1. leht 1-st

Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Okt 08, 2018 6:05 pm
Postitas erik

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Okt 08, 2018 6:26 pm
Postitas Landy
Leidsin typo:
https://eal.4x4.ee/wp-content/uploads/2 ... sa-3.1.pdf

Turvakarkassile võib kinnitada kere kattepaneele ja tehnilisi sõlmi ainult keevitamise teel.

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: N Okt 18, 2018 9:43 am
Postitas erik
Kirjavead ja tüpod parandame. Kuna vastukaja oli olematu, siis võtke neid kui 2019 kehtima hakkavaid reegleid ja sättige oma autod nende järgi. Tõenäoliselt ei hakkata esimesel võistlusel kohe tehnilisti kaarti käest ära võtma, aga suurendatud tähelepanu on kindlasti tulemas. Eriti teemal turvalisus ja tuled!

Vahepeal tehti ka ettepanek, et kas ei võiks ilma rattareduktorita sõidukitele lubada suuremat rehvi, kui praegune 1067mm. Siis tegin ka vastava küsitluse TR3 klassi sõitjate seas. Vastused oli positiivsed, e võistlejate arvates võiks küll lubada rajale 1200 + rehviläbimõõduga sirge sillaga kolle. Võistluse korraldajad ei olnud sellest mõttest aga üldse vaimustuses. Ehk reeglitesse me seda rehviläbimõõdu erandi punkti sisse ei pane. Jätame selle asja võistluste korraldaja otsustada, kui korraldaja lubab TR3 rajale sirge sillaga lubatust suurema rattaga masinaid, siis nii on. Võistlejad vastu pole.



Head ehitamist!

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Jaan 28, 2019 2:21 pm
Postitas erik
Tere

Erinevatel põhjustel on viimaste TR3`e reeglite avalik väljapanek veninud. Panen siia lingid dokumentidele, mis peaks nüüd juba muutmata kujul EAL lehel üles minema.

https://www.dropbox.com/s/n2fyerns9e67v ... 2.pdf?dl=0

https://www.dropbox.com/s/wwrzqlhn1dkyv ... 1.pdf?dl=0

https://www.dropbox.com/s/dcxbgzetolhbb ... 2.pdf?dl=0

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Veebr 04, 2019 2:16 pm
Postitas erik
Leppisime kokku, et uued reeglid hakkavad kehtima alates 01.05.2019. seni kehtivaid vanad. See on siis üleminekuaeg, kus tehnilise tegijad ja võistlejad saavad ennast kurssi viia detailde ja iseärasustega. Loodetavasti loksuvad selle aja jooksul asjad paika.

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Veebr 04, 2019 9:44 pm
Postitas srock
erik kirjutas:Leppisime kokku, et uued reeglid hakkavad kehtima alates 01.05.2019. seni kehtivaid vanad. See on siis üleminekuaeg, kus tehnilise tegijad ja võistlejad saavad ennast kurssi viia detailde ja iseärasustega. Loodetavasti loksuvad selle aja jooksul asjad paika.
Minu ja Priiduga pole keegi midagi kokku leppinud. Või kellega kokku lepiti ? Tahaks ka teada kus kohas te neid asju salaja kokku nohistate? Kuidas saavad vanad reeglid edasi kehtida, kui need lõppesid eelmise aasta lõpus ära ? Kuidagi väga segane see asi teil seal.

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Veebr 04, 2019 10:01 pm
Postitas LauriJ
srock kirjutas:
erik kirjutas:Leppisime kokku, et uued reeglid hakkavad kehtima alates 01.05.2019. seni kehtivaid vanad. See on siis üleminekuaeg, kus tehnilise tegijad ja võistlejad saavad ennast kurssi viia detailde ja iseärasustega. Loodetavasti loksuvad selle aja jooksul asjad paika.
Minu ja Priiduga pole keegi midagi kokku leppinud. Või kellega kokku lepiti ? Tahaks ka teada kus kohas te neid asju salaja kokku nohistate? Kuidas saavad vanad reeglid edasi kehtida, kui need lõppesid eelmise aasta lõpus ära ? Kuidagi väga segane see asi teil seal.
Erik leppis Artoga kokku, rohkem kellegiga vist ei arutatud.
Minuarust ülemineku perioodil võiks mõlemad reeglid juba kehtida (see oleks ju ülemineku perioodi mõte? ). Kes saab varem 2019 reeglite järgi auto seatud, siis võib juba neid reegleid kasutada.

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: E Veebr 04, 2019 11:10 pm
Postitas srock
LauriJ kirjutas:
srock kirjutas:
erik kirjutas:Leppisime kokku, et uued reeglid hakkavad kehtima alates 01.05.2019. seni kehtivaid vanad. See on siis üleminekuaeg, kus tehnilise tegijad ja võistlejad saavad ennast kurssi viia detailde ja iseärasustega. Loodetavasti loksuvad selle aja jooksul asjad paika.
Minu ja Priiduga pole keegi midagi kokku leppinud. Või kellega kokku lepiti ? Tahaks ka teada kus kohas te neid asju salaja kokku nohistate? Kuidas saavad vanad reeglid edasi kehtida, kui need lõppesid eelmise aasta lõpus ära ? Kuidagi väga segane see asi teil seal.
Erik leppis Artoga kokku, rohkem kellegiga vist ei arutatud.
Minuarust ülemineku perioodil võiks mõlemad reeglid juba kehtida (see oleks ju ülemineku perioodi mõte? ). Kes saab varem 2019 reeglite järgi auto seatud, siis võib juba neid reegleid kasutada.
Nu selge siis.

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: T Veebr 05, 2019 1:44 am
Postitas erik
Rene, loomulikult on asi jama, et uued reeglid on ametlikult veel kinnitamata. Sellepärast siis leppisingi Artoga kokku, et teeme ülemineku aja. Kuna uued reeglid oluliselt ei erine vanadest ja paljud võistlejatest ei pea autode juures midagi olulist muutma, siis võib vabalt nii teha, et kehtivaid mõlemad. Küsimus võiks siis Talvesprindil tekkida naastude arvus ja nende väljaulatuses rehvist. Vanades reeglites 150tk ja 3mm, uutes 160tk ja 4mm. Kuna ka varasemalt kasutati paljude poolt 4mm naastu ja kogused boggeris olid 150 ja rohkem. Vahe on tegelikkuses väike ja uued reeglid tehtigi selles osas ringi, et arvestada juba kasutusel oleva rehvi ja naastuga. Kas see tundub ka kaasvõistlejatele nii ja protesteerima ei hakata, kui ühel on 1mm kõrgem naast ja mõned rohkem?

Re: Tr3 tehnilised reeglid 2019 ...

Postitatud: T Veebr 05, 2019 9:49 am
Postitas Movistar
Kui naastude arv ühes rehvis hakkab numbriga 1 ja on kolme kohaline ning pikkus ei ületa 4 mm, siis mina ei protesti :D