VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas STG44 » E Apr 02, 2018 11:12 pm

Võiks kaaluda lisada olemasolevale veoautoklassile nn. standardklass veoautodele.
Kui võrrelda nt 2010 Klaperjahti ja praegust seisu, siis veoautod on tohutult arenenud, samas nad meenutavad välimuselt natuke veoautosid.
Stock 66-ga (suuremad rattad) eriti hetkel ilma ei tee.
Näiteks raam, sillad, kabiin ja mootor võiksid olla originaalid.
See võib tagasi võistlema tuua neid, kellel arendusteks väga aega(raha) pole. Isegi kuulun nende hulka
Terv.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » E Apr 02, 2018 11:37 pm

Kui stock, siis ikka nii nagu tänavale sobib. Number ja ülevaatus ka kohustuslikud. Põhimõtteliselt nagu TR1. Probleemid algavad muidugi sellest, et Ural'il ja Kraz'il näiteks vintsid originaalis taha poole tõmbavad. Või olekski ainult ORIGINAAL GAZ 66 liiga? Kui huvilisi oleks võiks mõnele veel nurgas konutavale vanarauahunnikule elu sisse puhuda. Selleks aastaks ilmselt ei jõuaks siiski. Aga seda ORIGINAALRAUAKLASSI mõtet olen isegi mõelnud.
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2604
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas erik » E Apr 02, 2018 11:51 pm

STG44 kirjutas:Võiks kaaluda lisada olemasolevale veoautoklassile nn. standardklass veoautodele.
Kui võrrelda nt 2010 Klaperjahti ja praegust seisu, siis veoautod on tohutult arenenud, samas nad meenutavad välimuselt natuke veoautosid.
Stock 66-ga (suuremad rattad) eriti hetkel ilma ei tee.
Näiteks raam, sillad, kabiin ja mootor võiksid olla originaalid.
See võib tagasi võistlema tuua neid, kellel arendusteks väga aega(raha) pole. Isegi kuulun nende hulka
Terv.


Miks on vaja alati ilma teha? Eriti veel siis, kui aega ja võimalusi auto ehitamiseks napib. Mis ei või lihtsalt peale tulla, head seltskonda ja üritust nautida?
Nendel, kelle on tahtmist rohkem putitada ja trenni teha, teevad ka "ilma" alati rohkem.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
STG44
Mudder
Postitusi: 53
Liitunud: R Jaan 14, 2005 9:57 am
Asukoht: TARTU

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas STG44 » T Apr 03, 2018 10:07 pm

Ilma tegema - rada läbima. Ilmselgelt jäävad stock ratastega 66, Unimog, Volvo jms rajal hätta.
Veoauto klass on üsna atraktiivne pealtvaatajatele, miks mitte seda arendada ja mitmekesistada.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » T Apr 03, 2018 11:23 pm

Igaüks, kes otse maanteelt rajale keerab ja ringi läbida suudab on kindlasti kaasvõistlejate ja publiku lugupidamise auga välja teeninud :bg
Kui aga mõtet natukese edsi arendada, siis poleks korraldajatel ilmselt väga raske paar linti suuremate mülgaste kõrvalt vedada standardautode jaoks - ülejäänud raja osa võiks olla ühine ja rajal oldaks samaaegselt lihtsalt arvestust peetaks standard- ja spetsiaalklassis eraldi. Olgem ausad, järele aitamata tehase seades veokile on praegused rajad (üle meetri sügavune vesi ja muda) kohati liiga hukatuslikud.
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2604
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas erik » K Apr 04, 2018 11:25 am

Siis pole ju muud vaja, kui asi korraldajale kandikul kätte viia. Et näe, selline punt tahaks ka tulla peale, aga teeme rajal lintidega väikse ümberkorralduse ja kõik peaks ju rahul olema.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Apr 04, 2018 1:09 pm

Aga palju neid tänavalegaalseid veokeid rajale tulemas oleks? Et räägime ju ikka ja ainult offroad ringraja võistlusest mitte orienteerumiest.
Enne kui miskit korraldajatele rääkima hakata peaks nii-öelda kriitiline mass huvilisi koos olema - no mingi viis vähemalt.
Sellise jutu peale, et teate meil siin üks tuleks rajale sellel aastal ja järgmisel aastal võib-olla teine ka - saadaks korraldajana ise ka sellise jutustaja üsna kiirelt sinna kus Neil Armstrong kunagi käinud on.
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
LauriJ
True Off Roader!
Postitusi: 1186
Liitunud: L Okt 02, 2010 10:55 pm
Asukoht: Tartu.

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas LauriJ » K Apr 04, 2018 1:21 pm

Tavaliselt nii ongi. Jutumehed räägivad, et kui täpselt neile üks klass teha, kus nemad võidaksid, tuleks vähemalt 1 auto rajale. :) Sama jutt käib TR3-s ka, et tehke uunikumide klass ning siis tuleks vanad autod rajale. Ei tuleks midagi, võibolla mõni üksik auto mõneks üksikuks võistluseks aga üldiselt on see kellegi helesinine unistus. Pigem teha rajad veidi jõukohasemaks, et räigel kollil pole suurt eelist. Lihtsamad rajad=rohkem terveid autosi=rohkem läbitud ringe=suurem konkurents= pealtvaatajatele vaatemängulisem ja sõitjatele pingelisem. :)
TR3 "ZukMy - #302" , Defender 110, W463 G350, Jeep GC WK2, F15 40d
Estonian Offroad Team facebookis
Kasutaja avatar
võsakunn
Fitting 38"
Postitusi: 212
Liitunud: E Mai 31, 2010 8:37 pm
Asukoht: Tartumaa

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas võsakunn » K Apr 04, 2018 3:13 pm

Usun, et kui väikese (originaal) rattaga võistlus ära proovida, siis tekib ka aeg ja võimalus suurema ratta allakruvimiseks järgnevaks võistluseks :)
Ja kui suurema rattaga ära sõita korra, siis tundub see originaalratas ainult maanteel kulgemiseks sobiv.

Ja sealt edasi läheb kõik juba nõiaväel - lisavõimsus, jahutus, vints jne jne jne.
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 130
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Apr 04, 2018 3:39 pm

LauriJ kirjutas: Lihtsamad rajad=rohkem terveid autosi=rohkem läbitud ringe=suurem konkurents= pealtvaatajatele vaatemängulisem ja sõitjatele pingelisem. :)

Väga palju lihtsamad rajad oleksid ehk lõppkokkuvõttes võistlejate jaoks igavad. Võistluse ajal auku sõites peaks ikka see "nüüd on küll kõik p....s" tunne vähemalt korra tekkima. 2017 aasta radade kohta ei taha mina küll midagi ette heita, olivad päris huvitavad (kolhoosi kollektiiv tänab korraldajaid) :) Kui veoautoga lihtsalt ringi tahaks kihutada, siis vaataks pigem veoautokrossi poole.
Lisaks kindlasti osalejate arv, mis pinget tekitab - alla 10 auto rajal on veits igav, üle kümne läheb juba lõbusaks :D
"Kolhoosi esimees"
56651125

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline