Võistlusauto klassid

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Võistlusauto klassid

Postitus Postitas tai »

Küsimus siis suurele ringile, kas 1 auto tohib olla nii tr1 kui tr2 või kuidas seda probleemi lahendada. Turvapuur sisse ja välja käima saab panna lihtsalt poltliitega ja suurem rehv originaal autole alla keerata ei ole ka probleem. Kuidas aga lahendada ära ülevaatuse jms juriidiline pool, kuna tr2 autol peab olema EAL ülevaatus. Samas lihtsa rookimisega on ta taas tr1. Ehk siis küsimus on see võimalik?
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
boob
Moderator
Postitusi: 2504
Liitunud: T Sept 20, 2005 11:52 pm
Asukoht: Laitse 5013912

Re: Võistlusauto klassid

Postitus Postitas boob »

tai kirjutas:Küsimus siis suurele ringile, kas 1 auto tohib olla nii tr1 kui tr2 või kuidas seda probleemi lahendada. Turvapuur sisse ja välja käima saab panna lihtsalt poltliitega ja suurem rehv originaal autole alla keerata ei ole ka probleem. Kuidas aga lahendada ära ülevaatuse jms juriidiline pool, kuna tr2 autol peab olema EAL ülevaatus. Samas lihtsa rookimisega on ta taas tr1. Ehk siis küsimus on see võimalik?
TR2 nõutav EAL ülevaatus pole ju TR1 keelatud...
Tahad ühe autoga ühel võistlusel sõita TR1 ja teisel TR2? Mulle jääb arusaamatuks, mis sa sellega saavutada tahad?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Igati naljakas küsimus aga mis moodi sa kavatsed tr-2 lubatavat ratast koopasse mahutada ilma vedrustust tõstmata. Teed selle ka easy bolt on? Või sõidad väikse rattaga TR3 rajal?
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17319
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

erik kirjutas:Igati naljakas küsimus aga mis moodi sa kavatsed tr-2 lubatavat ratast koopasse mahutada ilma vedrustust tõstmata. Teed selle ka easy bolt on? Või sõidad väikse rattaga TR3 rajal?
Defender 90 puhul peaks vedru+amort vahetusest piisama, et 35" papu alla mahutada (33" läheb juba tehase vedruga alla). Seega ilmselt sobiv "set" enne võistlust alla ja rajale.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Lihtsalt idee selles, et tahad sõidad mõne sõidu tr2 mõne aga tr1.
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Reaalsuses pole seal nii suurt vahet.Pealegi ei tea sa enne võistluse lõppu,kumb huvitavam on.
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

füürer kirjutas:tahaks ka teada siis et kuhu klassi ma oma h2 jääksin?
Esimesena tulevad pähe Turist ja TR-1 kui pole radikaalselt muudetud seda h2't. Aga kui ei ole muudetud on pigem küsimus et kuhukohta sa taga metsas jääksid. TR-1 puhul panustan esimesele "lombile".
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
füürer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: E Dets 22, 2008 11:52 pm

Postitus Postitas füürer »

kahjuks pole nii edev,et autot pildistada!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw

suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!

hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

füürer kirjutas:kahjuks pole nii edev,et autot pildistada!
aga muidu on 2005a h2 6.0L 237kw

suht ei raatsi teist veel lõhkuda aga pisiku sai külge sellest,et käisin üks nv maal uaz kastikaga puid toomas ja suht lahe oli vallide vahel lasta!

hetkel on tõsine mõte vahetada h2 hoopis H1 vastu ja siis sellega võistelda! aga ei tea asjast suurt midagi. niiet äkki keegi räägib kas tasub jne

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html samast kohast ostetud ja samasugune aasta ja lisad jne!
Minu kui mittevõistleva arvamus on et ei tasu. Ei H1 ega ka H2. Liiga rasked, liiga suured. Soovitan sul parem ära käia ühel kohalikul offroad võistlusel ja siis saad aru "kuskohas minnakse".
Turist ei ole võistlus - seal võid nendega liigelda oma lõbuks ja pisiku süvendamiseks.
Vaata siin foorumis ringi ja siis näed mida inimesed reeglina nii TR-1's kui TR-2's kasutavad. Reeglina on nad võimalikult väikesed mõõtmetelt ja ka kaalult.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
füürer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: E Dets 22, 2008 11:52 pm

Postitus Postitas füürer »

hmm aga luaz? liiga kerge ? seda annaks ju ümber ehitada ? kõrgemaks mingi teine mootor peale jne? tasuks ära w?
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

naudingurikkujad siin tahavad sind ümber rääkida ;)
minu poolest tule mis klassi tahad sellega , rahval lõbu laialt ja aastateks jututeemasid :)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
füürer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: E Dets 22, 2008 11:52 pm

Postitus Postitas füürer »

ega ma muidu tänava h1 ei oleks sebind!
ikka selle nats karmima,sinna oleks siis vintsid jne külge ajand!
h1 on läbivus nagu eriti hea ju!
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

minu meelest ka,kui ikka 4 ratast ringi saad,siis muda lendab ;)
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Kasutaja avatar
trc
Truth, only truth
Postitusi: 1124
Liitunud: P Jaan 22, 2006 3:17 pm
Asukoht: 59°26'5,13"N 24°56'15,08"E
Kontakt:

Postitus Postitas trc »

füürer kirjutas:ega ma muidu tänava h1 ei oleks sebind!
ikka selle nats karmima,sinna oleks siis vintsid jne külge ajand!
h1 on läbivus nagu eriti hea ju!
Tead mis. Nagu mainisin. Käi ära kõigepealt ühel võistlusel. Lähim on Saarekoll. Sõida see oma H2'ga läbi. Siis saad aru. Muidu mul hakkab juba tõesti jääma mulje et keegi teeb halba nalja.
H1 läbivus? Kuskohas? Eesti metsas ja soos? Ta on esimese kahe puu vahel kinni ning esimeses "loigus" klaasideni sees. Ilma proovimata.
allkiri, 255 sümbolit
Giosk
tel.56661070
e.p.
Suhtuge Austusega - Vana Kala
Postitusi: 612
Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
Asukoht: viimsi
Kontakt:

Postitus Postitas e.p. »

no mehel vähemalt tahtmine ja ehk ka jugus maastikule minna mitte ainult tühi jutt 4x4 teemadel ;) :lol: :lol: :lol:
Peeter Eltmaa
viimsi@carstop.ee
5021400
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”