Hoiame kokku

Kui sa siia sattuda tahad siis mõtle midagi uut välja.
Need küsimused ei eruta enam.

Küsimustele vastab Armeenia Raadio

Moderaator: Moderators

igiliikur
Rock Crawler
Postitusi: 675
Liitunud: P Dets 16, 2007 4:01 pm
Asukoht: Võru

Postitus Postitas igiliikur »

Leidsin ühest foorumist ilmselt parima seletuse asjale :D :D :D

Sellest tabletist on jahutud pikalt foorumites. Üks arvamus on see, et kuna tabletikuhi võtab bensupaagis ruumi, siis saab tablettide ruumala võrra vähem benssu paaki kallata, seega jääb sõitjale mulje, et benssu kulub nüüd vähem.
Exid:Frontera´95, Blazer´97,Ranger´03,Pajero´93,Galloper´98,Ranger´08, XC90´03
Hetkel Isuzu Trooper ja RX400h
Kasutaja avatar
MahviaDeTyrk
I live off from the mud
Postitusi: 4474
Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
Kontakt:

Postitus Postitas MahviaDeTyrk »

Ehhh

Inimkonna suurim leiustis on õlu
Rattal ei ole kah viga - aga ratas voblaga ei ole ikka see :roll:
Nii kõhtu kui ka paaki pange ikka vedelkütust mitte tablesid

Türk ei kannata narko reklaame siin foorumis :evil:
tartuoffroad.ee
5581340
tiitv
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 118
Liitunud: L Okt 27, 2007 11:28 am

Postitus Postitas tiitv »

Kui enne neid tablette auto töötas normaalselt, siis pärast seda jama, läheb katki. Ammu teada-tuntud nähtus.

Paluks ära seletada, kuidas antud toode oskab kütuse omadusi parandada, teadmata mis antud kütusel viga on?

Kas tõesti on kütust testivad laborid maha visatud raha, kuna üks tablett suudab ära arvata, millist komponenti on bensiinil vajaka?

Kui selle tableti arendus on võtnud aastaid NASA laborites aega, ei tohiks olla mingi probleem suhteliselt odavat dünostendi kasutades selgeks teha, palju tegelikult juurde annab. Aeg-ajalt on AutoBILD näiteks korraldanud diislituuningu kiipide teste. Äkki testivad siis selle imelisandi ka ära?
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Onu Tühjatähja Tootmiskoondis uuuuuuuu . Kus sa oled , lubasid ju meie küsimustele vastata.


Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
toits1973
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 110
Liitunud: L Nov 29, 2008 4:17 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas toits1973 »

Meil firmas rekkaid kül,tule paku testiks tasuta ja kui 5-10 paaki kütust sõidetud ja asi ennast tõesti õigustab siis arvan,et peremees oleks kindlasti asjast huvitatud,kuigi ma puutun igapäevaselt rekkameestega kokku ja kuulen kuidas arutatakse kütuse võimalikust kokkuhoiust siis peale kiiruse 80-85 km/h pole ma veel midagi kuulnud.
Muidugi ainult sellisel juhul,et keegi karanteerib,et selle mistahes lisandi tõttu mingeid kahjustusi autole ei teki.
---------------------------------
Autod on sõitmiseks mitte ...
Kasutaja avatar
keelutsoon
SUURED asjad
Postitusi: 446
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:28 pm
Asukoht: Tln-Tartu vahel
Kontakt:

Postitus Postitas keelutsoon »

nende surrogaatide asemel võiks ka tegeleda reaalse kokkuhoiuga...

asi, mille tegin reede õhtul selgeks ühele poemüüjale...
kui olin ostnud ümmarguselt 2K eegi eest õlut.
tema küsis, kas mingi suur üritus tulemas.
seletasin, et teps mitte -
raske aeg, tuleb kokku hoida -
ei saa ju kogu aeg poes õlle järel käia -
kütust tuleb kokku hoida!
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Re: Hoiame kokku

Postitus Postitas jr »

PlayForReal kirjutas:Tervitus.

