õige valik

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

Ma arvan, et mõistlik on alguses osta samurai ja võistelda sellega vabas või TR1 senikaua kuni masinat ja tahtmist jätkub. Kui huvi kasvab, siis mingi hetk lihtsalt hakata nullist peale TR2 või TR3 ehitama.
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Tegelikult väga hea massin on ka LC 70 3l td mootoriga .
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne .


2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada .
Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html

Lihtsalt minu arvamus.

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
rommi
afroäi
Postitusi: 1931
Liitunud: P Veebr 15, 2004 12:59 am
Asukoht: California

Postitus Postitas rommi »

uputaja kirjutas:Tegelikult väga hea massin on ka LC 70 3l td mootoriga .
Lühike teljevahe , väga vastupidav tehnika , taha lockright ja ette Arb , vints ninale ja põhimõtselt ongi auto valmis ja mingit lisatööd on tunduvalt vähem - a'la vaheta poolasse jne . 2,4l mootor jaksab ka volvo portaale koos 42 rehviga ilusti ringiajada . Natuke ilustreerivat materjali kah. http://www.offroadtarvike.fi/taustatieto.html
Lihtsalt minu arvamus. Andres
noja see volvo portaalidega on kena küll aga käid sellega paar korda üle nipli ning näeb välja nagu tuumaõnnetus. Toruraam on ikka tänapäeva võlusõnaks TR3 klassis ;)
Rommi / near Rubicon with Cherokee XJ '00 Long Arm
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

LC 70 üheks miinuseks on tooriku alghind.
Elu on lill! Võilill...

Ermo "Pikk" Soobik, Märjad Härjad tüürimees/vintsimees, 2008 TR1 5. koht, offroader since 2002
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas enx »

Omas mõttes olen nüüd otsuse teinud. Valik langes suzukile. Sellega seoses on nüüd mõned küsimused tekkinud.
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?

Ette tänades
Kasutaja avatar
tai
unistus TR nullist
Postitusi: 1282
Liitunud: P Veebr 26, 2006 7:56 pm
Asukoht: Pärnu/talin lennujaama juures

Postitus Postitas tai »

Omas mõttes olen nüüd otsuse teinud. Valik langes suzukile. Sellega seoses on nüüd mõned küsimused tekkinud.
1. jimny või sis ikkagi samurai? Kumba eelistada?
2. bensiini või diisel mootor? Jällegi kumba eelistada?
3. manuaal- või automaat kk? Kuidas teeb automaat kk selle suht lahja mootoriga koostööd?
Parim varjant ikka sukidest sasmurai, sest jimny plastik tahab irduda (tr1 kohustuslik) ja kui otsid siis vaata ikka spiraalvedrudega varjante. 8)
Asjadele tuleb lennukalt läheneda
58021221
Kasutaja avatar
enx
True Off Roader!
Postitusi: 1171
Liitunud: K Veebr 20, 2008 7:01 pm
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas enx »

Kas on mingi kindel aasta millal samuraid läksid keerdvedrude peale?
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17317
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

Liigub neid meie turul suht kasinalat.

Üks selline on juhuslikult müügis:
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
Veiko
I know how to fix stuff
Postitusi: 1196
Liitunud: R Sept 02, 2005 6:21 pm
Asukoht: Teel kuhugi...

Postitus Postitas Veiko »

Käisin seda sõbra palvel vaatamas.
Ja mis ma siis leitsin:üks silinder ei tööta esimene arvatavasti küünla kamm,väga korralik väljalaske torukolletor,vahekasti all on pantser,esisilla munakad on kuivad,tagumine stange ja tuled on puudulikud,suhtkoht roostevaba,stabika puksid ees olematud,nelivedu töötas,sidur värske,väga viisakas katuse raam ja seest oli ka korras.

Veiko
+372 5232468

Life is short drive hard.

Ronin off-road-i meeskond
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”