On avalik saladus ,et siiski on rajal selliseid autosid mis tegelikult ei mahuks kuidagi tr1 reeglitesse aga sellele vaadatakse millegipärast läbi sõrmede .e.p. kirjutas:pigem ei nõustuta võistlema oma autole vastavas klassis.
TR-1 vints alates 2015
Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
HM Racing Team
Re: TR-1 vints alates 2015
Nii muuseas. Inseneer vahetas aasta tagasi vintsi välja, pani originaali(fairey winch) toyota asemele et kellegil midagi kobiseda ei oleks. Võib-olla olid ka muud tagamaad, pead ei annae.p. kirjutas:Kui vastab reeglitele, siis miks mitte aga kardan, et auto peab kuskilt muuseumist tooma sellisel juhul
Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Täna ei ole probleemiks konkreetselt Inseneri auto vaid järeltulev põlvkond, kes soovib autosid juba selliseks ehitada, et oleks keskvints keresse sobitatud.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Inseneri auto on tehase SVD modifikatsioon ja seal on vintsi ka taha (kasti) paigaldatud.Praks1 kirjutas:Lihtsalt,kui idee välja käia arvab,et sellega kaob Insenerid autolt meh vints,siis ta eksib.
Lihtsalt vints rändab ette (originaal) ja sellega asi lõppeb ning keegi ei võida midagi.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Kristjan, saada palun siis Inseneri auto WIN, lasen Landroveri omamehel Joelil tehasest küsida, mis modifikatsioon jne.
Mõned kuud tagasi käisin ka ise Landroveri tehase muuseumis
Veiko väitel ei ole ühtegi kaasaegsemat defenderit meh vintsiga seda enam kastis, mis mõeldud auto vintsimiseks (mitte heinapakkide) toodetud
Mõned kuud tagasi käisin ka ise Landroveri tehase muuseumis
Veiko väitel ei ole ühtegi kaasaegsemat defenderit meh vintsiga seda enam kastis, mis mõeldud auto vintsimiseks (mitte heinapakkide) toodetud
Re: TR-1 vints alates 2015
Ja siis teemegi nii,et kui keegi uutest järeltulevast põlvkonnast tahaks sarjaga liituda, ajame näpuga reeglites järge.Peedime tühiste ümberehitiste kallal ja oleme edasi mugavas sossus konnatiigis.(Annaks jumal, et keegi midagi ei küsiks, ega paluks põhjendusi ühe või teise reeglipunkti kohta)e.p. kirjutas:Täna ei ole probleemiks konkreetselt Inseneri auto vaid järeltulev põlvkond, kes soovib autosid juba selliseks ehitada, et oleks keskvints keresse sobitatud.
See ei sobi kokku TR1 võistlusklassi ideoloogiaga.
Vabandan kui see pisut küüniline tundub
Re: TR-1 vints alates 2015
,vin kood on nüüd tõsine huumor,venemaal saime isegi vennaga tuttavaks,kes toodab kõiksugu pirkasi,et just sõita venemaal 2,8deffeka mootoriga ja vastaks nõuetele,mis muidu on haruldane.
Kas Arvate, et kooskõlastus on mingi takistus, kui huvi on paberil asju ajada?
Minu jutu mõte on selles, et pole mõtet pilli lõhki ajada, eriti kui järje ajamine läheb mõne automargi puhul suht raskeks, või pea võimatuks/kergesti väänatavaks jne.
Kas Arvate, et kooskõlastus on mingi takistus, kui huvi on paberil asju ajada?
Minu jutu mõte on selles, et pole mõtet pilli lõhki ajada, eriti kui järje ajamine läheb mõne automargi puhul suht raskeks, või pea võimatuks/kergesti väänatavaks jne.
Proto
53951597
53951597
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Sinu rõõmuks Härra Praks, kes oled väga lähedalt seotud ja võistled TR1-s, tegeleme selle asjaga väga tõsiselt ja süviti edaspidi, et ei tekiks arusaama nagu oleks kogu tehniline reeglistik nali ja väänamiseks misiganes suunas
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Nende reeglitega peaks olema nagu kustutite kontrolliga.
Iga mees vaatab ise oma auto üle ja annab hinnangu kas on korras ja vastav nõuetele või mitte.
Aga kui see oleks minu teha siis oleks TR1-s lubatud ainult elektrivints ja 1 tk .
Ühe korra meie lugupeetud AK ja tehniline juba astus sügavasse ämbrisse oma TR2,vaba ja vaba + teemaga.
Teil on selles otsene süü ,et see nii läks .
Proovige seekord seda vältida.
Iga mees vaatab ise oma auto üle ja annab hinnangu kas on korras ja vastav nõuetele või mitte.
Aga kui see oleks minu teha siis oleks TR1-s lubatud ainult elektrivints ja 1 tk .
Ühe korra meie lugupeetud AK ja tehniline juba astus sügavasse ämbrisse oma TR2,vaba ja vaba + teemaga.
Teil on selles otsene süü ,et see nii läks .
Proovige seekord seda vältida.
HM Racing Team
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Muuvi, et sul see saag ka ära ei kulu kuidagi
Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.
Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.
Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Krt kui aus olla siis juba olen mõelnud uue ehitamise pealee.p. kirjutas:Muuvi, et sul see saag ka ära ei kulu kuidagi
Mitu autot oled juba ehitanud ja mitu veel tuleb ... mis eile oli kuld, see täna muld ja nii aina edasi päevast päeva peab ka reeglitega järgi jooksma arengule.
Nii kõvasi mehi pole isegi F1 sarja meeskonnas, kes inimese fantaasiaid ja saavutusi ette oskaks ennustada ja paberile panna.
Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Üks elektrivints olekski mõistlik aga kohe tekkis vaidlus asukoha üle ... ette või taha või muudetava asukohaga või keskele (siis vajalik lisamuudatusi sisse viia ja arvestada, mis see edaspidi kaasa tuua võib)
Nüüd peaks siis TR1 tegema aga sellega on lihtne kuna ringi teha nagunii suurt midagi ei tohi.
Ainult vintsi asukoht on veel lahtine aga küll te selle selgeks vaidlete varsti
HM Racing Team
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Rasmus Himmaga just arutasime seda teemat ja siin on AK küll lootusetult hijaks jäänud.e.p. kirjutas: Täna on vaja tänavaautode klassi areng kollideks ära piirata.
Kellel häid mõtteid, ettepanekuid, mitte nuttu ja vingumist, võiksid sõna võtta.
Kui soovite TR1 kalssi tänavasõiduatosid,siis tuleb teha kas täileik RESET ja TR1 ümber nimetada TR2-ks (et nad ka edaspidi kusagil võistelda saaks) ning TR1 reeglitega nullist alustada või luua nn. TR0, mis ongi tänavasõiduautode klass kus KÕIK (modifikatsionid) keelatud on.
Lihtsam varainat on lubada mõistlikus koguses nodifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 vints alates 2015
Jusi hetk tagasi hakati lubama TR1 mootori vahetust, suva genekate panemist kuhu juhtub ja suvalist arvu jahutusventteLandy kirjutas:Lihtsam varainat on lubada mõistlikus koguses nodifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Isiklikult on mul täitsa ükskõik mitu vintsi on lubatud või millised või kuhu neid panna tohib.
Probleem on tegelikult selles, et mehed kes tahavad võistlema hakata, või on alles sõitma hakanud ehitavad TR1 masinat hullu moodi - no ei ole seda nii hirmsasti vaja - samas klassis saabki sõita normaalselt ka väga tagasihoidliku eelarve ja töömahuga ehitatud masinatega.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: TR-1 vints alates 2015
Lugesin teema läbi ning ei leidnud peale ühe põhjenduse, loodushoid, miks on paha, et TR-1 klassis oleks lubatud ainult esimene vints?
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: TR-1 vints alates 2015
Äkki seletad seda mõtet väheke lahti, ma nimelt ei saa aru mida ja miks peab ümber nimetama?Landy kirjutas:Kui soovite TR-1 klassi tänavasõiduautosid, siis tuleb teha kas täielik RESET ja TR-1 ümber nimetada TR-2-ks (et nad ka edaspidi kusagil võistelda saaks) ning TR-1 reeglitega nullist alustada või luua nn. TR-0, mis ongi tänavasõiduautode klass kus KÕIK (modifikatsioonid) keelatud on.
Lihtsam variant on lubada mõistlikus koguses modifikatsioone ning jätkata olemasolevate autodega.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee