Hoiame kokku

Kui sa siia sattuda tahad siis mõtle midagi uut välja.
Need küsimused ei eruta enam.

Küsimustele vastab Armeenia Raadio

Moderaator: Moderators

Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Hoiame kokku

Postitus Postitas PlayForReal »

Tervitus.

Mind pani siia registreeruma ja kirjutama STOP! saade Kanal 3-s. On hea näha et 4x4 on abiks kui satud oma võimeid üle hindama või kui lihtsalt maa kaob rataste alt. Eks seda ole ka endal ette tulnud, et sõprade ja vintside abi on vaja läinud, aga...
Tegelikult tulin lugema foorumit, kui STOP! saates oli juttu kuludest, mis päästeoperatsiooni käigus paratamatult tekivad. Kuna firmade nõustamine kütuse säästmisel on olnud mu töiseks tegevuseks juba 3 aastat, siis tahtsin näha kui paljud 4x4 kasutajad seda toodet juba kasutavad. Eeldasin, et suhteliselt januste autoomanikena peaks see teema juba olema siin hästi kajastatud.
Kui aga olin enamus foorume valdkondade viimase aasta postitusi läbi lugenud, siis ei leidnud ühtegi kommentaari ega viidet MPG tehnoloogiale.
Seega, soovitan kõigil teemaga tutvuda.
Tehnoloogia, ehk siis tegelikult toode on välja töötanud NASA ja seda algselt raketikütuse kiirendajana. Kuid alles viimase 3 aasta jooksul, kui kütuse hinnad ka USA-s hakkasid jõudsalt kasvama, hakati seda siseturu tarbeks pakkuma. Tänu olulisele kütuse säästule ja firma enda poolt juurutatud turustusele tarnitakse toodet praktiliselt kõikidesse maailma riikidesse. Põhjus on lihtne. Firma garanteerib 7 - 14% kütuse säästu kõikidel sisepõlemismootorit kasutavatel seadmetel. Oluliseks plussiks on ka 10 - 15% kasvav mootori võimsus, keskmiselt 5- 6 korda puhtamad heitgaasid ja mootori väiksem kulumine (kuna silindritesse ei teki enam süsiniku jääke). Praktikas jääb kütuse sääst 10 - 15% vahele ja see on 3- 5 korda rohkem säästu kui maksab toode ise.
Tean et tuleb palju küsimusi, kuid olen nõus kõigile vastama.
Aga enne vaata siit:
http://carstop.ffivideo.com/

Säästame oma rahakotti ja keskkonda.
Avo.
Kasutaja avatar
einar
Mudder
Postitusi: 73
Liitunud: P Okt 19, 2008 6:09 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas einar »

selline jutt oli bmw klubis nende kapslite kohta

http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=5&p=593632
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

uputaja kirjutas:Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Tere,

Mootori võimsuse kohta ei tehta eraldi teste, sest see on kallis ja ei ole eesmärk omaette. Aga võib vast öelda et 10+ % tõuseb võimsus/pöördemoment. Seda tõstas ka sel suvel TTÜ keemialabori poolt läbi viidud ulatuslik test. Kiirendusel on tunda ;) Eriti kiidavad seda rekkajuhid, kes märgivad et raske koormaga on just mägedes palju kergem liigelda.

Avo.
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Postitus Postitas Marlai »

PlayForReal kirjutas:
uputaja kirjutas:Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Tere,

Mootori võimsuse kohta ei tehta eraldi teste, sest see on kallis ja ei ole eesmärk omaette. Aga võib vast öelda et 10+ % tõuseb võimsus/pöördemoment. Seda tõstas ka sel suvel TTÜ keemialabori poolt läbi viidud ulatuslik test. Kiirendusel on tunda ;) Eriti kiidavad seda rekkajuhid, kes märgivad et raske koormaga on just mägedes palju kergem liigelda.


Avo.


Pole mitte ühe rekkamehe käest kuulnud, et nad mingeid kapsleid kasutaks. Rääkimata nende kapslite kiitmisest.
Viimati muutis Marlai, P Veebr 01, 2009 6:04 pm, muudetud 1 kord kokku.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

OK.

