6. leht 7-st

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: E Veebr 24, 2014 7:48 pm
Postitas andrusr
e.p. kirjutas:
Kunagi "Lumetormis" -25 kraadi külma öeldi tehnilises, et teil on lisajahutus paigaldatud. Ma sellepeale, et UAZ-i presentkatuse all hakkab väga külm ja see on tavaline Zigulli soojendus. Ei oldud rahul...selleni olete te tähtsad mehed jõudnud. Jätkame see aasta Turisti Lätis ja loodame parimat.
Lumetorm toimus mälu järgi viimati 2006.a.
Läksid armee aastapäeva tähistamisega liiale? :lol:
Ma rääkisin reeglitest, mis olid...on..ja...jäävad.
Mälu sul ei peta, aga võistlused olid varem kui 2006 ja seega ka reeglid.
Alustasin 2002.
Ära mu erinevate tähtpäevade tähistamisega muret tunne...ikka läheb hästi.

Tervitustega

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: T Veebr 25, 2014 12:32 am
Postitas inseneer
No vägev, eksju. Otsustage ometi siis ruttu ära, tean juppe hakata sebima. See võtab teadupärast kõige rohkem aega. Raha on ju lihtsam leida.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Veebr 26, 2014 4:48 pm
Postitas ainarv
Olen sõitnud ka erinevates klassides(tr2, atv, vaba+ ja tr1) ja ausalt öeldes on hetkel kõige hullema mulje jätnud tr-1. Põhjus lihtne: RADA on enamajolt sama, mis tr-3. Ei ole siin vahet, kus vints asub või kas kuskilt keret lõigatud vms. Reeglid on hetkel ok! Lihtsalt keeruline on selle väikse ja madala autoga sõita rööbastes, kus tr3-edki kõhualust kraabivad ja kinni jäävad...
Tulles vaba+ autost üle tr-1te oli lootus, et läheb natukene lihtsamaks, pole vaja niipalju vintsida, rajad lihtsamad jne aga tegelikkus on hoopis vastupidine...

Seega las reeglid olla, tegelege parem radadega!

Lihtsalt minu kogemus ja arvamus.

Ainar

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: K Veebr 26, 2014 10:22 pm
Postitas Jünger
ainarv kirjutas:Olen sõitnud ka erinevates klassides(tr2, atv, vaba+ ja tr1) ja ausalt öeldes on hetkel kõige hullema mulje jätnud tr-1. Põhjus lihtne: RADA on enamajolt sama, mis tr-3. Ei ole siin vahet, kus vints asub või kas kuskilt keret lõigatud vms. Reeglid on hetkel ok! Lihtsalt keeruline on selle väikse ja madala autoga sõita rööbastes, kus tr3-edki kõhualust kraabivad ja kinni jäävad...
Tulles vaba+ autost üle tr-1te oli lootus, et läheb natukene lihtsamaks, pole vaja niipalju vintsida, rajad lihtsamad jne aga tegelikkus on hoopis vastupidine...

Seega las reeglid olla, tegelege parem radadega!

Lihtsalt minu kogemus ja arvamus.

Ainar
Ma julgen siinkohal natukene sõna võtta. Tr1 rajad ei ole kindlasti mitte nii ülemõistuse rasked. Siinkohal ütlen kohe, et tehke vahet, mis on tr1 ja mis on et-1. Kõige ehedam näide on näiteks eelmise aasta meister. Cherokeega. Poisid, mõelge ka. See kui inimesed ei oska ennem sitta kohta autost välja tulla, olukorda hinnata, ja 70% juhtudest kuiva jalaga mööda sõita, siis see on juba meeskonna viga. Olen ise sõitnud aastaid cheroga tr1. Aastaid sõitnud toyotaga. Tean mis pingutus on sõita cheroga võidu peale. Jutu point on selles, et kui cherokeega, mis on oma olemuselt pereauto, on võimalik tulla tr1 võitjaks, siis ei ole küsimus mitte radades, vaid sõitjates. Vastupidist on väita on lollus.

Äkki oli aasta 2010. Suvesõit. Teine päev. Kolmandas punktis andis esisild saba. Juhi praak. Toyotaga. Sõitsime ülejäänud päeva tagaveoga. Saime päeva tulemuseks 4. koha. Parklas mehed rääkisid et rada oli nii raske ja ei saanud kõike kätte.
Millest me räägime?!



Kaspar Puström

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: T Mär 04, 2014 5:07 pm
Postitas totu
Mingi hääletus ehk abiks? On kujunenud 2 leeri, ühed arvavad, et rajad võiks olla valdavalt sõidetavad ja tulemus kujuneks strareegia, valikute ja hea õnne kombinatsioonist, teised, et auto tehniline võimekus ja sõiduoskus annaks olulise eelise, koos õige margivaliku ja tehniliste reeglite piiripealse tõlgendamisega. Vaadakem oma TR-1d üle ja võrrelgem tehniliste reeglitega ja liikusnõuetega.
PS: kordan isiklikku seisukohta- las reeglid olla, nagu on, kiire vints ei tohiks eelist anda.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: L Apr 26, 2014 8:24 pm
Postitas inseneer
Kas hakkab juba midagi selginema?
Vastik vaikus on antud teemal...

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: P Apr 27, 2014 8:13 am
Postitas AINIONU
Kahtlaselt vaikseks on jah jäänud. See tavaliselt head ei tõota.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: R Sept 19, 2014 10:41 pm
Postitas LauriJ
Sattusin juhuslikult alaliidu lehele ja otsus on vastu võetud 10.09.2014, kehtima hakkab alates 01.01.2015:
3.4.16.1. Võistlussõiduk võib olla varustatud ühe statsionaarse vintsiga. Kasutada on lubatud
vintse mille jõuülekannet käitab maksimaalselt üks elektrimootor. Vints peab asuma eespool
esitelge. Vintsi tõmbejõud peab ületama 1,4 kordselt sõiduki täismassi. Lubatud on kasutada
ainult seeriaviisiliselt toodetud vintse, isevalmistatud vintsimisseadmed on keelatud.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: L Sept 20, 2014 2:56 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Arto kirjutas:
MahviaDeTyrk kirjutas:Kas ja kuidas see igasugu lähinaabritega kooskõlastub ?? - et kas samal ajal ka mujal see punkt sisse tuleb ??
Teeme tööd selle nimel!
Kas see töö on kandnud vilja ??

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: L Sept 20, 2014 4:30 pm
Postitas LauriJ
Väljavõte siis komitee otsusest:
Teema:
1. TR1 klassi autode ümberehitused, vintsi paigutus jne. Tehniliste reeglite täiustamine.
1.1. Vastavalt 4x4 komitee koosolekul 09.01.2014 alustatud teemale vintsi paigutusest TR-1
klassi autodel on komitee kooskõlastanud vastava tehniliste reeglite punkti nii Läti, Leedu
kui ka NEZ Championship tehniliste reeglitega.
1.2. Tehniliste reeglite punkt 3.4.16.1. saab uue sõnastuse:
Võistlussõiduk võib olla varustatud ühe statsionaarse vintsiga. Kasutada on lubatud vintse
mille jõuülekannet käitab maksimaalselt üks elektrimootor. Vints peab asuma eespool
esitelge. Vintsi tõmbejõud peab ületama 1,4 kordselt sõiduki täismassi. Lubatud on kasutada
ainult seeriaviisiliselt toodetud vintse, isevalmistatud vintsimisseadmed on keelatud.
1.3. Vastavalt 4x4 komitee koosolekul 09.01.2014 otsusele jõustub käesolev muudatus alates
01.01.2015.
Sellest ma muidugi ei loe välja, kas see kooskõlastamine tähendab seda, et teistes riikides on nüüd sama reegel või lihtsalt teiste riikide alakomiteed võtsid kooskõlastuse mõttes teadmiseks, et Eestis on nüüd selline reegel.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: E Sept 22, 2014 10:03 am
Postitas Arto
LauriJ kirjutas:Sellest ma muidugi ei loe välja, kas see kooskõlastamine tähendab seda, et teistes riikides on nüüd sama reegel või lihtsalt teiste riikide alakomiteed võtsid kooskõlastuse mõttes teadmiseks, et Eestis on nüüd selline reegel.
Toodud muudatus on juba kirjutatud sisse NEZ Championship TR-1 järgmise aasta tehnilistesse tingimustesse ning nii Läti kui Leedu 4x4 komiteed on lubanud, et reegel saab olema järgmise aasta tehnilistes tingimustes sees.

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: E Sept 22, 2014 12:33 pm
Postitas Jünger
Ehk siis mehhaanilise originaal vintsiga on hüvasti, nagu ma aru saan?!


Kaspar

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: E Sept 22, 2014 2:23 pm
Postitas Arto
Jünger kirjutas:Ehk siis mehhaanilise originaal vintsiga on hüvasti, nagu ma aru saan?!
Toodud teema tõstatati eile ka Antsumäel ning teel tagasi lõunaosariikidest sai siis natuke teemat arutletud ühe tehnilise komisjoni liikmega. Seega on tegemist aruteluga mitte veel ametliku informatsiooniga - täna võistlevate masinate seas pole ühtegi tehases paigaldatud mehhaanilise vintsiga autot.
Hankida sellist masinat siiski on tõenäoliselt võimalik, 40 ja 60 Toyotad isegi võibolla mõningad 75 seeriast, Land Rover II, III seeria jne.
Seega oleks üks võimalik mõttekoht, et kui on ikka tegemist tootja tehase poolse lahendusega siis pöörduda meie tehnilise komisjoni poole, kes sellisel juhul annab eriloa sellise masinaga võistlemiseks.

Selline mõte siis, andke aga teada kes sellist mõtet pooldab kes mitte.

Ühel sõbral oli kunagi Toyota tehasevintsiga, nägi välja umbes selline
5-hzj75-land-cruiser.jpg
5-hzj75-land-cruiser.jpg (44.58 KiB) Vaadatud 9158 korda

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: E Sept 22, 2014 3:28 pm
Postitas Landy
Tehase mehhaanilise vintsiga on toodetud ka palju uuemaid Land Rover-eid (ka Defenderid vähemalt 1998. aastani)
Pildil Eestis olev Land Rover 90 koos originaalse H14 Superwinch-iga
Pilt

Re: TR-1 vints alates 2015

Postitatud: E Sept 22, 2014 9:28 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Kuulge lõpetage ära - kui on nii, siis on nii - igasugune erilubadega asi läheb taas .....