VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

Siia topicusse AINULT asjalik jutt, mis seotud 4x4 võistlusauto tehnilise ettevalmistusega vastavalt kehtivatele FIA, EAL määrustele ja tehnilistele nõuetele. Lahmijad lendavad paraku IDIOT CORNERISSE :( ja modifikatsioone käsitlevad teemad lähevad "Tehnilise" sektsiooni alla.

Moderaatorid: erik, Veiko, Arto, MM, Moderators

Kasutaja avatar
Arto
SuurPäälik
Postitusi: 1165
Liitunud: N Sept 09, 2004 8:45 pm
Asukoht: Viimsi
Kontakt:

VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Arto » K Mai 03, 2017 1:09 pm

Koondame siia kõik mõtted mis tekkisid 2017 reeglite arutelul ning sedakorda võtame heietustele ajalise tähtaja.
2018 VEOK klassi reeglid valmivad hiljemalt 04.09.2017.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , 2017 VABA nr. 503, maasturisõltlane alates 2004
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
eal.4x4.ee
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Aug 16, 2017 12:57 pm

Arto kirjutas:Koondame siia kõik mõtted mis tekkisid 2017 reeglite arutelul ning sedakorda võtame heietustele ajalise tähtaja.
2018 VEOK klassi reeglid valmivad hiljemalt 04.09.2017.


Vikipeedia teab rääkida, et septembrit nimetatakse veel ka nimetustega kanarbikukuu, sügiskuu, pohlakuu, jahikuu (jahihooaja alguse järgi), kaalukuu (saakide kaalumise aja järgi), lõikamisekuu, mihklikuu.
Täpsustavalt eelnevale heietusele tahaksin lisada, et neljanda sügiskuu päevani pole enam väga palju aega jäänud.

Lisaks sellele on kogu MTÜ Mäksa kolhoosi kollektiiv koosviibimistel läbi viidud arutelude käigus toetanud üksmeelselt selliseid ettepanekuid tehniliste reeglite muutmise osas (ettepanekud on kirja pandud vabas vormis):

1. Võistlussõiduki mass peab olema üle 3500 kg.

2. Raami lühendamine telgede vahelt on keelatud.

3. Need autod, mis on osalenud 2016-2017 vähemalt ühel võistlusel ning ei vasta uutele tehnilistele reeglitele saavad osaleda võistlustel aastani 2019 ( 2017 kehtinud reeglite alusel).

4. VEOK klassi tehnilised reeglid kehtestatakse viieks aastaks.
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4174
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas MahviaDeTyrk » K Aug 16, 2017 6:22 pm

Ural 6x6 kirjutas:1. Võistlussõiduki mass peab olema üle 3500 kg.


Igal asjal peaks olema ka mingi põhjendus
Seega miks 3500 kg kui nt. Mog ja Gaz-66 on originaalis kergemad ?
Auto minimaalkaal koos ohutusvarustusega autokrossis: GAZ 51/52 2000 kg,GAZ-53 2200 kg - Miks peaks offroad veoautode kaal pea poole suurem olema ?
2500 kg = mõistan
tartuoffroad.ee
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » K Aug 16, 2017 9:10 pm

MahviaDeTyrk kirjutas:
Ural 6x6 kirjutas:1. Võistlussõiduki mass peab olema üle 3500 kg.


Igal asjal peaks olema ka mingi põhjendus
Seega miks 3500 kg kui nt. Mog ja Gaz-66 on originaalis kergemad ?
Auto minimaalkaal koos ohutusvarustusega autokrossis: GAZ 51/52 2000 kg,GAZ-53 2200 kg - Miks peaks offroad veoautode kaal pea poole suurem olema ?
2500 kg = mõistan


See on kolhoosi liikmete poolne nägemus asjast, kes tahaksid ehitada ja rajal näha suuri veoautosid. Kui minimaalseks kaaluks jäetakse 2000 kg, siis IFA ja Sisu A45 meestel pole selles klassis midagi teha. Kui enamus soovib ehitada veoautodest niiöelda ET3 autosid, siis eks me leiame endale mingil ajal teised väljakutsed. Saame ka aru sellest, kui näiteks võistluste korraldajad ütlevad, et üle 5 või 10 tonni kaaluvaid autosid rajale ei lasta kuna lõhuvad rada liiga palju või, et pole selliseid ankruid rajal, mis sellise kaaluga auto vintsi tõmbejõule vastu suudaks pidada. Kuna siin on see koht, kus ühel hetkel peaks selguma millises suunas VEOK klass liigub, siis sellised on meie ettepanekud ja neid on võimalik kas arvestada või mitte arvestada.

Et mitte lihtsalt tühja koha pealt midagi arvama hakata lugesin ka natuke teiste 4x4 ringraja võistlusklasside reegleid. ET2:
3.4.1.1. Sellesse klassi kuuluvad seeriaviisiliselt toodetud maasturid rattavalemiga 4×4 ja originaalsed autod, mis vastavad antud klassi tehnilistele tingimustele. Minimaalne valmistatud autode arv ei ole määrav.
3.4.4.1. Auto võistlusmass ei tohi ületada 3500 kg.
2500 kg kaaluv offroad veoauto saab sõita ET2 klassis. Või olen ma millestki valesti aru saanud? Lisaks on näha olnud, et selles klassis kasutatakse ka veoautode portaalsildasid.
Viimati muutis Ural 6x6, N Aug 17, 2017 2:07 am, muudetud 1 kord kokku.
"Kolhoosi esimees"
56651125
Kasutaja avatar
Praks1
I live off from the mud
Postitusi: 2130
Liitunud: P Juun 21, 2009 8:47 pm

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Praks1 » K Aug 16, 2017 11:14 pm

Minuarust põhiline asi mida 100% nõuda on turvapuur ja korralik,mitte torupõlvedest ja slakiga kokkuõmmeldud butafooria.
Küsimus on,et kuidas seda nõuda torsoonraamil?
TR-3
53951597
Kasutaja avatar
Ural 6x6
Mudder
Postitusi: 51
Liitunud: N Jaan 03, 2013 9:43 am
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: VEOK klassi reeglid 2018 hooajal

PostitusPostitas Ural 6x6 » N Aug 17, 2017 1:26 am

Praks1 kirjutas:Minuarust põhiline asi mida 100% nõuda on turvapuur ja korralik,mitte torupõlvedest ja slakiga kokkuõmmeldud butafooria.
Küsimus on,et kuidas seda nõuda torsoonraamil?


ET1 ja ET2 klassides on kõvakatusega autodel nõutud turvakaar, kui meeskond on kaheliikmeline. Veokatele kärataks siis kohe täie rauaga turvapuuri kohustuse? Kas sellise ettepanekuga ei keerata vinti pisut üle?
"Kolhoosi esimees"
56651125

Mine “4x4 võistlusauto ettevalmistus”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline