Plastkatted ja kastid TR1 ??

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Plastkatted ja kastid TR1 ??

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ei leidnud ma tehnilistest mingit märget selle kohta kuidas suhtutakse plastik katuste/kastikatete eemldamisse/olemasolusse :roll:
Eeldan, et kuna kastikate ei ole sugugi igal masinal standartvarustus - siis võib selle ka vabalt eemldada ? Jaet siis võib ka vabalt eemaldada neil autodel mille see on standartvarustusega peal ??
Kastikad mille kast ei ole kerega ühenduses (nt. Niva) - kas sellisel masinal tohib kasti eemaldada ??
Keretõstet ei tohi olla - aga kastitõste ?? :roll:
tartuoffroad.ee
5581340
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Pole küll alamkomitee kuid kast on siiski kere osa, hoolimata sellest et pole enamikel maasturitel kabiiniga jäigas ühenduses. Seega eemaldmine ja tõste ei tohiks legaalne olla.

Kuut/kasrtikate võiks ilmselt siiski lisavarustuse hulka kuuluda.

Tegu mittemateliku seisukohavõtuga.
Viimati muutis Landy, T Apr 14, 2009 10:20 am, muudetud 1 kord kokku.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2863
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Et kas nagu on plaanis kastikaga TR-1 sõita?? Vaba reeglid lubavad sellist autot paremini offroadiks sobitada. Nende üldine, siduv mure on hästi ebavõrdne kaalujaotus. Kui nina juba maa all on ei suuda saba midagi ära teha. Positiivne on see et saba jääb maa peale ja selle järgi on hea autot üles leida. Tegelikult aitab oluliselt igasugune raskus tagateljest tagapool nagu nt. tagavints, raske tagastange, suured akud rattakoopa taga, varuratas (nt. tagaluugi siseküljel) jms. , mida TR-1 ei luba. Idee siis teljest tagapool olev raskus suurendab kalu tagateljele, vähendades mingil määral kaalu esiteljele. Plastkuudi ja - põhjakatte kaal langeb enam vähem ainult tagateljele, seega üldmassi suurenedes kaalujaotus paraneb, esitelje koormus jääb samaks ja paraneb veidi ka käbivus. Iseasi on nende osade säilimine puude, kivide jms. keskkonnas. Reeglite järgi ei tohiks nende tükkide paigaldamine või eemaldamine probleem olla.
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

totu kirjutas:Et kas nagu on plaanis kastikaga TR-1 sõita??
Ei mingeid plaane - küsimus kui selline on puht uudishimust tingitud, kuna ei leidnud mingeid märkeid selle kohta
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”