto millel all väike rehv.e.p. kirjutas:selliste masinate jaoks on loodudki võistlusklass "vaba".
lõika-rebi ja kleebi palju tahad ...
Tundub,et kodanik Karu on teinud järjekordse sissemakse oma kooliteele .
Väikse rehviga on tegemist metsas täiesti mõttetu autoga millega jääd samapalju(tegelt veel rohkemgi) igasse lambi kohta kinni, kui oma Toyotaga.
Soovitan soojalt soetada korralik hüdrovints ja suur radikas õlile sest seda autot saad sa samuti pidevalt vintsi otsas lohistada ja elektrilise vintsiga jääd lihtsal nälga.
See auto polegi otseselt rabasse mõeldud, raba jaoks vaatan hiljem midagiMovistar kirjutas: Sellise masina võistlusklass ei ole ka vaba.Nii tr-1 kui ka vaba sõites oled konkurentsist väljas .Suur ja raske auto millel all väike rehv.
Tundub,et kodanik Karu on teinud järjekordse sissemakse oma kooliteele .
Väikse rehviga on tegemist metsas täiesti mõttetu autoga millega jääd samapalju(tegelt veel rohkemgi) igasse lambi kohta kinni, kui oma Toyotaga.
Soovitan soojalt soetada korralik hüdrovints ja suur radikas õlile sest seda autot saad sa samuti pidevalt vintsi otsas lohistada ja elektrilise vintsiga jääd lihtsal nälga.
Tel 56224693