3. leht 6-st

Postitatud: T Nov 30, 2010 10:34 pm
Postitas Landy
1)Antud reeglite projekti aluseks on teksti jälgides võetud olemasolev TR3 reeglistsik (Lihtsam , kui nullist kirjutada). Seega kinlasti sees asju, mis veoktele ei sobi.

2)Turvakaare olemasolu vajalik teie enda ohutuse pärast, sest veoka raam, mootor ja veermik on reeglina kõvasti kaalukam, kui mistahes TR-auto oma ja vajutab ka plekkuudi nigu niuhti pannkoogiks, kui nipple tuleb (näiteks mäest laskudes). Pealgi on veoka sildu kasutvatel TR3-edel turvakaared kohustulikud.

Postitatud: K Dets 01, 2010 1:19 pm
Postitas AsTroSS
See turvakaare nõue võib saada piiravaks faktoriks mõnele kroomi poleerijale, kes tahaks mõnel üritusel oma veokaga osaleda aga ei taha seda ümber ehitada

Lisaks turvakaar ei pruugi eriti seaduslik olla tänavaliikluses oleval veokal...

Postitatud: K Dets 01, 2010 3:09 pm
Postitas saarik
Tere!


Mina kui atraktiivse ala pealtvaataja lisaks möned mötted:

1. Miks te ajate taga seda täismassi nöuet, lisage oma punktidesse miinimumkaal. Täismass on tühimass+kandevöime, milleks teil sportmasinatel kandevöime teema üldse...

2. Rehvidele määrake ka ära max mööt ja laius, lihtne. Siis ei läe teerullide ehitamiseks.

3. Liigendraam on jah pigem traktor, nelikroolimine seevastu lubage vöi laske neil, kel see on, osadel vöistlustel kinni stoperdada, see on hüdro- ja ka mehaanilise roolimise puhul suht lihtne.

4. Pelatvaataja jaoks ei ole vahet kas kast vöi söiduauto kere, atraktiivne on niikuinii, eriti see lätakate porchekoll ntx.
Pange siis söiduauto kerega "veokatele" 500 kg miinimumkaal körgemaks vöi miskit.

5. Turvakaar ( ka kabiini kohal olev kaitse) peaks elementaarne olema, polegi midagi arutada.

6. Max kliirensit ärge ära piirake, selline veokas peaks pea igas poosis TR3-st suuremast august ja kännust läbi ja üle saama...





Lugupidamisega, Janis.

Postitatud: K Dets 01, 2010 3:53 pm
Postitas Landy
Ettepaneku punkt 2 ja punkt 6 on veidi vastuolus, sest kliientsi annab sures osas rehvimõõt. Veidi ka sillakonstruktsioon.

Postitatud: K Dets 01, 2010 9:11 pm
Postitas pikapäkk
Näe siin on huvitavad veokad
http://vezdehody.ru/

Postitatud: K Dets 01, 2010 9:42 pm
Postitas heints
Kohustuslik aeglusti jätaks kõrvale moogid kellel säherdune kang puudu.
Kui lukud on vabad siis keevita või mis iganes.

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:30 am
Postitas gasuzu
Tere

Raja ääres on kolmesort inimesi ;sõitjad koos meeskonnaga,korraldajad ja pealtvaatajad.Mina kui pealtvaataja ,kes veokaid vaatama tuleb tahan näha
neid võimalikult palju. 3 auto pärast ei hakkaks teise eesti otsa sõitma.Osa asju võiks eraldi olla näiteks see
http://www.youtube.com/watch?v=ce_5wlQUicw
,et täita tühimikke sõitude vahel.Traktorid võivad olla päris kiired.T 150
ehitati sõjaväe jaoks need olid kiiremad kui põllumajandus.
Kunagi oli EMV üks T150 mis arendas täis lastiga suurt kiirust,tavaliselt
oli palgi koorem järgi ja ega ta Ikarusest suurt maha ei jäänud.
http://www.autoreview.ru/archive/2005/11/mamont/

http://arkhangelsk.olx.ru/66-iid-40181810
http://autokadabra.ru/tag/%D0%93%D0%90%D0%97%2066/

Postitatud: P Dets 05, 2010 8:20 pm
Postitas helar
Jah.
Mõistlik on ,et võimaliklut palju autosid saaks rajale.
Paljud on kindlasti nõus ,et reeglid oleks võimalikult laadnad kuid tagaksid maksimaalse ohutuse nii võitlejatele kui vaatajatele.
muidu rajal võistlejaid vähe.
Olen Heintsi esimese postitusega nõus .
Olen siiani sisukohal:
turvakaar/puur peab olema kohustuslik.
liigendraam keelatud.
roomik keelatud

muus osas suht pohh-kasvõi reaktiivmootor....

Tänud ka Taile konstruktiivse vestluse eest. Väärt mõtted, oma mätta otsast ei osanudki näha...

Kas istuks veel selle aastanumbri sees veokameestega kokku ja arutaks teemat ?

Postitatud: P Dets 05, 2010 9:53 pm
Postitas AsTroSS
Rootsi posid hullavad selliste masinatega
http://www.youtube.com/watch?v=heICakyN ... rofilepage

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:23 pm
Postitas heints
Tegin esilehel olevasse reeglite plaani parandused.Jätsin välja liigendraami ja lisasin turvakaare.Liigendraami keeld jätab ukse taha traktorid ja harvesterid ja lisab võrdsust.Turvakaare lisamine ei tohiks kellegil tükki küljest võtta ja lisab turvalisust sõitjale.Keegi insener võiks välja pakkuda ka kaare materjali nõuded.
Teeks nii et pange siis veel mõtteid kirja ja kui kõik nõus teen esimesse posti muudatused siis lihtsam jälgida. Eelkõige ootaks arvamusi sõitjatelt ja neilt kes alles plaani peavad kuna pealtvaatajatele meeldiks kindlalt ka tanke ja buldoosereid rajal näha mis pole kuigi reaalne. Kui plaani pidada siis äkki millalgi peale 21 detsembrit?

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:57 pm
Postitas tooland
Kui liigendraam keelatud siis lubada ikkagi nelikroolimist. Rataste katmine keeruline ja kas ongi vajalik. Masina laius võiks olla 2550mm või alla. Kabiin peaks pärinema ikkagi veoautolt. Tegemist ikkagi veoautoga võiks olla pera peal kast või furgoon.( kas või sümboolne). Need minu mõtted. :roll:

Postitatud: P Dets 05, 2010 10:58 pm
Postitas helar
mnjah roortsi poisid....
minumeelest võiks ka taolised tulevikuss veokaklassis startida.
....niikaua kui neil turvapuur on.
http://www.youtube.com/watch?v=FR3W65u5 ... re=related
asja juurde.

turvapuuri toru paksuse nõue peaks kindlasti paigas olema,vastavalt eluskaalule. see peaks ilmselt ületama auto massi mingil määral-
läks segaseks... mõte on see ,et peale korralikku katust saaks pärast võistlust kompanjoonidega koos õlut rüübata.
targemad täpsustage. Palun.
isiklikult peale 21. sobib( va 24 ja Lehtse) Kokkusaamine on primaarne.
Kuidas teistel ? Asukoht on minu jaoks sekundaarne.

Postitatud: E Dets 06, 2010 12:16 am
Postitas heints
Las see 4 roolimine olla lubatud. Iseenesest korraliku ja töötava süsteemi ehitamine pole väga kerge ülessanne ja kui keegi valmis teeb siis on tal väike eelis pööramisel aga samas ka rohkem asju mis ära laguneks.Kui veokasti nõuda peaks see olema vabade mõõtudega ja sümboolne a la paned meeter x meeter kasti taha raamile ja olemas.Aga kas on mõtet?

Postitatud: E Dets 06, 2010 9:34 am
Postitas AsTroSS
Turvakaar võiks siiski olla vabatahtlik.

Mina vaatan oma mätta otsast ja turvakaare paigaldust ei taha kohe kuidagi mõelda oma RAM'ile aga Moogide ja Volvodega tahaks küll vägikaigast vedada.
Suhtlesin ka paar päeva tagsi paari RAM'i omanikuga sellel teemal ja ka neil on huvi mõnel üritusel osaleda, eeldusel et ei ole totaalne mudamülgas kuhu liikurid katuseni ära uputada aga erilisi ümberehitusi (näiteks turvakaar) ei taha nad kohe kindlasti teha ...


Korraliku turvakaare paigaldus nõuab kasti lõhkumist ja raami muutmist, mis ei pruugi eriti seaduslik enam tänavaliikluseks olla ....


Järsku hoopis kaks erinevat klassi:
1. standard
2. unlimited

Postitatud: E Dets 06, 2010 11:18 am
Postitas heints
Vaata kõigepealt nats klapperi veoka videosi ja mõtle sügavalt kas sa ikka tahad oma ilusa autoga sinna tulla? Mina ei tahaks. :D
Või siis punkt et tänavalegaalsetelt tüv ja kindlustust omavatelt autodelt kaart ei nõuta?? Saaksid paljud ka stock moogidega proovima tulla.