Tallinnas peaks olema düno olemas. See näitab täpselt ära arendatava võimsuse,pöördemomendi,mida lubatakse tõsta. Kui see asi reaalselt paberil ka nii hea välja näeb,kui sa kiidad,siis kindlasti leiaks turgu asjale.

No offence,kuid soolapuhujaid on liialt palju igasuguseid asju müümas.

Kui on hea asi, siis vabandan.
51963080
taavik
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Juul 29, 2008 3:04 pm
Asukoht: Keskel
Kontakt:

Postitus Postitas taavik »

u. aasta tagasi proovisin neid kapsleid. 2,4l bensiinimootoril ai andnud need küll mingit efekti.
Kasutaja avatar
isakene
I know how to fix stuff
Postitusi: 1803
Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald

Postitus Postitas isakene »

Oehh...

http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 794&page=2
http://www.tarkinvestor.ee/foorum/viewtopic.php?t=1478
http://www.delfi.ee/archive/article.php ... 1209111483
http://www.skeptik.ee/index.php/2008/04 ... d-rikkust/

...ja nõnda edasi...

...ei ole küll suur skeptik, aga need imejubinad tunduvad enamasti vaid müüjate ja nende (nimetute) sõprade audodele positiivselt mõjuma....
Kasutaja avatar
coollaager
Mudder
Postitusi: 58
Liitunud: N Jaan 03, 2008 10:49 pm
Asukoht: Tõrva
Kontakt:

Postitus Postitas coollaager »

se mõjub vaid siis kui ise usud, täpselt nagu igasugused imeravitsejate ja teiste soolapuhujate jutt :evil: olen ise proovind ja tulemus null. isegi kui on mingi ime pisike effekt asjal saaks sellerahaeest mis tabletidele kulutad kordades rohkem kütust osta kui on võimalik säästa :bang:
http://fotoalbum.ee/photos/coollaager/sets
Kaartivaataja-atlaseamatöör GPS`i puudumisel kas või tähtede järgi
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

quote]



Pole mitte ühe rekkamehe käest kuulnud, et nad mingeid kapsleid kasutaks. Rääkimata nende kapslite kiitmisest.[/quote]

Tere,

Rekkameeste jaoks on graanulid või toode vedelal kujul, soodsam kui kapslid. Vedelikul ka muud eelised.
Kuigi mul endal on kliente üle paari tuhande, ei tähenda see veel seda et kõik kasutavad. Aga enamus kliente on mul välismaalt, kus kütuse hinnad on kõrgemad ja keskkonnasäästlikkus on juba jõudnud ka teadvusesse.
Suurimateks klientideks on reisi ka kaubalaevad, kellel kütuse sääst on aastas meie rahas mõõdetuna miljonites kroonides.
Aga siin on üks lihtne aga. Toode vajab tööle hakkamiseks sissetöötamise aega. Praktikas, põhikliendid ehk veokid ja bussid vajavad 5 - 15 paagitäit töötamist toode kütusesse lisatuna, et täis efekt välja tuleks. Selle aja jooksul hakkab tootest saadav katalüütiline efekt silindritest tahma jääke välja põletama ja see protsess võtab aega. Protsessi kiirendamiseks on saadaval ka spetsiaalne puhastusvahend.
Praegu on üle maailma ca 20 erinevat arvestatavat uurimislaborit kinnitanud tootja lubadused, nende hulgas näiteks Intertec, TÜV, Boch, TTÜ, kiu lugeda ette lähemal asuvad.
Kõige parem on aga vaadata firma kütuse arveid mis, on keskmiselt 10 - 15% madalamad kui enne toote kasutamist. Aga kui ei kasuta siis ei näe ;)

Avo.
Kasutaja avatar
PlayForReal
diiler
Postitusi: 14
Liitunud: P Veebr 01, 2009 4:23 pm
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas PlayForReal »

uputaja kirjutas:Kuidas see tabletike mootorile võimu juurde annab ? Näiteks 63 KW mootor produtseerib 6,3-9,45 KW võimu rohkem ju . Ja see on üsna suur vahe.

