Võistlusauto klassid
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- tai
- unistus TR nullist
- Postitusi: 1282
- Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
- Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures
Võistlusauto klassid
Küsimus siis suurele ringile, kas 1 auto tohib olla nii tr1 kui tr2 või kuidas seda probleemi lahendada. Turvapuur sisse ja välja käima saab panna lihtsalt poltliitega ja suurem rehv originaal autole alla keerata ei ole ka probleem. Kuidas aga lahendada ära ülevaatuse jms juriidiline pool, kuna tr2 autol peab olema EAL ülevaatus. Samas lihtsa rookimisega on ta taas tr1. Ehk siis küsimus on see võimalik?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
58021221
Re: Võistlusauto klassid
TR2 nõutav EAL ülevaatus pole ju TR1 keelatud...tai kirjutas:Küsimus siis suurele ringile, kas 1 auto tohib olla nii tr1 kui tr2 või kuidas seda probleemi lahendada. Turvapuur sisse ja välja käima saab panna lihtsalt poltliitega ja suurem rehv originaal autole alla keerata ei ole ka probleem. Kuidas aga lahendada ära ülevaatuse jms juriidiline pool, kuna tr2 autol peab olema EAL ülevaatus. Samas lihtsa rookimisega on ta taas tr1. Ehk siis küsimus on see võimalik?
Tahad ühe autoga ühel võistlusel sõita TR1 ja teisel TR2? Mulle jääb arusaamatuks, mis sa sellega saavutada tahad?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17319
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Defender 90 puhul peaks vedru+amort vahetusest piisama, et 35" papu alla mahutada (33" läheb juba tehase vedruga alla). Seega ilmselt sobiv "set" enne võistlust alla ja rajale.erik kirjutas:Igati naljakas küsimus aga mis moodi sa kavatsed tr-2 lubatavat ratast koopasse mahutada ilma vedrustust tõstmata. Teed selle ka easy bolt on? Või sõidad väikse rattaga TR3 rajal?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Esimesena tulevad pähe Turist ja TR-1 kui pole radikaalselt muudetud seda h2't. Aga kui ei ole muudetud on pigem küsimus et kuhukohta sa taga metsas jääksid. TR-1 puhul panustan esimesele "lombile".füürer kirjutas:tahaks ka teada siis et kuhu klassi ma oma h2 jääksin?
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
kahjuks pole nii edev,et autot pildistada!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw
suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!
hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw
suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!
hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Minu kui mittevõistleva arvamus on et ei tasu. Ei H1 ega ka H2. Liiga rasked, liiga suured. Soovitan sul parem ära käia ühel kohalikul offroad võistlusel ja siis saad aru "kuskohas minnakse".füürer kirjutas:kahjuks pole nii edev,et autot pildistada!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw
suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!
hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!
Turist ei ole võistlus - seal võid nendega liigelda oma lõbuks ja pisiku süvendamiseks.
Vaata siin foorumis ringi ja siis näed mida inimesed reeglina nii TR-1's kui TR-2's kasutavad. Reeglina on nad võimalikult väikesed mõõtmetelt ja ka kaalult.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070
- trc
- Truth, only truth
- Postitusi: 1124
- Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
- Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
- Kontakt:
Tead mis. Nagu mainisin. Käi ära kõigepealt ühel võistlusel. Lähim on Saarekoll. Sõida see oma H2'ga läbi. Siis saad aru. Muidu mul hakkab juba tõesti jääma mulje et keegi teeb halba nalja.füürer kirjutas:ega ma muidu tänava h1 ei oleks sebind!
ikka selle nats karmima,sinna oleks siis vintsid jne külge ajand!
h1 on läbivus nagu eriti hea ju!
H1 läbivus? Kuskohas? Eesti metsas ja soos? Ta on esimese kahe puu vahel kinni ning esimeses "loigus" klaasideni sees. Ilma proovimata.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
Giosk
tel.56661070