Teeme ära! VABA+

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: Veiko, erik, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas erik »

Tr1 rada peaks kuulu järgi ikka kraadi võrra lahjem tulema, e. koledamad kohad jäetakse välja.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
jaanusy
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 165
Liitunud: P Aug 28, 2011 5:28 pm

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas jaanusy »

Härrad, ärge kohe lööma tulge.

Vaba+ võib ka kõige viimasena peale lasta kui võisteljad on läinud. Samas kattub suures osas rada TR3 ja TR1 nagu nii. ( nii ka varem olnud)

Idee on tuua tagasi need autod mis olid kaks aastat tagasi stardis kui Urvo Vaba klassi liikuma lükkas, ehk siis autod mis on rasked Vaba jaoks, millega sõidetakse safaril suurte rehvidega. Teeks siis nendele autodele ilma karikasarja punktideta võistluse, kus saaks proovida ja võib olla suudame hiljem jutu käigus teha nendele masinatele klassi.

Ei peaks elama nii, et kui miskit kunagi kirja sai siis nii see peabki jääma, elu meie ümber muutub, muutume ka ja õpime kuulama mitte ainult rääkima.

Tegemist on ainult ideega, garaazis on mul igasuguseid rehve mida alla panna, selles pole probleem, ma pole lihtsalt rahul olemasoleva olukorraga mis on VABA klassis.

Päikest kõigile, muutused toimuvad ainult arutelu teel, palun ärge kohe maga lööge. Eesmärk pole VABA ja TR1 klassi sõitu kuidagi selle VABA+ klassi loomisega segada. Võin ka viimase autona startida.
Kasutaja avatar
RistoRR
Rock Crawler
Postitusi: 890
Liitunud: N Mai 23, 2013 10:07 pm
Asukoht: Viru-Jaagupi/Rakvere
Kontakt:

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas RistoRR »

Need kes safarit sõidavad, ei tule vaba+ sõitma. Ja seda eelkõige kaare/puuri nõude pärast...
Patrol Y60 35'' Silverstone
Bensiiniga võite pintsleid pesta, diislis peitub jõud!
55676422 kui vaja abi vms
Kasutaja avatar
toi
Rock Crawler
Postitusi: 517
Liitunud: R Okt 02, 2009 10:06 am
Asukoht: Tallinn ja Viljandi

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas toi »

Jaanusyl ka tr1 auto millel ei ole puuri. Ju ta peabki silmas neid vanakooli patroleid ja toyotse millega käiakse safaritel. Aga see puuri nõue nullib vist selle idee.
Nissan Patrol Y60 2,8 td
Nissan Patrol 160 3,3 td
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas erik »

Puur on ilmselge liialdus, jutt ikkagi peakaarest ja tugedest, mis võib olla eemaldatav. Sirgalas võiks see oma kaalika huvides ikkagi olemas olla.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas Jünger »

Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1280
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas donalds »

Jünger kirjutas:Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
No ütleme sukad kaaluvad ala 1200 kg minu lc kaalus 1880 kg eks mine sõida nendega siis rabapeal võidu, ilmselgelt saad aru ju mis vahest jutt, lc on võimatu sukat üldse ksukil võita, aind tehnilise ja pildistamise vigade tõttu.
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
Kasutaja avatar
Urvo
ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
Postitusi: 941
Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
Asukoht: Tartu

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas Urvo »

donalds kirjutas:
Jünger kirjutas:Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
No ütleme sukad kaaluvad ala 1200 kg minu lc kaalus 1880 kg eks mine sõida nendega siis rabapeal võidu, ilmselgelt saad aru ju mis vahest jutt, lc on võimatu sukat üldse ksukil võita, aind tehnilise ja pildistamise vigade tõttu.
Ära plära. Toyota sõidab metsavahel igast sukimukist mööda, kui vähegi mees rooli taga on. Probleem on siis, kui rada väga pehmeks läheb, aga mõlemal juhul on omad plussid ja miinused. Seega kindlasti on võimalik vaba klassis toyota konkurentsis olla. Vaata kasvõi Kasesalu tiimi.
Urvo Männama, offroad since 2001.
19' Wrangler Rubicon JL; 82' CJ-8 Scrambler; TR3;
Jünger
unistus piimanäärmetest
Postitusi: 838
Liitunud: N Okt 25, 2007 2:24 pm

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas Jünger »

donalds kirjutas:
Jünger kirjutas:Ja mis on see probleem, millega vaba klassis rahul ei ole? Et1 autod? On ju tõestatud, et kui oled sõidumees, siis ei ole see probleem. Ja seda korduvalt.

Kaspar
No ütleme sukad kaaluvad ala 1200 kg minu lc kaalus 1880 kg eks mine sõida nendega siis rabapeal võidu, ilmselgelt saad aru ju mis vahest jutt, lc on võimatu sukat üldse ksukil võita, aind tehnilise ja pildistamise vigade tõttu.
Nii? Ja kes on sinu vales tooriku valikus süüdi?
1240 kilo kaalus samurai, mis on täiesti auto kujuga ja mitte kuskilt otsast ära lõigutud läti kole. Sisuliselt pane originaal vedrud alla, võta turvapuur ära ja mine tr1. Et1 autod kaalusid 1400 ja edasi...
Pilleri igatipidi tühjaks roogitud lc73 kaalus ligi 2000.
Ma ei saa endiselt aru, milles on probleem?!
Äkki peaksid mõned modifikatsioonid tagasi võtma ja tr1 minema? Ahjaa, ei saa, Enxil on ju ka samurai mis on kerge

Kaspar
Mudane aastast 2005.
Mercedes G; Samurai; Defender 90, Defender 110, CJ-8
"IF IT CARN'T BE FIXED WITH A HAMMER, IT MUST BE AN ELECTRICAL FAULT"
Kasutaja avatar
donalds
True Off Roader!
Postitusi: 1280
Liitunud: R Nov 04, 2005 2:14 pm
Asukoht: tln

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas donalds »

Siis võiks põhimõtteliselt tr3 sama olla, aga pohh, üldiselt, eks te siis sõitke samuraidega, mõne aastapärast ilmselt sõidavadki sukad aind vaba klassi... Aga mis ikka joriseda. Eks lähen ka siis arenema. Ja sukimukist unistama. :x :lol:
Aega läheb aga asja saab...

Donald
58290905
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2776
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas erik »

Aga tegelikult, milles küsimus. LC70 omab ju reaalset turuväärtust, ideaalne masin metsas liikuvale inimesele. Zukid on ka saadaval... kui sa arvad, et hea tulemus jääb auto taha, siis miks siin foorumis uriseda, hops üks müüki ja uue silmarõõmuga garaazi. Aga Sirgalas nüüd küll raske auto taha midagi ei jäänud... ma arvan, et kogemused ja ettevalmistus on ikka märksa suurema tähtsusega.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
helar
I live off from the mud
Postitusi: 2631
Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna Jõesuu

Re: Teeme ära! VABA+

Postitus Postitas helar »

Doonald, analüüsi vabade kaalu ja tulemuste tabelit.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Vasta

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”