2. leht 4-st

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 5:59 am
Postitas srock
Jünger kirjutas:
e.p. kirjutas:
Nu jah, eks ma siis kerin selle kasvuhoone igaks võistluseks auto külge tagasi ja peaks tehnilises komisjonis JOKK olema
Võid võistelda ka ilma selle "kasvuhooneta" aga vaheseina paigaldada võistluste ajaks ei tohi.

Mäletan väga hästi üleeelmise aasta kukepead, kus marurahuliku Tim pidi saama endale metsakuiva kuuse ladva kuklasse, sest see tuli tagurdades tagaaknast/presendist sisse. Et siis vigased piloodid on paremad?
Aru ma ei saa, mis kuradi eelise see vahesein peaks andma.


Kaspar
Jünger, ma ka ei saa aru :P lisandub ju ainult kaalu juurde. Ehk pädevad selgitavad Eesti keeles ( E.P.) miks ei mahu TR-1 vaid saadad Vabasse mis on EOS surnud klass tänaseks. Ja sa Landy oled ka üks killu vend , krt ma irwasin seda lugedes pool päeva. Krt küll tehke midagi ,et tuleks uusi sõitjaid juurde mitte kohe siin kurikaga nüpeldama. Keegi ei taha ju mänd peas ringi sõita ,või siis nüüd öeldakse pehmekatuse meestele ,et vaata kuhu sa tagurdad ve ???
Tehke seda TR-1 asja mõistuse poolepealt leebemaks. Ma saan aru küll ,et liiga järele anda ka ei saa,siis on peldikud rajal, aga see vahesein ?

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 6:04 am
Postitas srock
ei tea kas plekist turvakardin on keelatud ? :P ok lähen magama ,enam edasi ei joo :D

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 9:10 am
Postitas MahviaDeTyrk
srock kirjutas:ei tea kas plekist turvakardin on keelatud ? :P ok lähen magama ,enam edasi ei joo :D
No koeravõrk kindla peale tohib olla

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 9:35 am
Postitas AINIONU
Jääb mullegi arusaamatuks, mis eelise annab see vahesein teiste võistlejate ees. See sein on puhtalt turvalisuse tõstmiseks, tõesti ei ole huvitatud sellest, et mingi roigas kukalt silitaks. Aga noh, kui ei tohi siis sorry, jääb auto jahil roitmiseks.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 11:11 am
Postitas Arto
AINIONU kirjutas:Jääb mullegi arusaamatuks, mis eelise annab see vahesein teiste võistlejate ees. See sein on puhtalt turvalisuse tõstmiseks, tõesti ei ole huvitatud sellest, et mingi roigas kukalt silitaks. Aga noh, kui ei tohi siis sorry, jääb auto jahil roitmiseks.
Olles ise sõitnud lahtise autoga, kabriolet G-klass siis võin ütelda, et üheks eeliseks ongi just tagurdades suhtumise küsimus. Kas on oluline vaadata mille otsa tagurdad või ei ole.
Tagurdamisi tuleb võistluse käigus ette kümneid kui mitte sadu, kohti kus seda tuleb teha kitsastes tingimustes, puude vahele, puude sisse jne on palju. Kui nüüd üks kodanik vaatab koguaeg, et talle ora kuklasse ei tuleks aga teine tagurdab tuima näoga okste raginal igasse puusse ja võsasse siis tahestahtmata tekib sellest eelis. No näiteks igalt tagurduselt 20 sekundit, ütleme, et selliste tagurdamiste arv on 50, seega saame eeliseks 16-17 minutit. See on kindlasti ainult üks vaatenurk, arvan, et neid on teisigi.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 11:25 am
Postitas Praks1
Selle nähtavuse pärast jätsime ka kulguri lahtiseks ja radika peitsime alla ära,sellisel juhul peaks ta olema julmalt ohtlik auto ja me peaks olema haiglas(pole ka konkreetseid uksi),aga üldiselt kolmemehed vaatavad kuhu nad tagurdavad,kuna enamusel radikad taga :D
Lahtise auto eelis on kõige suurem krossidel,nagu klaper jne,kus on vaja tagurdada ja autosi on rajal palju.

Üldiselt,kui hakkame tuppa tulnud puudest rääkima,siis peaks ka kõik ülejäänud aknad kinni keevitama ja ilmselt sõitma periskoopide ja kaamerate järgi,kuna aeg on näidanud,et pole kohta kust need tuppa ei tule,on ka läbi põhja tulnud ja näiteks auto aju puruks teinud meil :D mitu korda olen näinud läbi esiakna normaalset palgimõõtmetes oksa jne.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 6:49 pm
Postitas Koit
No aga kas seda vaheseina ei saa tugevdatud koeravõrguks nimetada
Siis peaks ju reeglitega kooskõlas olema.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 8:22 pm
Postitas enx
Pakutakse Vitarale ka selliseid soft top-e, peaks ju metallist ka siis igati õigustatud asi olema.
Pole ju vahet, kas kastil on kate peal või mitte, sel juhul.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 9:05 pm
Postitas Grand
Loen neid kommentaare ja mõtlen, mis eelise see sein seal taga küll anda võiks, et teda olla ei tohi. Pole ju mitte midagi kere juures ümber tehtud ega lõigatud. Pigem kaalu lisatud, turvalisus ennekõike.

e.p.

kirjutas:

vatuolus punktide : 3.3.11.1 ja 3.4.2.2


N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.