Mind pani siia registreeruma ja kirjutama STOP! saade Kanal 3-s. On hea näha et 4x4 on abiks kui satud oma võimeid üle hindama või kui lihtsalt maa kaob rataste alt. Eks seda ole ka endal ette tulnud, et sõprade ja vintside abi on vaja läinud, aga...
Tegelikult tulin lugema foorumit, kui STOP! saates oli juttu kuludest, mis päästeoperatsiooni käigus paratamatult tekivad. Kuna firmade nõustamine kütuse säästmisel on olnud mu töiseks tegevuseks juba 3 aastat, siis tahtsin näha kui paljud 4x4 kasutajad seda toodet juba kasutavad. Eeldasin, et suhteliselt januste autoomanikena peaks see teema juba olema siin hästi kajastatud.
Kui aga olin enamus foorume valdkondade viimase aasta postitusi läbi lugenud, siis ei leidnud ühtegi kommentaari ega viidet MPG tehnoloogiale.
Seega, soovitan kõigil teemaga tutvuda.
Tehnoloogia, ehk siis tegelikult toode on välja töötanud NASA ja seda algselt raketikütuse kiirendajana. Kuid alles viimase 3 aasta jooksul, kui kütuse hinnad ka USA-s hakkasid jõudsalt kasvama, hakati seda siseturu tarbeks pakkuma. Tänu olulisele kütuse säästule ja firma enda poolt juurutatud turustusele tarnitakse toodet praktiliselt kõikidesse maailma riikidesse. Põhjus on lihtne. Firma garanteerib 7 - 14% kütuse säästu kõikidel sisepõlemismootorit kasutavatel seadmetel. Oluliseks plussiks on ka 10 - 15% kasvav mootori võimsus, keskmiselt 5- 6 korda puhtamad heitgaasid ja mootori väiksem kulumine (kuna silindritesse ei teki enam süsiniku jääke). Praktikas jääb kütuse sääst 10 - 15% vahele ja see on 3- 5 korda rohkem säästu kui maksab toode ise.
Tean et tuleb palju küsimusi, kuid olen nõus kõigile vastama.
Aga enne vaata siit:
http://carstop.ffivideo.com/

Säästame oma rahakotti ja keskkonda.
Avo.
7-14% kütusesäästu
10-15% jõukasv
5-6 korda puhtaamad heitgaasid

Oled sa nagu ikka aru saanud, kuidas mootor töötab ja mida need numbrid üldse tähendavad?

Kui mu Jaguar tarbib keskeltläbi 16L sajale, siis sa tahad öelda et viid küttekulu 2.24L alla?
Kui mu Jaguar toodab 291kw, siis sa tahad öelda, et ta hakkab tootma 43.65kw rohkem?
Ja kui ta toodab 314g/km peale CO gaase, siis selle viid oma imetootega 52g peale per kilomeeter, mis on allapoole igasuguste hübriidmasinate saastet.

Oeh, kuule saad ju ise ka aru, et see toote karbil olev tekst on paras pask. Mine müü midagi muud, teeksid inimkonnale suure teene, kui seda paska edasi levitades.
+372 5028488
Kasutaja avatar
tarmo
I live off from the mud
Postitusi: 5138
Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas tarmo »

Palun konkreetset viidet TTÜ poolt läbi viidud testile ja tulemustele.
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud.

Kui kumbagi ei tule, siis on see veel üheks kinnituseks, et tegemist on täieliku blufiga.
Kui tuleb, siis uurime juba täpsemalt :roll:
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Postitus Postitas Marlai »

Kunagi ülikoolis arvutasime erinevate muutujatega (ausalt öeldes praegu ei tule meeldegi mis need olid) auto mootori kütuse kulu vähendamise võimalusi. Teoreetiline lõpptulemus numbrites oli selline, et mootor mitte ei kuluta kütet vaid võib seda ise lausa juurde toota. Eks teemaalgataja numbrid ongi selliste teoreetiliste arvutuste tulemus. Usun, et kõik arukad inimesed on mõistnud, et pole imerohtu kaalust alla saada, pole imerohtu, et rikkaks saada, kõik on tegelikult saavutatav vaid tööga. Sama on kütusekulu, võimsuse jne. Nende numbrite saavutamiseks ei ole imerohtu, vaid mõistus ja töö.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
olevtoom
Off Roader Wannabe
Postitusi: 29
Liitunud: K Nov 28, 2007 7:37 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas olevtoom »

Mina puutusin MPG-kapslitega kokku umbes aasta eest. Et mitte täiesti tühjalt kohalt plära ajada, otsustasin oma kulud kanda (ärge arvake, et teile neid kapsleid prooviiseks tasuta antakse) ja umbes viiesaja krooni eest ostsin ühe lehetäie. Katsetasin kahel autol: 2,5-liitrise mootoriga Ford Cougaril ja 4-liitrisel Cherokeel. Enne "tablettide peale minekut" tegin mõlema autoga mõned kontrollsõidud, et aktuaalne kütusekulu võimalikult täpselt ära määrata. Üritasin katse käigus ka võimalikult sarnaseid marsruute valida. Samuti mõõtsin kütusekulu mõnd aega pärast "tabletivõtmise" lõppu.

Tulemus? Kui tablett kütusekulu mõjutab, siis nii vähe (alla 0,5 l/100 km), et minu ebatäpne metoodika ei näita seda kuidagi välja. (Ma saan oma sõidustiili muutmisega täiesti nähtava kokkuhoiu, olgu öeldud ;).)
Niipalju tegin kindlaks, et tablett bensiinis vähemalt lahustub (ja vees mitte), seega ei jää paaki kõlkuma.

Aga tol aastatagusel vestlusel levitajaga sain kiiresti selgeks tema tegevuse mõtte. Käimas on järjekordne püramiid-turunduse värk, kus võidavad need, kes varem pumba juures. Iga levitaja saab endale värvata uusi "alluvaid", teenides nende pealt teatud summa. Ja värvatu peab kohustuslikus korras ostma üsna kopsaka "stardipaketi" tablette. Mis tagab püramiidi ülemistele kihtidele sissetuleku.

Nii lihtne ongi.
1991 Jeep Cherokee 4.0 Ltd
Kasutaja avatar
heints
True Off Roader!
Postitusi: 1226
Liitunud: E Mär 17, 2008 10:11 pm
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas heints »

[quote="tarmo"]Palun konkreetset viidet TTÜ poolt läbi viidud testile ja tulemustele.
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud


leisin skeptik.ee lehelt su küsimusele vastuse,sa pole esimene kes selle vastu huvi tunneb

Sa soovisid TTÜ proffesori nime. Vot ei saa sulle ega kellelegi teisele seda öelda, kuna mina ega keegi teine ei taha, et seda toredat vanahärrat hakkaksid sinusugused negatiivsust täis skeptikud hommikust õhtuni tüütama. Tal on oma töö teha ja ta ei ole sunnitud millegi taolisega tegelema. Ka seda tahan sulle Martin Vällik öelda, et miks pole testid avalikkuses kõigile kättesaadavad. See testi tegemine maksis üpris paljude inimeste jaoks päris palju raha. Need FFi äri tegijad, kes testi eest raha maksid, neil on ka ainuõigus seda ainult paberi kujul kasutada. Need kes pole raha maksnud, mis õigus oleks neil seda kasutada. Loodan, et see on arusaadav, kuigi kahtlen, et skeptik tahab ja saab sellest infost aru
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Kasutaja avatar
tt
Fitting 38"
Postitusi: 300
Liitunud: T Aug 08, 2006 1:18 am
Asukoht: Tallinn Mähe

Postitus Postitas tt »

heints kirjutas:
tarmo kirjutas:Palun konkreetset viidet TTÜ poolt läbi viidud testile ja tulemustele.
Või siis inimese nime TTÜ-s, kes selle testi on läbi viinud

leisin skeptik.ee lehelt su küsimusele vastuse,sa pole esimene kes selle vastu huvi tunneb

Sa soovisid TTÜ proffesori nime. /.../ et skeptik tahab ja saab sellest infost aru
ma ka seda juttu kuulnud kui üritati mind nõusse rääkida: oo meil on vägevad testid aga maksid roppu raha ja autoriõiguste ja muu arusaamatu jura pärast ei saa me neid sulle näidata
Pilt
fagott
True Off Roader!
Postitusi: 1006
Liitunud: R Veebr 04, 2005 8:34 pm
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas fagott »

Las see püramiidturundus jääb sinnapaika.Reeglina müüakse sedasi asju, mille hinna-kvaliteedi suhe on paigast ära.Muidu saaks ka tavameetoditega müüa.
traatjalg
Fitting 38"
Postitusi: 345
Liitunud: E Apr 23, 2007 7:00 pm
Asukoht: Saunja 53833169

Postitus Postitas traatjalg »

http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13719&highlight= Eks ta järjekordne õhu müük ole.Mulle küll on selgeks saanud,et kokku hoiab sõidumaneeri ,õli, mootori korrasoleku ja reguleerimise täpsuse pealt. Kui oleks vähemalt keegi kes on katsetanud neid ime pillereid ja suudaks näiteid tuua siis võiks sellel teemal edasi nämmutada.
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

Samas on tehtud nende kapslite kohta veel üks "uuring", kus tuvastati ka kütuse kokkuhoiu põhjus - nimelt on tegemist psühholoogilise efektiga. Kasutades kapsleid hakkad alateadlikult ökonoomsemalt sõitma :D ja siis avastadki, et ongi kütusekulu vähenenud.
Uuringul allikat ei ole, puhas linnalegend tegelikult ja kehtib ka teiste selliste lisandite puhul.
Suletud

Mine “Idiot corner”