3. leht 3-st

Postitatud: K Mai 19, 2010 2:22 am
Postitas porikärbes
TO: Kulla mees CÄÄRFIILD kas saa ise ka võistled kuskil klassis?

Postitatud: K Mai 19, 2010 7:37 am
Postitas hulkur
Ok, siin jutustamise asemel võiks austet vabaklassi võistlejad kas reaalselt või virtuaalselt ümber laua istuda, väljatöötada ettepanekud reeglite muutmiseks (mitte-muutmiseks) millega on nõus ütleme 75% aktiivsetest võistlejatest ja nende ettepanekutega siis EAL 4X4 Alakomitee poole pöörduda. Selge on see, et keset hooaega reegleid muuta ei saa, aga uuest hooajast - põhimõtteliselt võimalik ju. Ja arvestage siis ikka naabermaade reeglei ka, et ei tekiks situatsiooni kus te ei pääse oma mini-kollidega võistlema ei Lätis-Leedus ega Soomes.

jõudu,

Andres

Postitatud: K Mai 19, 2010 9:36 am
Postitas srock
CÄÄRFIILD kirjutas: TR1- 6 masinat ja järgmine võistlus 7 masinat- kui nii edasi läheb on TR-1 omadega läbi. Pole just parem võrdlus aga näiteks suvesõit 2004-TR-1 33 masinat, 2006 Tr-1 21 masinat, 2009 TR-1 20 masinat-langus on silmnähtav.
Soomes, kolme hooaja tulemusi vaadates,võistles aktiivselt ainult kümmekond masinat originaalis.Sel aastal vastavalt Talvieksytysel 12 ja Paratiisioffil 10 ja keegi sealmaal ei aja mingi soga suust välja ,et võistlejate puudus on.Kas siis tõesti peab iga võistlus 200 kolli maad pöörama minema?Muud juttu selle vaba klassi teemat lugedes,loen ridade vahelt välja selle nõmeda Eestlaste kadeduse-saaks ainult seljatagant kirve selga lüüa.

Postitatud: K Mai 19, 2010 10:54 am
Postitas walkman
porikärbes kirjutas:TO: Kulla mees CÄÄRFIILD kas saa ise ka võistled kuskil klassis?

Seda mina ei tea, kas tema võistleb, aga mina võistlesin küll TR1-s ning olen korduvalt selle teema juba tõstatanud, et pole võistlusklassi, kus saaks normaalsete kuludega ning mis veel tähtsam ... tuunimata autoga nagu minu G normaalse tulemuse peale võistelda. Vaba võiks olla tõesti ka minu poolest vaba... tehku autodega, mis tahavad ja nii palju kui rahakott ja mõistus võimaldab, aga miks ei võiks olla TR1 originaalsete autode võidusõit.. Olen seda varem juba korduvalt ja korduvalt leierdanud, et liigne tuunimine ja radade vastavus teatud masinatele ongi TR1 peaaegu välja suretanud. Asi ei ole niivõrd masus ja muudes asjades, milles inimestele meeldib väheses aktiivsuses süüd otsida. Olen kindel, et kui teha rajad vastavaks originaalseades autole ning panna rõhku orienteerumisele ja peaga töö tegemisele, mitte vintsimisvõistlusele, kes kiiremini kuskilt liinialt läbi läheb, oleks võistlejaid TR1 klassis jälle oluliselt rohkem. info levib ju kiiresti ja vähemalt mina tunnen oma tutvusringkonnast mitut võistkonda, kes nimetet põhjustel praegu sunnitud võistluspausi peavad.. nii et ei ole see masu nii võimas midagi. Kes tahab, saab ka kehval ajal sõidetud, kui võistlus piisavalt häid emotsioone pakub. Sõidan 100% ka ise, kui olukord paraneb.

Postitatud: K Mai 19, 2010 11:28 am
Postitas Praks1
Ega neid tr1si pole ka palju lubatust rohkem muudetud, lihtsalt toyota on hea auto ja tihendid seal lenksu taga veel paremad,sealt ka tulemused.
Rajad piiri taga suht sama rasked,seega ei saa sealt autolt midagi maha votta,et nad enam ei voidaks eestis.Vaba tahendabki vabadust,seega ootan huviga neid uuenduskuuri labind autosi.

Postitatud: K Mai 19, 2010 12:30 pm
Postitas erik
Samas, miks peaks vabad tekitama enese sees sisepingeid? Minu arvamus oleks, et vabad, kes tahavad kõrge reduktoriga sõita, sõitku siis TR3`s ja asi mutt. Kui juba reduktorid alla suudetakse osta ja paigaldada, ostku siis suur rehv ka ja sõitku klassis, kus ei pea kogu aeg vintsima... Ma enda arust siin esitan kaine mõistuse monoloogi, aga Te mõelge selle peale. Sellest võidaksid ju kõik. Tr3`s oleks rohkem võistlejaid ja vabas poleks üleinvesteerimisest sisepingeid, sealgi oleks võistlejaid äkki rohkem.


Mina vabas ei võistle, nii et ettepanekuid ma teha ei saa.

Postitatud: K Mai 19, 2010 4:43 pm
Postitas hmm
Minu seisukoht on sama nagau Erikul las reduktorsild jääb TR 3.

Nutt teemal, et ma ei saa oma originaalautoga tulemuste peale sõita on jama. Sellisel juhul tuleks teha margi ja mudelipõlised klassid kus igaühes oleks mõni võistleja.
Auto tuleb ikka valida vastavalt võistluste loogkale ja tehilistele reeglitele sobiv, mitte hakata reegleid tegema sobivaks oma sõidukile.
Nii võiks ju taodelda F1 reeglite muudatust, et MB G oleks ka F1 rajal konkurentsivõimeline.

Sirge sillaga TR3
Pole need reduktorsillad nii imeasjad midagi.

Postitatud: K Mai 19, 2010 5:34 pm
Postitas walkman
sellisel juhul jätkubki selline trend, et poodiumikoha omanikud on väga õnnelikud oma medalikohtade üle, olgugi, et võistkondi mõnes klassis vaid viis on, kuigi võiks olla näiteks 25. Kui see on soov ja tahe, siis andke aga minna.

Postitatud: K Mai 19, 2010 6:31 pm
Postitas Movistar
erik kirjutas: Minu arvamus oleks, et vabad, kes tahavad kõrge reduktoriga sõita, sõitku siis TR3`s ja asi mutt.

Seal võib juhtuda see,et kerge suzukiga,suure rattaga ja reduktorsillaga ei püsita
jälle konkurentsis,kuna selline kooslus ei tööta lihtsalt.

Postitatud: K Mai 19, 2010 6:47 pm
Postitas hmm
walkman kirjutas:sellisel juhul jätkubki selline trend, et poodiumikoha omanikud on väga õnnelikud oma medalikohtade üle, olgugi, et võistkondi mõnes klassis vaid viis on, kuigi võiks olla näiteks 25. Kui see on soov ja tahe, siis andke aga minna.
Ei saa aru mida sa taotled ?

Selleks, et kõik erinevad autod saaks konkureerida esikohale tuleb kas teha igale mudelile oma klass või siis nagu avamere purjetamises hakata arvutama autode võistlusväärtust.
Esimesel juhul on igas klassis mõni auto - seda sa ju ei taha.
Teisel juhul võib juhtuda, et võitjaks on viimane finiseerija kuna tal on kõige viletsam auto. Uskuge sülge ja sitta lendab siis palju ohtramalt kui praeguses olukorras. Võistlusväärtuse arvutamine on igal juhul subjektiivne.

Postitatud: K Mai 19, 2010 10:38 pm
Postitas MM
Hääd maastukusõidusõbrad, olete oma teemaarendusega teema püstitaja küsimusest/mõttest jälle väga kaugele kaldunud. Virisemine teemal: AK on paha, rajad on rasked, reeglid on minu (minu auto) jaoks sobimatud JNE palun siia teemasse: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?p=161118#161118

Andres tegi Vaba reeglite arutelu tarbeks ka järjekordse teema.

Postitatud: N Mai 20, 2010 6:55 am
Postitas tai
Päris nõme on vaadata, milline kiun on üles tõmmatud sellest, et üks mees tahtis, viitsis ja oskas sukile volli sillad alla panna. Eelmine hooaeg vuras ringi portaale mägedena mingit kiunu ei olnud, et maa külmund ja kärss kärnas. Isiklikult kiidan takka tehnika arengut ja kuna reeglid seda lubavad, siis ainult ehitagem. Kui siin edasi kiunuda, siis peaks arutama ka seda, kas plastiku kasutamine silla konstruktsioonis oleks ikkagi lubatav või seame suki meestele kohustuse alasi kaasa vedada, et ka G mehed püsiksid konkurentsis. Muidugi seda, kas ka teema põhjustanud isiku auto reaalselt toimib ei tea veel keegi aga kena on vaadata konkurentide hirmu juba eos. Igatahes psühholoogiline võit on juba olemas. Edu ehitamisel.