huvi võistluste vastu

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Vasta
margus1985
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am

huvi võistluste vastu

Postitus Postitas margus1985 »

tere mul tekkinud väike huvi offroadi vastu sai ka soetatud endale selleks vajalik tehnika nii siis tegu nissan patroliga 95 aasta väljalase pikka kerega töstsin teisel sillad ka allapoole leht vedrusid nii et ta nüüd suht kõrge ette paigaldan varsti navara originaal vintsi sest muud mul pole
ning kuna niisama metsas hullamine on juba ennast ammendanud siis uuriks veits elu et mis klassi sellise masinaga saaks võistlema ja mida selleks tegema peaks kui suured rehvid tuleks alla panna kuna nende juustudega mis pregu ei saa kuskile enam ronima minna milliseid rehve soovitaksite ja kas sellise masinaga oleks võimalik ültse konkurentsis püsida ?

(Igasugune asjalik informatioon ja nõuanne on teretulnud)eriti kui kellegil mõtteid mida saaks odavalt selle masina lävivust veelgi parandada?
Viimati muutis margus1985, R Apr 03, 2009 2:22 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
K.Kotkas
Tema Ise
Postitusi: 1624
Liitunud: K Veebr 19, 2003 1:48 am
Asukoht: Tel +372 5056023

Postitus Postitas K.Kotkas »

eal.4x4.ee tehnilised reeglid abix

Vaba klass aga tundub sulle sobiv valik olema
Katsu inimene olla siis olen ka mina.
margus1985
Rookie
Postitusi: 10
Liitunud: R Apr 03, 2009 1:54 am

Postitus Postitas margus1985 »

sai tutvutud reeglitega ja mina isiklikult ei näe põhjust miks ma ei peaks pääsema tr2 hte et teglt mul ju aind muudetud vedrude paigutus sildadel ja üks raami tala on veits alla poole toodud ja üks rooli varras pikkemaks tehtud muu ei midagi
insener007
Fitting 44"
Postitusi: 450
Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm

Postitus Postitas insener007 »

Ka mina olen natuke neid reegleid uurinud.
Põhimõtteliselt pole tänavasõiduvõimelise autoga võimalik konkurentsis olla üheski klassis.

Sama teema ka dragis, kus mina eelmise aasta medalistidest olin ainus, kes oma jala peal võistlustele kohale sõitis.

Aga osa võtta loomulikult võib. Seegi suur rõõm.
Natuke paneb imestama, miks ei võiks olla mingit tänavaautodele mõeldud klassi, sest isegi TR-1 on suht ära moditud ...
Tõsi küll, ainus TR-1 auto, mida olen käega katsunud on Vahur Carsevice oma - aga selle vastu puuduvad stock autol igasugused šantsid.

Muidugi saan hästi aru, et selle asja nimi on AUTOSPORT.
Chero
Kasutaja avatar
yanekk
I live off from the mud
Postitusi: 1840
Liitunud: P Mär 11, 2007 4:49 pm
Asukoht: haapsalu

Postitus Postitas yanekk »

margus1985 kirjutas:sai tutvutud reeglitega ja mina isiklikult ei näe põhjust miks ma ei peaks pääsema tr2 hte et teglt mul ju aind muudetud vedrude paigutus sildadel ja üks raami tala on veits alla poole toodud ja üks rooli varras pikkemaks tehtud muu ei midagi
Alustuseks soovitaks mõni turisti etapp läbida ja siis vaadata mis edasi saab.
Kirjavahemärgidonkajubaammuleiutatudjasuuredtähedsammuti.
Pakun autoremondi teenust Haapsalus.
4x4garage
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 158
Liitunud: T Juul 19, 2005 8:21 am
Asukoht: Kostivere-Jõelähtme

Postitus Postitas 4x4garage »

margus1985 kirjutas:sai tutvutud reeglitega ja mina isiklikult ei näe põhjust miks ma ei peaks pääsema tr2 hte et teglt mul ju aind muudetud vedrude paigutus sildadel ja üks raami tala on veits alla poole toodud ja üks rooli varras pikkemaks tehtud muu ei midagi
Võid ka Tr-2 sõita,lisad turvapuuri või turvakaare,võid ka Tr-3 klassis osaleda.
www.procoating.ee
1999 - .......Kunded,Toyoodikud,MM,Rahvamaja,Kostivere4x4Garage
Kasutaja avatar
Valge Hiir
MudDrag MaaleTooja
Postitusi: 1214
Liitunud: T Juul 05, 2005 3:17 pm
Asukoht: Kadri Orus
Kontakt:

Postitus Postitas Valge Hiir »

Alustada võid siit: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=15282
Saad esialgse ettekujutuse võistlemisest ja seda just pika kerega autoga.
Kui esimesed võistluskogemused käes, saad juba ise otsustada mis suunas edasi minna:
1) ehitad oma pikka autot edasi mõnda TR ... või VABA klassi sobivaks
2) jätkad oma olemasoleva autoga kruiisimist "Turist" klassis kus teisigi pikki autosid
3) hangid lühikese kerega auto ja sukeldud kõrvuni TR ... klassidesse.

Valikud on sinu.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

insener007 kirjutas:Ka mina olen natuke neid reegleid uurinud.
Põhimõtteliselt pole tänavasõiduvõimelise autoga võimalik konkurentsis olla üheski klassis.
[...].
Natuke paneb imestama, miks ei võiks olla mingit tänavaautodele mõeldud klassi, sest isegi TR-1 on suht ära moditud ...
O.T.
Üks üsna tehase sedetes TR-1 on siiski olemas. Kahjuks finantspuudulikkuse tõttu vähe võistelnud.
http://www.landrover.pri.ee/offroad/index.htm

Päris viimaseks pole siiani jäänud ja isegi punkti kohale on jõutud.

O.T. kinni!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
totu
I live off from the mud
Postitusi: 2864
Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.

Postitus Postitas totu »

Jutud käivad et peegliteni mudast hakkab rahval isu täis saama, ehk lähevad rajad lihtsamaks. Siis kannatab pika autoga sõitagi. Kui eesmärk mõned tulemuspunktid noppida, on teostatav. Esikolmikusse ilmselt asja ei ole. Rehvid mõistlik panna max. lubatud mõõtu, seega TR-1 32" või Vaba 33". TR-2 ja 3 eeldavad juba väga suuri ümberehitusi, seega need võiks tulevikku jääda. Originaalsildadega võiks olla GY MTR või Maxxis Mudzilla, lihtsalt isiklik arvamus.
Võistluste tulemuses on auto ainult üks faktor, vähemalt sama tähtsad on strateegia, navigeerimine, sõiduoskus ja kindlasti "vedamine" või "ebaõnn", seega on ka lahjema autoga võimalik konkurentsis püsida.
Odavalt on võimalik, teatud piirini, autot arendada, sellega kaasnevad paraku tihti ebamugavused (nt. juhitavus keevislukuga jms.). Kui käed ja pea otsas, on võimalik palju ära teha. Ei hakka siin oma eelarvet kiitma, küll võin väita et oleme üks vähesema rahaga läbi ajavaid tiime. Samas autole ei ole suurt midagi ette heita, kesised tulemused ikka rohkem oma lolluset ja kogemuste vähesusest (hetkel siis 1aasta).
Mõistlik oleks alustada:
1.Lugeda läbi tehnilised reeglid ja paari võistluse juhendid
2.Vaadata, lugeda võistluste järelkajasid
3.Korrata p1.
4.Lugeda üle olemasolev vaba raha ja liita kindlalt tulevikus ülejääv raha.
5.Valida klass
6.Õppida pähe klassi tehnilised reeglid, vähemalt oluline
7.Suhelda tulevaste "konkurentidega" ja noppida häid mõtteid.
8.-674. Üks asi viib teiseni jne.
OK, pikk jutt- s*** jutt, jõudu igatahes!
Tehtud, mõeldud.
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

sest isegi TR-1 on suht ära moditud ...
Helesinine unistus TR0'st...
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Lisan Toilule, et ega auto ei sõida ja võistle. Seda teeb ikkagi meeskond. Auto on vaid vahend. Sul võib olla ükskõik kui vinge auto, kuid kui meeskonnatöö ei toimi ei tule ka mingit tulemust.
Hea meekond saab ka keskpärase autoga üllatvalt kõrge koha. Hea meeskond hea autoga esikoha. :D
Lisan veel:
I Vali enda finants- ja auto tehnilistle võimetele sobilik võistlusklass

II
1.Lugeda läbi tehnilised reeglid
2.Trüki välja enda klassi tehnilised reeglid ja märgi üles tekkinud küsimused
3.Küsi segased kohad targematelt (alakomitee) üle ja märgi vastused juurde
4. Trüki enda kommnteeritud varinat garaazi seinale ja jooni kollasega need kohad üle, kus tekib kiustaus eksida.
5.Autot ehitades heida pilt aegajalt selle lehele!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

CÄÄRFIILD kirjutas:Algusesks soovitaks üks TURIST läbi sõita(näiteks suvesõit). Saad kogemuse läpaka ja gpsiga söitmisest.Kui mõistusega sõita ja asja funnina võtta siis pika Patroliga saab Vabas ikka oma elamuse kätte :wink:.Vabas sõidavad väga edukalt näiteks naised pika Cheroga :shock:

Võistelnud alates 2000a.
Lihtsalt ääremärkus: Cero pole lühikest ega pikka ja cero teljevahe on 2576mm. Ainult natuke pikem kui G ja LC 70 lühikesed versioonid.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui ma peaks kunagi hankima lihtsalt Safari auto ... siis praegusel ajahetkel on Chero miskipärast päris vaimustav valik.
+372 5028488
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”