Andres@tunneb huvi
Väike täpsustus: Pöördemoment kasvab 10+%, võimsus ca 5-6%, aga see sõltub mootori tüübist ja kütusest. Üks viimaseid teste mis sai tehtud suberbike mootoriga (võistlusmootorratas) andis ca 6% lisahobujõude. Selle mootori puhul häälestati ka põlemine ja süüde ringi.
Tänavasõidukite eeliseks on see, et midagi ei pea muutma.

Avo.
Kasutaja avatar
Marlai
Rock Crawler
Postitusi: 609
Liitunud: N Jaan 01, 2009 8:02 pm

Postitus Postitas Marlai »

Rekkameestelt pole ka mingite granulite kohta kuulnud. Ainus vedelik mida lisatakse on adBlue e. järelpõlemiskatalüsaator, mis pole kütuse kokkuhoiu vaid keskkonnasõbralikuma heitgaasi tarbeks.
Kui probleemi on võimalik sõnastada, on seda võimalik ka lahendada.
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Kujutad sa ette palu maksab rekkal 5-15 paagitäit kütet?
Ma arvan , et metsas on suht p0#ui palju seda kütet kulub ja võimu saab palju lihtsamalt ja odavamalt juurde(keerad jälle pumpa peale ja tõstad turbo rõhku) , kui sõita maha 10 paaki kütet ja loota miskile imevirtsale . :lol:
Näiteks LC LJ 70nel tuleks maha sõita keskmiselt pea 900l diislit , et "imevirts" toimiks :roll: Ja selle koguse küttega käib enamvähem terve aasta metsas.


Andres@Fu/k the fuel economy
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Kasutaja avatar
sambla-aadu
Rock Crawler
Postitusi: 528
Liitunud: N Apr 05, 2007 7:37 am
Asukoht: Tartumaa/Võrumaa

Postitus Postitas sambla-aadu »

Kodanik teemaalgataja hiilis mu vastusest kõrvale. Rääkida võib kõike. Tahan reaalseid tulemusi näha-usun,et ma pole ainus huviline. 5 paagitäit kütust sõidab enamus meist maha mitte väga pika aja jooksul. Et valaks paaki ja paneks asja dünos ka paberile,mis parameetreid auto mootor ennem ja peale lisandit välja annab. Kui töötab asi,siis on sul ka hea näitena kasutada,kui ei anna midagi juurde,siis oled vait ja rohkem ei paku seda kraami siin foorumis. Majanduslangus põhjustab niigi majanduslamatisi ilma,et peaks totakaid asju ostma,mille väidetav toime pole tõestatud.

Et vasta ka mu postile siis eks :twisted:
51963080
Kasutaja avatar
uputaja
I live off from the mud
Postitusi: 4649
Liitunud: T Dets 14, 2004 11:17 am
Asukoht: Kuusalu lähedal metsas

Postitus Postitas uputaja »

Väike täpsustus: Pöördemoment kasvab 10+%, võimsus ca 5-6%, aga see sõltub mootori tüübist ja kütusest. Üks viimaseid teste mis sai tehtud suberbike mootoriga (võistlusmootorratas) andis ca 6% lisahobujõude. Selle mootori puhul häälestati ka põlemine ja süüde ringi.
Tänavasõidukite eeliseks on see, et midagi ei pea muutma.

Avo.[/quote]

Hakkab midagi umbmäärast juba tulema. a´la see sõltub kas autol on sportnukkväntvõll ja jagaja õhutusnippel ja kolvi tasakaalustusmuhv

Mis see aine teeb kolvi käigu pikemaks ja hooratta raskemaks , et pöördemoment kasvab VÄ?


PS : Ma kallasin oma Nissan Sunnisse kah carbćleanerit , pärast tuli ikka lahti võtta ja miski kollane ollus sealt välja pesta.

Andres
Asjas sees 2005. Sügissõidust.
Suletud

Mine “Idiot corner”