Hoiame kokku
Moderaator: Moderators
Leidsin ühest foorumist ilmselt parima seletuse asjale
Sellest tabletist on jahutud pikalt foorumites. Üks arvamus on see, et kuna tabletikuhi võtab bensupaagis ruumi, siis saab tablettide ruumala võrra vähem benssu paaki kallata, seega jääb sõitjale mulje, et benssu kulub nüüd vähem.
Sellest tabletist on jahutud pikalt foorumites. Üks arvamus on see, et kuna tabletikuhi võtab bensupaagis ruumi, siis saab tablettide ruumala võrra vähem benssu paaki kallata, seega jääb sõitjale mulje, et benssu kulub nüüd vähem.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4474
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Kui enne neid tablette auto töötas normaalselt, siis pärast seda jama, läheb katki. Ammu teada-tuntud nähtus.
Paluks ära seletada, kuidas antud toode oskab kütuse omadusi parandada, teadmata mis antud kütusel viga on?
Kas tõesti on kütust testivad laborid maha visatud raha, kuna üks tablett suudab ära arvata, millist komponenti on bensiinil vajaka?
Kui selle tableti arendus on võtnud aastaid NASA laborites aega, ei tohiks olla mingi probleem suhteliselt odavat dünostendi kasutades selgeks teha, palju tegelikult juurde annab. Aeg-ajalt on AutoBILD näiteks korraldanud diislituuningu kiipide teste. Äkki testivad siis selle imelisandi ka ära?
Paluks ära seletada, kuidas antud toode oskab kütuse omadusi parandada, teadmata mis antud kütusel viga on?
Kas tõesti on kütust testivad laborid maha visatud raha, kuna üks tablett suudab ära arvata, millist komponenti on bensiinil vajaka?
Kui selle tableti arendus on võtnud aastaid NASA laborites aega, ei tohiks olla mingi probleem suhteliselt odavat dünostendi kasutades selgeks teha, palju tegelikult juurde annab. Aeg-ajalt on AutoBILD näiteks korraldanud diislituuningu kiipide teste. Äkki testivad siis selle imelisandi ka ära?
Meil firmas rekkaid kül,tule paku testiks tasuta ja kui 5-10 paaki kütust sõidetud ja asi ennast tõesti õigustab siis arvan,et peremees oleks kindlasti asjast huvitatud,kuigi ma puutun igapäevaselt rekkameestega kokku ja kuulen kuidas arutatakse kütuse võimalikust kokkuhoiust siis peale kiiruse 80-85 km/h pole ma veel midagi kuulnud.
Muidugi ainult sellisel juhul,et keegi karanteerib,et selle mistahes lisandi tõttu mingeid kahjustusi autole ei teki.
Muidugi ainult sellisel juhul,et keegi karanteerib,et selle mistahes lisandi tõttu mingeid kahjustusi autole ei teki.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Autod on sõitmiseks mitte ...
- keelutsoon
- SUURED asjad
- Postitusi: 446
- Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
- Asukoht: Tln-Tartu vahel
- Kontakt:
nende surrogaatide asemel võiks ka tegeleda reaalse kokkuhoiuga...
asi, mille tegin reede õhtul selgeks ühele poemüüjale...
kui olin ostnud ümmarguselt 2K eegi eest õlut.
tema küsis, kas mingi suur üritus tulemas.
seletasin, et teps mitte -
raske aeg, tuleb kokku hoida -
ei saa ju kogu aeg poes õlle järel käia -
kütust tuleb kokku hoida!
asi, mille tegin reede õhtul selgeks ühele poemüüjale...
kui olin ostnud ümmarguselt 2K eegi eest õlut.
tema küsis, kas mingi suur üritus tulemas.
seletasin, et teps mitte -
raske aeg, tuleb kokku hoida -
ei saa ju kogu aeg poes õlle järel käia -
kütust tuleb kokku hoida!
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Re: Hoiame kokku
7-14% kütusesäästuPlayForReal kirjutas:Tervitus.
Mind pani siia registreeruma ja kirjutama STOP! saade Kanal 3-s. On hea näha et 4x4 on abiks kui satud oma võimeid üle hindama või kui lihtsalt maa kaob rataste alt. Eks seda ole ka endal ette tulnud, et sõprade ja vintside abi on vaja läinud, aga...
Tegelikult tulin lugema foorumit, kui STOP! saates oli juttu kuludest, mis päästeoperatsiooni käigus paratamatult tekivad. Kuna firmade nõustamine kütuse säästmisel on olnud mu töiseks tegevuseks juba 3 aastat, siis tahtsin näha kui paljud 4x4 kasutajad seda toodet juba kasutavad. Eeldasin, et suhteliselt januste autoomanikena peaks see teema juba olema siin hästi kajastatud.
Kui aga olin enamus foorume valdkondade viimase aasta postitusi läbi lugenud, siis ei leidnud ühtegi kommentaari ega viidet MPG tehnoloogiale.
Seega, soovitan kõigil teemaga tutvuda.
Tehnoloogia, ehk siis tegelikult toode on välja töötanud NASA ja seda algselt raketikütuse kiirendajana. Kuid alles viimase 3 aasta jooksul, kui kütuse hinnad ka USA-s hakkasid jõudsalt kasvama, hakati seda siseturu tarbeks pakkuma. Tänu olulisele kütuse säästule ja firma enda poolt juurutatud turustusele tarnitakse toodet praktiliselt kõikidesse maailma riikidesse. Põhjus on lihtne. Firma garanteerib 7 - 14% kütuse säästu kõikidel sisepõlemismootorit kasutavatel seadmetel. Oluliseks plussiks on ka 10 - 15% kasvav mootori võimsus, keskmiselt 5- 6 korda puhtamad heitgaasid ja mootori väiksem kulumine (kuna silindritesse ei teki enam süsiniku jääke). Praktikas jääb kütuse sääst 10 - 15% vahele ja see on 3- 5 korda rohkem säästu kui maksab toode ise.
Tean et tuleb palju küsimusi, kuid olen nõus kõigile vastama.
Aga enne vaata siit:
http://carstop.ffivideo.com/
Säästame oma rahakotti ja keskkonda.
Avo.
10-15% jõukasv
5-6 korda puhtaamad heitgaasid
Oled sa nagu ikka aru saanud, kuidas mootor töötab ja mida need numbrid üldse tähendavad?
Kui mu Jaguar tarbib keskeltläbi 16L sajale, siis sa tahad öelda et viid küttekulu 2.24L alla?
Kui mu Jaguar toodab 291kw, siis sa tahad öelda, et ta hakkab tootma 43.65kw rohkem?
Ja kui ta toodab 314g/km peale CO gaase, siis selle viid oma imetootega 52g peale per kilomeeter, mis on allapoole igasuguste hübriidmasinate saastet.
Oeh, kuule saad ju ise ka aru, et see toote karbil olev tekst on paras pask. Mine müü midagi muud, teeksid inimkonnale suure teene, kui seda paska edasi levitades.
+372 5028488
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5138
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Palun konkreetset viidet TTÜ poolt läbi viidud testile ja tulemustele.
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud.
Kui kumbagi ei tule, siis on see veel üheks kinnituseks, et tegemist on täieliku blufiga.
Kui tuleb, siis uurime juba täpsemalt
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud.
Kui kumbagi ei tule, siis on see veel üheks kinnituseks, et tegemist on täieliku blufiga.
Kui tuleb, siis uurime juba täpsemalt
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kunagi ülikoolis arvutasime erinevate muutujatega (ausalt öeldes praegu ei tule meeldegi mis need olid) auto mootori kütuse kulu vähendamise võimalusi. Teoreetiline lõpptulemus numbrites oli selline, et mootor mitte ei kuluta kütet vaid võib seda ise lausa juurde toota. Eks teemaalgataja numbrid ongi selliste teoreetiliste arvutuste tulemus. Usun, et kõik arukad inimesed on mõistnud, et pole imerohtu kaalust alla saada, pole imerohtu, et rikkaks saada, kõik on tegelikult saavutatav vaid tööga. Sama on kütusekulu, võimsuse jne. Nende numbrite saavutamiseks ei ole imerohtu, vaid mõistus ja töö.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Mina puutusin MPG-kapslitega kokku umbes aasta eest. Et mitte täiesti tühjalt kohalt plära ajada, otsustasin oma kulud kanda (ärge arvake, et teile neid kapsleid prooviiseks tasuta antakse) ja umbes viiesaja krooni eest ostsin ühe lehetäie. Katsetasin kahel autol: 2,5-liitrise mootoriga Ford Cougaril ja 4-liitrisel Cherokeel. Enne "tablettide peale minekut" tegin mõlema autoga mõned kontrollsõidud, et aktuaalne kütusekulu võimalikult täpselt ära määrata. Üritasin katse käigus ka võimalikult sarnaseid marsruute valida. Samuti mõõtsin kütusekulu mõnd aega pärast "tabletivõtmise" lõppu.
Tulemus? Kui tablett kütusekulu mõjutab, siis nii vähe (alla 0,5 l/100 km), et minu ebatäpne metoodika ei näita seda kuidagi välja. (Ma saan oma sõidustiili muutmisega täiesti nähtava kokkuhoiu, olgu öeldud .)
Niipalju tegin kindlaks, et tablett bensiinis vähemalt lahustub (ja vees mitte), seega ei jää paaki kõlkuma.
Aga tol aastatagusel vestlusel levitajaga sain kiiresti selgeks tema tegevuse mõtte. Käimas on järjekordne püramiid-turunduse värk, kus võidavad need, kes varem pumba juures. Iga levitaja saab endale värvata uusi "alluvaid", teenides nende pealt teatud summa. Ja värvatu peab kohustuslikus korras ostma üsna kopsaka "stardipaketi" tablette. Mis tagab püramiidi ülemistele kihtidele sissetuleku.
Nii lihtne ongi.
Tulemus? Kui tablett kütusekulu mõjutab, siis nii vähe (alla 0,5 l/100 km), et minu ebatäpne metoodika ei näita seda kuidagi välja. (Ma saan oma sõidustiili muutmisega täiesti nähtava kokkuhoiu, olgu öeldud .)
Niipalju tegin kindlaks, et tablett bensiinis vähemalt lahustub (ja vees mitte), seega ei jää paaki kõlkuma.
Aga tol aastatagusel vestlusel levitajaga sain kiiresti selgeks tema tegevuse mõtte. Käimas on järjekordne püramiid-turunduse värk, kus võidavad need, kes varem pumba juures. Iga levitaja saab endale värvata uusi "alluvaid", teenides nende pealt teatud summa. Ja värvatu peab kohustuslikus korras ostma üsna kopsaka "stardipaketi" tablette. Mis tagab püramiidi ülemistele kihtidele sissetuleku.
Nii lihtne ongi.
1991 Jeep Cherokee 4.0 Ltd
[quote="tarmo"]Palun konkreetset viidet TTÜ poolt läbi viidud testile ja tulemustele.
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud
leisin skeptik.ee lehelt su küsimusele vastuse,sa pole esimene kes selle vastu huvi tunneb
Sa soovisid TTÜ proffesori nime. Vot ei saa sulle ega kellelegi teisele seda öelda, kuna mina ega keegi teine ei taha, et seda toredat vanahärrat hakkaksid sinusugused negatiivsust täis skeptikud hommikust õhtuni tüütama. Tal on oma töö teha ja ta ei ole sunnitud millegi taolisega tegelema. Ka seda tahan sulle Martin Vällik öelda, et miks pole testid avalikkuses kõigile kättesaadavad. See testi tegemine maksis üpris paljude inimeste jaoks päris palju raha. Need FFi äri tegijad, kes testi eest raha maksid, neil on ka ainuõigus seda ainult paberi kujul kasutada. Need kes pole raha maksnud, mis õigus oleks neil seda kasutada. Loodan, et see on arusaadav, kuigi kahtlen, et skeptik tahab ja saab sellest infost aru
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud
leisin skeptik.ee lehelt su küsimusele vastuse,sa pole esimene kes selle vastu huvi tunneb
Sa soovisid TTÜ proffesori nime. Vot ei saa sulle ega kellelegi teisele seda öelda, kuna mina ega keegi teine ei taha, et seda toredat vanahärrat hakkaksid sinusugused negatiivsust täis skeptikud hommikust õhtuni tüütama. Tal on oma töö teha ja ta ei ole sunnitud millegi taolisega tegelema. Ka seda tahan sulle Martin Vällik öelda, et miks pole testid avalikkuses kõigile kättesaadavad. See testi tegemine maksis üpris paljude inimeste jaoks päris palju raha. Need FFi äri tegijad, kes testi eest raha maksid, neil on ka ainuõigus seda ainult paberi kujul kasutada. Need kes pole raha maksnud, mis õigus oleks neil seda kasutada. Loodan, et see on arusaadav, kuigi kahtlen, et skeptik tahab ja saab sellest infost aru
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
ma ka seda juttu kuulnud kui üritati mind nõusse rääkida: oo meil on vägevad testid aga maksid roppu raha ja autoriõiguste ja muu arusaamatu jura pärast ei saa me neid sulle näidataheints kirjutas:tarmo kirjutas:Palun konkreetset viidet TTÜ poolt läbi viidud testile ja tulemustele.
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud
leisin skeptik.ee lehelt su küsimusele vastuse,sa pole esimene kes selle vastu huvi tunneb
Sa soovisid TTÜ proffesori nime. /.../ et skeptik tahab ja saab sellest infost aru
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13719&highlight= Eks ta järjekordne õhu müük ole.Mulle küll on selgeks saanud,et kokku hoiab sõidumaneeri ,õli, mootori korrasoleku ja reguleerimise täpsuse pealt. Kui oleks vähemalt keegi kes on katsetanud neid ime pillereid ja suudaks näiteid tuua siis võiks sellel teemal edasi nämmutada.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 163
- Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
- Asukoht: Keskel
- Kontakt:
Samas on tehtud nende kapslite kohta veel üks "uuring", kus tuvastati ka kütuse kokkuhoiu põhjus - nimelt on tegemist psühholoogilise efektiga. Kasutades kapsleid hakkad alateadlikult ökonoomsemalt sõitma ja siis avastadki, et ongi kütusekulu vähenenud.
Uuringul allikat ei ole, puhas linnalegend tegelikult ja kehtib ka teiste selliste lisandite puhul.
Uuringul allikat ei ole, puhas linnalegend tegelikult ja kehtib ka teiste selliste lisandite puhul.