Küsimus vintsi kohta
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
Arendaks omaenda küsimuse teemat edasi.
Lähenen taaskord loogiliselt EAL 4x4 alakomitee tehnilistele määrangutele. Näiteks nagu olen aru saanud ei tekita probleeme comeup vintsil vahetada 4,5hp mootor 5,5hp mootori vastu, ok arusaadav, et mõlemad mootorid on vintsi omad ja seeriaviisiliselt toodetud aga see on ka ju suur suur muudatus ja lausa vintsi sees, comeup9000 -et minuteada ei müüda 5,5hp mootoriga, seega ka see vahetus võiks näida nagu isetehtuna, parandage mind kui eksin.
Kuhu tahan aga jõuda on see, et kui seeriaviisiliselt toodetud el vintsi el mootori asemel paigutan seeriaviisiliselt toodetud traktori hüdromootori, et kas see klassifitseerub kui isetehtud või modifitseeritud vintsina ?
Lihtsalt majanduse olukord nagu see hetkel on ajendab leidma alternatiivlahendusi.
Lähenen taaskord loogiliselt EAL 4x4 alakomitee tehnilistele määrangutele. Näiteks nagu olen aru saanud ei tekita probleeme comeup vintsil vahetada 4,5hp mootor 5,5hp mootori vastu, ok arusaadav, et mõlemad mootorid on vintsi omad ja seeriaviisiliselt toodetud aga see on ka ju suur suur muudatus ja lausa vintsi sees, comeup9000 -et minuteada ei müüda 5,5hp mootoriga, seega ka see vahetus võiks näida nagu isetehtuna, parandage mind kui eksin.
Kuhu tahan aga jõuda on see, et kui seeriaviisiliselt toodetud el vintsi el mootori asemel paigutan seeriaviisiliselt toodetud traktori hüdromootori, et kas see klassifitseerub kui isetehtud või modifitseeritud vintsina ?
Lihtsalt majanduse olukord nagu see hetkel on ajendab leidma alternatiivlahendusi.
Tel 56224693
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Põhimõtteliselt küll kui tehnilises on näha,et see ei ole orginaal.See mis tehakse väljaspool võistlusi ei puutu asjase aga kui tullakse võistlema ja tekib kahtlusi asjade tugevuses ja turvalisuses siis ei pruugi sa sellega sealt läbi saada.
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.See võll pöörleb seal päris kiiresti ja kui seal mingi asi minestab siis on seal ka tuppatuleku oht täitsa reaalne.
Veiko
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.See võll pöörleb seal päris kiiresti ja kui seal mingi asi minestab siis on seal ka tuppatuleku oht täitsa reaalne.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Karule vastus:
Point selles,et kui seal on võimsam mootor siis kui seal vintsis midagi saba annab siis on see reduktor.Kui see aga juppideks lendab siis ei ole sellest ohtu inimestele.
Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
Point selles,et kui seal on võimsam mootor siis kui seal vintsis midagi saba annab siis on see reduktor.Kui see aga juppideks lendab siis ei ole sellest ohtu inimestele.
Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Täiesti nõus ja teisiti see ka olla ei saaks kuid siis võiks ka sõnastuse selliselt üles ehitada, näiteks et lubatud on sama firma vintside ajamite vahetus kui see on mingite nõuete (turvalisus jne) kohaselt tehtud. Vastasel juhul nagu aru olen saanud paljud võistlusautod ei kvalifitseeruks. Vabandan kui kellelegi väga varbapeale astun ja ei ürita niisama ajaviiteks pilli lõhki ajada ega tahaks üheselt selgustVeiko kirjutas:kui tullakse võistlema ja tekib kahtlusi asjade tugevuses ja turvalisuses siis ei pruugi sa sellega sealt läbi saada.
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.
Peace
Tel 56224693
Voolu ja jõu pärastVeiko kirjutas: Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
Nõus, loogiline ja arusaadavVeiko kirjutas:Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Aga äkki murraks selle seeriaviisilisuse selgroo ja lisaks sinna samaväärseks lahenduseks ka mingi kellegi usaldusväärse poolt väljastatud tugevussertifikaadi?
Tel 56224693
- Veiko
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1196
- Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
- Asukoht: Teel kuhugi...
Vaata siit hüdo vinstsi ülekandeid:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... ucts_id=95
Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.
Veiko
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... ucts_id=95
Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.
Veiko
+372 5232468
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Life is short drive hard.
Ronin off-road-i meeskond
Mismõttes, ega hüdromootorid kõik ühe kiirusega käi või sain ma nüüd valesti aru.Veiko kirjutas: Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.
Aga ok, sain tegelikult juba vastuse, et ei või ma hüdromootorit panna ei mehhaanilise vintsi kardaani otsa ega ka el vintsi el mootori asemele.
Tänud info eest
Tel 56224693
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt: