Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.
2.3. Vints ja lisavarustus
Autole tohib paigaldada kaks vintsi. Lubatud on igasugust tüüpi vintside kasutamine, eeldusel , et vints on seeriaviisiliselt toodetud. Isevalmistatud vintsimisseadmed on keelatud
Küsimus siis selline, kas igasugune vintsi modifitseerimine liigitatakse isevalmistamise alla või kus jookseb piir isevalmistamise ja lubatud modifitseerimise vahel. Küsin sellepärast, et idee oli panna toyota mehhaanilise vintsi kardaani otsa hüdromootor, see üsna mahukas muutus, et kas selline lahendus on EAL 4x4 alakomitee poolt lubatud või ei?.
ja mis on reisi eesmärk? Kardaan juba suudab korpuse katki kerida. Isiklikult ei arva, et sellisel juhul on tegemist seeriavintsiga vaid pigem isetehtuga. Aga tegemist ainult minu arvamisega ei ole ei AR ega alamkomitee.
tai kirjutas:ja mis on reisi eesmärk? Kardaan juba suudab korpuse katki kerida. Isiklikult ei arva, et sellisel juhul on tegemist seeriavintsiga vaid pigem isetehtuga. Aga tegemist ainult minu arvamisega ei ole ei AR ega alamkomitee.
Eesmärk on saavutada hüdrovintsi omadused kasutades selleks suht odavat traktori hüdromootorit ehk jällegi hind.
MahviaDeTyrk kirjutas:Miu meelest ei ole sellisel kombol häda miskit, sa ei anna sinna hüdroga siukest pauku pähe nigud kardaaniga
Nt. Patrolil jookseb arvutuslikult PTO otsast 600 Nm'it välja
Selle lahendusega peaks saama end ilusti mättale meelitada . Ja kui kasutada veel nö muutuva läbivooluga jagajat , kus saad veel kerimiskiirusega mängida siis vast päris hüdrokale alla ei jää.
NB: Suurim miinus on minu silmis see, et hüdromootor keerab korpuse või sisu sogaks kui tross vastu peab(Noh ülerõhu klap ehk päästab) . Kardaanvarjandil sureb auto ehk enne välja , kui asi lõplikult puruneb.
uputaja kirjutas:NB: Suurim miinus on minu silmis see, et hüdromootor keerab korpuse või sisu sogaks kui tross vastu peab(Noh ülerõhu klap ehk päästab) . Kardaanvarjandil sureb auto ehk enne välja , kui asi lõplikult puruneb.
Küsiks siinkohal miks mitte kasutada nukksidurit ?
Sellepärast küsingi, et määrangutes pole vints kui selline defineeritud ehk kas ajam on vintsi osa või mitte. Loogika järgi ei ole vintsiajam vintsi osa, kuna siis oleks mehhaanilise vintsi puhul ju ka vahekast vintsiosa. Samas el vintsil on ju ajam ehk mootor vintsi osa, niiet eks see komisjoni otsustada ole.
Sellist vintsi nagu sa kirjeldad ei ole seeriaviisiliselt tootetud seega on see keelatud.Miks? Sellepärast ,et kui sa loed nõudeid siis isevalmistatud vintsimisseade on keelatud.Just nimelt seade,seega hõlmab see kogu vintsi.Selle punkti point on selles,et keegi ei hakkaks ise vintse ehitama kuna nende detailid ei pruugi piisavalt tugevad olla,et tagada ohutust.
Veiko kirjutas:Sellist vintsi nagu sa kirjeldad ei ole seeriaviisiliselt tootetud seega on see keelatud.Miks? Sellepärast ,et kui sa loed nõudeid siis isevalmistatud vintsimisseade on keelatud.Just nimelt seade,seega hõlmab see kogu vintsi.Selle punkti point on selles,et keegi ei hakkaks ise vintse ehitama kuna nende detailid ei pruugi piisavalt tugevad olla,et tagada ohutust.
Veiko
Seega ka igasugune, ise krt teab millest aretatud, vintsi kardaan on keelatud