Küsimus vintsi kohta

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Arendaks omaenda küsimuse teemat edasi.
Lähenen taaskord loogiliselt EAL 4x4 alakomitee tehnilistele määrangutele. Näiteks nagu olen aru saanud ei tekita probleeme comeup vintsil vahetada 4,5hp mootor 5,5hp mootori vastu, ok arusaadav, et mõlemad mootorid on vintsi omad ja seeriaviisiliselt toodetud aga see on ka ju suur suur muudatus ja lausa vintsi sees, comeup9000 -et minuteada ei müüda 5,5hp mootoriga, seega ka see vahetus võiks näida nagu isetehtuna, parandage mind kui eksin.
Kuhu tahan aga jõuda on see, et kui seeriaviisiliselt toodetud el vintsi el mootori asemel paigutan seeriaviisiliselt toodetud traktori hüdromootori, et kas see klassifitseerub kui isetehtud või modifitseeritud vintsina ?

Lihtsalt majanduse olukord nagu see hetkel on :( ajendab leidma alternatiivlahendusi.
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Põhimõtteliselt küll kui tehnilises on näha,et see ei ole orginaal.See mis tehakse väljaspool võistlusi ei puutu asjase aga kui tullakse võistlema ja tekib kahtlusi asjade tugevuses ja turvalisuses siis ei pruugi sa sellega sealt läbi saada.
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.See võll pöörleb seal päris kiiresti ja kui seal mingi asi minestab siis on seal ka tuppatuleku oht täitsa reaalne.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Karule vastus:
Point selles,et kui seal on võimsam mootor siis kui seal vintsis midagi saba annab siis on see reduktor.Kui see aga juppideks lendab siis ei ole sellest ohtu inimestele.
Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Veiko kirjutas:kui tullakse võistlema ja tekib kahtlusi asjade tugevuses ja turvalisuses siis ei pruugi sa sellega sealt läbi saada.
Võistlejate endi turvalisus on prioteet.
Täiesti nõus ja teisiti see ka olla ei saaks kuid siis võiks ka sõnastuse selliselt üles ehitada, näiteks et lubatud on sama firma vintside ajamite vahetus kui see on mingite nõuete (turvalisus jne) kohaselt tehtud. Vastasel juhul nagu aru olen saanud paljud võistlusautod ei kvalifitseeruks. Vabandan kui kellelegi väga varbapeale astun ja ei ürita niisama ajaviiteks pilli lõhki ajada ega tahaks üheselt selgust

Peace :roll:
Tel 56224693
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Veiko kirjutas: Miks sa tahad ültse hüdro vintsi panna???
Veiko
Voolu ja jõu pärast
Veiko kirjutas:Kui sina aga paigaldad el mootori asemele hüdro mootori siis pead sa tegema seda läbi vahetüki mis ei ole seeriaviisiliselt toodetud ning selle tugevus varu kohta puuduvad igasugused andmed.
Nõus, loogiline ja arusaadav
Aga äkki murraks selle seeriaviisilisuse selgroo ja lisaks sinna samaväärseks lahenduseks ka mingi kellegi usaldusväärse poolt väljastatud tugevussertifikaadi?
Tel 56224693
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Vaata siit hüdo vinstsi ülekandeid:
http://www.jrmotors.ee/shop/product_inf ... ucts_id=95
Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Kasutaja avatar
karu
True Off Roader!
Postitusi: 1488
Liitunud: P Nov 11, 2007 8:42 pm

Postitus Postitas karu »

Veiko kirjutas: Mehaanilise vintsi ülekanded on aga hoopis aeglasemad.Seega saa jäädgi sellega vintsima.
:shock: Mismõttes, ega hüdromootorid kõik ühe kiirusega käi või sain ma nüüd valesti aru.

Aga ok, sain tegelikult juba vastuse, et ei või ma hüdromootorit panna ei mehhaanilise vintsi kardaani otsa ega ka el vintsi el mootori asemele.
Tänud info eest
Tel 56224693
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

agaet - kas PTO on vintsimisseadme osa või käigukasti osa - st. kas omavalmistatud/kõvasti moditud PTO'd võib kasutada ??
tartuoffroad.ee
5581340
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”