Kas mitte punkt 3.3.11.1 pole mitte ATV tehniline punkt ja 3.4.2.2 - Võistlussõiduki välimus peab säilima identsena
Ükskõik mis nurgast seda autot vaadata, on see välimus ikka sama nagu ta oli enne seda seina!


Kaidar

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 9:28 pm
Postitas AINIONU
Kõva katuse võib panna aga tugevat tagaseina ei tohi?

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 9:42 pm
Postitas MahviaDeTyrk
Movistar kirjutas:
e.p. kirjutas:N.B. selline ümberehitus ei mahu TR1 reeglitesse. Tegemist juba vabaklassi autoga.
Mida ta seal vabaklassis teeb ?
Pole ju mingit vabaklassi olemas ega tule ka.
e.p. kirjutas:Ringraja sarjas ET1 klass, kus lubatud suuremaid ümberehitusi.
See ei ole isegi sama karikasari ju
Tegemist on hoopis teise spordialaga

Jalgrattur küsib, et kas ta tohib kasutada turvalisuse huvides kiivrit - vastus = jah võid aga siis lähed mootorratastega võidu sõitma

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: E Dets 09, 2013 9:50 pm
Postitas Jünger
Tehnilistes tingimustes ei ole midagi kirjas pehme katuse katuse asendamisest kõva katusega.
Ehk siis, kui härra ei lõika oma katuseplekki kõvakatusega vitara küljest, siis nagu justkui ei võigi paigaldada? Et hakkame võistlustel jonnima: temal on vahesein et kaikaga kuklasse ei saaks ja temal on riffel katus mis ei järgi kere kuju?!
Härrased eal'is - kas teil on uus eesmärk?! Et kui ala edendamine ei tule hästi välja siis hakkame välja suretama?!

Ma ausõna ei saa aru miks keelatakse inimestel ennast kaitsta.
Kõigepealt sonivad oma kiivrite koha pealt, et ei ole piisavalt turvalised ja nüüd kui tahad auto turvaliseks teha, siis ei tohi või mine sõitma sinna klassi, kus sa saad olla alati esimene, uhkes üksinduses.. Ajulage.



Kaspar Puström
Võistelnud aastast 2007, alates 2009 TR1.

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 7:12 am
Postitas Grand
Katusega ma loodan et probleem ei teki, kuna selle me olemegi lõiganud kõvakatusega auto küljest! Tagasein on riffel, mis on paigaldatud orginaal kere külge neetidega, seejuures mitte kuskilt keret lõigatud ega muudetud pole!

Kaidar

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 7:17 am
Postitas Grand
Ostame endale sellise soft-top`i, nagu häära enx näitas, paneme selle sinna plekile peale ja polegi muudatust?

Lugesin tehnilised tingimused läbi ja ei olegi enam sellist punkit, et peaks pehme katuse korral sinna asetama pleki. Meie hakkasime seda ehitama siis kui polnud uued tingimused üleval. Vanades tingimustes oli välja toodud isegi pleki/alumiiniumi paksused! Suhtlesime muidugi sellel teemal ka Veikoga.

Kaidar

Re: Cabriost kõvakatusega auto TR-1.te

Postitatud: T Dets 10, 2013 8:44 am
Postitas e.p.
Tagasein on riffel, mis on paigaldatud orginaal kere külge neetidega, seejuures mitte kuskilt keret lõigatud ega muudetud pole!
Ehk siis olete paigaldanud auto salongi iseehitatud lisaelemendi, mis võib saada kellelegi sõitjatest saatuslikuks, kui peaks juhtuma avarii.
Miks FIA nõuab näiteks turvapuuri väga rangete reeglite järgi tootmist? Ikka ainult võistleja turvalisuse pärast, et avarii korral mõni toru kellelegi kehasse ei tungiks ja suudaks Sind säästa halvimast.

Kui on reeglid valed või ei sobi kellelegi, siis palun tehke muudatusettepanekud ja käituge tehnikasportlastena.
Täna on reeglid sellised võistlemiseks ja neid peab järgima või milleks Teie ise olete need siis kehtestanud?

P.S. Võistlusklassi tehnilised reeglid peaksid olema need, mille järgi võistlusauto ehitamist alustate mitte aianurgas oleva auto järgi endale sobivate reeglite välja mõtlemine.